X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas wiiner Vaata postitust
    Pantrid hüppasid alt!

Annan paari tunni jooksul võimaluse kellelgi asendustiim välja panna. Tiimi liikmed ei pea osalustasu maksma.

Kui täna kella 20.30-ks satsi kokku ei panda, siis teen järelejäänud 5-le tiimil uue mängukava.
    No kmoon! eika, Tofoa, Iceman, zelee on juba olemas. Üks veel ja tiim koos. Tasuta möll. Käbe-käbe nüüd keegi!

Kommentaar

Tasuks kolmas koht ja hüva kogus premiumit!

Kommentaar

Suvepäevade aeg on nüüd lukus: 13. juuli. Turniir toimub Nike Arenal ja järelpidu Saunaküla jahimehe majas.
        Iga-aastane kopipeist. Kuidas azzuridel seisud?

Giandfoxio Donnarumma
        Federico Bernardeika
        Cannumaniele de Rossi
        Montagolo Zaniolo
        Moistofoa Kean
        Graziano Zelle
        Alessio Ericcgnoli
        Maarekrsico Chiesa
        Giakeenja Bonaventura
        Patrorbit Cutrone
        Ciruuu Immobile
        Leonardo Icemanucci
        Tanelo D'Ambrosio
        Leonardo Spimazzola
        Mario Jaspertelli
        Countandro Florenzi
        Mattia Caldsaarlane
        Matteo Darmsalajane

Ja kesiganes debütant veel (jep, ärgitaks uusi foorumlasi ühinema, et me väga tropid üldiselt pole). Kas paneme tiimi kokku?

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
          Giandfoxio Donnarumma
          Federico Bernardeika
          Cannumaniele de Rossi
          Montagolo Zaniolo
          Moistofoa Kean
          Graziano Zelle
          Alessio Ericcgnoli
          Maarekrsico Chiesa
          Giakeenja Bonaventura
          Patrorbik Cutrone
          Ciruuu Immobile
          Leonardo Icemanucci
          Tanelo D'Ambrosio
          Leonardo Spimazzola
          Mario Jaspertelli
          Countandro Florenzi
          Mattia Caldsaarlane
          Matteo Darmsalajane
          Alessandro del Tofoa on kuuldavasti pensionil, aga Moistofoa Kean on igal juhul koondisekutseks valmis!
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            Alessandro del Tofoa on kuuldavasti pensionil, aga Moistofoa Kean on igal juhul koondisekutseks valmis!
            mismõttes Priidikule Moise Ken nime kasutamist ei võimaldata.

Pildi lisan ainult äramainitud loal? @Iceman annad loa?

Kommentaar

Okei, vabandan,
              Moise Ken
              ja
              Leotofoa Bonucci

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                Okei, vabandan,
                Moise Ken
                ja
                Leotofoa Bonucci
                Ei. Ma ei ole Leotofoa Bonucci. Sel juhul tuleb Alessandro del Tofoa tagasi.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Rafa tuleks hiina rahamägede juurest milli või paari eest seda klounikarja ohjama? Rafa on ikka way smarter than that... Serie A on selles suhtes väga konservatiivne. Kui Conte diil välja jätta, siis ükski klubi ei ole nõus maksma treenerile summasid, mis teda rahaliigade juurest Itaaliasse majanduslikult meelitaks.

Kommentaar

Working...
                  X