No announcement yet.

Balotelli

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Rottisin Milani foorumist. Saavad siinsed Milani fännid ka onni last.

Kommentaar

See kõik on väga hea Itaalia liigale. Tubli Milan! Palju õnne Jasper, Orbik ja Joonatan!
      So self aware so full of shit

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Tra eepik Galliani jälle. Balo tagasitulek teeb ainult head liigale. Skandaale!

Kommentaar

Lisasin küsitluse.
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Särk läheb ilmselgelt tellimisele .

Kommentaar

Algselt postitas Devil Vaata postitust
                Särk läheb ilmselgelt tellimisele .
                kampaania juba käib - http://store.acmilan.com/it/?ga_camp...source=MilanAd
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                  Lisasin küsitluse.

Kommentaar

Ootan huviga mida Interi fännid toreda "reunioni" saabudes korraldavad. Jalgpalliliit võib trahvikviitungitele juba allkirju andma hakata.
                    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Ma hääletasin Rocci poolt, ta tundub kõige parem jalkpallur.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Üsna tore diil kõigile. City sai murelapsest ja kurjast pingimehest lahti, balo saab mänguaega ja... kodu..maal mängida tippklubi eest ning Milan sai endale taseme poolest hea ründaja pärast kahe tippründaja lahkumist...

Kommentaar

sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                            Kodu on 82 juurot

Kommentaar

He’ll fly out in the morning and arrive at Linate Airport at around 10.30am GMT.
                              potentsiaalne esimene humoorikas manööver kellaajaliselt paika pandud

Kommentaar

Algselt postitas Devil Vaata postitust
                                Kodu on 82 juurot
                                +saatmine 25.
                                +esimese kahe tunniga müüs ametlik pood 1000 sellenimelist särki.

Kommentaar

Working...
                                X