No announcement yet.

zelee EDM teema

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Malintsaki teine katse pälvib minu silmis juba kõrgema hinde.
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Duck Sauce'i vast ilmunud albumit Quack saab soundcloudist striimida. Mõnus disko.

A-Trak & Armand Van Helden first splashed on the scene as Duck Sauce with the breakout hit "aNYway," a breath of fresh disco air in the distorted world of electronic music. Next up was "Barbra Streisa

Kommentaar

Väike kirjatükk Deadmau5-ist ja tema tegemistest. Üks huvitavamaid DJ-sid läbi aegade.

Kommentaar

Njaa mausi on üks vahva säga tõesti seal tandril. " Album title goes here " kogumik leidis minu playlistis kuulamisminuteid küllaga.
          Beati oli seinast seina ja kuna täna on laupäev ning rütmikamad helid moes siis paneme pea õõtsuma :
          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kommentaar

Flume

Kommentaar

Ma ei postita lugu vaid ma postitan ühe lingi. Kuradima lõbus ikka, aga noh see võibolla on puhtalt sellepärast, et ma olen retarded
                varupallivarupumpaja

Kommentaar

Umbe hää

1. Radio Rakim Intro 2. Rick James-Give it to me (Scratch Edit) 3. Flying Lotus-Do The Astral Plane/The Wiseguys-Ooh La La 4. Azelia Banks-ATM Jam (Kaytranada Edition)/Dusky-Careless/Friend With

Kommentaar

Kunagi tehti häid asju

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

SATISFY. Buy Now - http://po.st/SATISFY Stream Now - smarturl.it/SATISFYSP

Listen to Young Legends (Teklife Remix) by Sleigh Bells #np on #SoundCloud

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X