Sa mine vittu ära siit ruttu!
        Sa oled nii lahe! Gangsta?
        So self aware so full of shit

Kommentaar

jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
            ma tuletasin Totti/Roma fännidele meelde kolme nende õnnelikumat hooaega ja äkitselt on minu suunal pasarahe?
            Kui see gif peaks demonstreerima pasarahet, millega siin väga lihtne on tabatud saada, siis see ei tundugi midagi hullu. Ju ma ei ole lihtsalt harjunud sellega, et ütled tere ja siis sulle sitta vastu nägu loobitakse. Ma ei saa nii vastu naeratada nagu see Oceania esindaja pildil.

Kommentaar

Algselt postitas Aramis Vaata postitust
              Kui see gif peaks demonstreerima pasarahet, millega siin väga lihtne on tabatud saada, siis see ei tundugi midagi hullu. Ju ma ei ole lihtsalt harjunud sellega, et ütled tere ja siis sulle sitta vastu nägu loobitakse. Ma ei saa nii vastu naeratada nagu see Oceania esindaja pildil.
              Kas sa oled siis gangster ikka või? Ja kus sa ütlesid lihtsalt tere ja siis sulle sitta näkku loobiti? Aga samas sellise näoga nagu sul on polegi võimalik vist ringi käia nii et keegi sitta näkku ei loobiks.

Kommentaar

Algselt postitas Aramis Vaata postitust
                Eesti koondise foorumid
                muud foorumid,
                Itaalia alafoorum
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Saksamaa alafoorum

SPOILER!!

[/Spoiler]
                  Last edited by cannuman; 08.05.13, 15:38. Põhjus: heterosilmadel hakkab valus

Kommentaar

Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliered. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid.

Kommentaar

Algselt postitas cru Vaata postitust
                      Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliered. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid. Ma ei vajuta enam francesco spoliereid.
                      Sul vedas, et seal üldse spoiler oli...
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

kui mina töö juures kuuma Juliaga juttu ajasin ja naiivselt viimase posti linki vajutasin, siis pold seal spoilerihaisugi. Julia ei käi enam minu korrusel suitsu tegemas
                        Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                          Saksamaa alafoorum

SPOILER!!
                          eieiei. mis asju te googledate?

jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Teadsin, et ei kahetse.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

eieiei. mis asju te googledate?

Ma kartsin siin nunna ja sitta näha, aga ka Jasper suudab vahest üllatada! minu poolt 5.

Kommentaar

Minu lemmik demagoogid.
                                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Working...
                                X