Idiootseid videoid Ameerikast

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Idiootseid videoid Ameerikast

Postitage siia erinevaid Ameerikaga seotud videoid. Paneb ikka imestama, milline võib inimmõistus kohati olla.

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Väga hea teema Tofoa! Ameerika on kohati veel hullem kui meie naabrist karulased!
    Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
    Ott Järvela

Kommentaar

peaks idiootse alla minema ilusti

Kommentaar

I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Kommentaar

Hello! I´m mentaly ill.

Kommentaar

varupallivarupumpaja

Kommentaar

Õhtul oli lahe juhtum, üks prantslane tuli hostelisse riidekapi suuruse kohvriga ja sai toa 3ndale korrusele no ja otsustas sinna siis liftiga sõita. Ronis oma kodinatega lifti… ja…. ja astus siis kirudes välja – see oli telefoniputka!!! Meil pole ju majas lifti!

Kommentaar

Juhul kui zombied peaks maailma üle võtma

Kommentaar

Kommentaar

Pole küll idiootne, aga on Ameerikast:

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Hello! I´m mentaly ill.

Kommentaar

Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

My spell checking is second to nine!

Kommentaar

Algselt postitas futbolidipaul Vaata postitust
                            When something is too 'good' to be true, it has to be a sketch
                            Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Alates 3.10 kuni mõnda aega.. Täiesti lõpp...Sobib mõlemasse topicusse.

Kommentaar

Working...
                              X