Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Küll Kanadast, aga üks Ameerika kõik.
    Härra nimega Masaokis-
    Tüüp ilmselgelt pole päris terve mõistuse juures. Aga samas on huvitav vaadata ning kuulata tema väga omapärast maailmavaadet poliitikast ja muust. Võiks isegi olla ebaterve huumori all.

üks stiilinäide

Sama channeli pealt leiab veel palju tema videoid mille üks teine kasutaja on uuesti ülesse laadinud. Masaokisel omal on uus kanal nimega MasaoHF kus on ka paar päris head pärli.

Kommentaar

kogu see kuradi kontinent mehhiko piirist polaarjooneni tuleks tühjaks pommitada. lähevad ka mõned helged peab, kuid inimkond saab päästetud.

Kommentaar

Pole video päris ameeriaks ja pole päris idiootne aga siiski.

kes ei kannata verd ega reaalset tapmist siis ärgu vaadaku.

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Anglofiil minus ütleb, et kindlasti ei ole tegu ameeriklastega. Samas selliste idiootsuste edasikandjad on tihtipeale jänkide genofondi kuuluvad isendid. Oskab äkki keegi seletada, mis just sellise reaktsiooni rösteris esile kutsub? Põnev on.

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Sobib vist siia kõige paremini ehk Jesus is my nigger:
                I helped my pastor make this music video when I was in high school. Thought you guys might get a kick out of it! May the Lord bless and keep you. : )EDIT: Hi...

Kommentaar

whaaaat theee fuuuuuuuuuuck

Kommentaar

Ja üldiselt kogu Operation Repo sari.

Kommentaar

Kommentaar

Fox News kutsus külla "eksperdi" terrorismi teemal. Nalja saab kõvasti kui otsida twitteris #foxnewsfacts

Kommentaar

Mulle meeldib see pea uksest välja ajamine - alati aitab.
                          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Working...
                          X