Huvitav lugemine / Long Read (artiklid)

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

My Family’s Slave
    She lived with us for 56 years. She raised me and my siblings without pay. I was 11, a typical American kid, before I realized who she was.
    Alex Tizon, The Atlantic

audio versioon (55min).
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

The Unbelievable Story of the Most Expensive Record Ever Sold on Discogs #BillyYeager

arvestades, kui palju ma naersin Mein liebster Feind - Klaus Kinski vaadates, siis peaks vist selle proper lunaticu filmi ka ostma. [thinking emoji]
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

link äi tööta
        ★★★★★★

Kommentaar

Algselt postitas Kenny's Heroes Vaata postitust
          link äi tööta
          (Y). parandatud.
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Raqqa’s dirty secret

The BBC has uncovered details of a secret deal that let hundreds of IS fighters and their families escape from Raqqa, under the gaze of the US and British-led coalition and Kurdish-led forces who control the city.

A convoy included some of IS’s most notorious members and – despite reassurances – dozens of foreign fighters. Some of those have spread out across Syria, even making it as far as Turkey.

Kommentaar

Marxist.
              the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
              because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

USA jalgpallikoondis 2010-2018 ehk tagamaad miks seekord MM-ile ei jõutud

Kommentaar

https://www.rollingstone.com/movies/...rriage-w521671 Võimas lugemine. Johnny Depp ja tema praegune hääbumine.

Kommentaar

The real Goldfinger: the London banker who broke the world

Kuidas rikkad saavad aina rikkamaks. Ka siit arutatud teemadest läbi käinud.
                    Väga huvitav lugemine. Mind pani mõtlema, et tegelikult ei olegi siit head välja pääsu. Raha kontrollib kõike, ka neid reegleid, mis raha kontrollima peaks.
                    Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

My spell checking is second to nine!

Kommentaar

Algselt postitas futbolidipaul Vaata postitust
                      The real Goldfinger: the London banker who broke the world

Kuidas rikkad saavad aina rikkamaks. Ka siit arutatud teemadest läbi käinud.
                      Väga huvitav lugemine. Mind pani mõtlema, et tegelikult ei olegi siit head välja pääsu. Raha kontrollib kõike, ka neid reegleid, mis raha kontrollima peaks.
                      Aga mis oleks, kui pärandatavale summale pandaks piir ette? Mõistagi, raha kontrollib ka seda reeglit, aga idee tasandil...
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Aga mis oleks, kui pärandatavale summale pandaks piir ette? Mõistagi, raha kontrollib ka seda reeglit, aga idee tasandil...
                        Siis leiaks see pärandus uue omaniku juba enne seda, kui keegi sussid püsti visanud...

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          - probleem väljenduks nt indiviidi motivatsioonis. täpsemalt selle puudumises. rohkem vast pole siin osas vaja lisada, sest kogu argumentatsioon käsitletud kapitalistlik vs sotsialistlik maailmapiltd ebatis.

- kes siis tegelikuks kasu saajaks oleks sellisel süsteemil? päranduks riigile/ühiskonnale? kuidas tehniliselt lahendad - paned boroditsi juhtima amazoni? mis juhtub sellises olukorras? vastan ise - börsiettevõtte puhul totaalne kollaps.

Kommentaar

Julgeks soovitada kõikidele poliitilistele ristisõdijatele. Ajakirjanikele ka, et kuidas kirjutada ja konstrueerida oma lugu
                            "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

Trump Engaged in Suspect Tax Schemes
                              as He Reaped Riches From His Father

Kommentaar

Soovitan lugeda https://geenius.ee/eksklusiiv/finkelsteini-valem/

Kommentaar

Working...
                                X