Balotelli

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
    Alaealine Minala pani Balotelli eksile kotid taha?

tundub feik, sest 17a noormees ei saa ööklubidesse sisse.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
      tundub feik, sest 17a noormees ei saa ööklubidesse sisse.
      ma käisin ükskord Tapperis vms urkas 16+ peol, vat see oli elamus.
      Algselt postitas Iceman
      Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

keeleke, keeleke,
        mis maitsega pragu on?

rahulik. walking pace. no biggie. mail has been delivered. #Balo-d'or #Puskas2014
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Bologna vv! Bologna midfielder!! Balotelli!!!

jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Paolo Maldini teab:
            "Balotelli is still not a champion, I don’t know for sure, but I have the impression that if Balotelli went to Juve, a team with clear ideas, a great Coach and a core group of Italian players his game would go up another level."

Kommentaar

Susy Campanale ‏@SusyCampanale
              Sky Sport Italia, is 'Pretty fly for a white guy' the best music to play over footage of Balotelli?

jes jes

Kommentaar

pikk aeg ja ei ühtegi tseed

viiekümnes mäng, kolmekümnes värav Milani eest + parim hooaeg liigas + esimene värav peaga Milani eest + San Sirol 6 mängu - 5 väravat, 1 sööt(Taarabti värava puhul punkt kirja ei läinud, ma eeldan)

koll

sööt

sööt 2

jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Vaadake Balo instagrami ka, täielik kinokosmos

Kommentaar

Algselt postitas hofnar Vaata postitust
                    wut, Messias või CR7 polegi?
                    Crissy on mantlipärija. n/Messi
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                      Ma ei saanud sellest postist mitte midagi aru , palun arusaadavamaks teha , i want to believe.

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                      sigpic

Kommentaar

Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                          Ma ei saanud sellest postist mitte midagi aru , palun arusaadavamaks teha , i want to believe.
                          Balotelli valiti eelmine aasta TIME magazine'i 100 maailma mõjukaima inimese hulka. hofnar küsis kas Messi ja Cristiano ka valiti. ma tookord vastasin - ei. nüüd 2014 osutus Crissy valituks.

PS! Vidal laavib Okaka kõrvarõngaid.
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Mario nervoso in campo, manda a quel paese Taarabt, poi sbotta dopo la sostituzione con Pazzini e chiede spiegazioni all'allenatore. Che minimizza. Ma a Sky l'attaccante litiga con gli opinionisti

Balotelli answers back to criticism from Sky Italia pundits in post-match interviews

Marocchi (former Juventus midfielder): 'you move little on the pitch considering your qualities. They always anticipate you because you move little''
                            Balotelli: 'who's talking there? Marocchi? You don't understand anything about football, trust me, he doesn't'
                            Boban and Panucci try to tell him something - don't talk like this, be self-critic - Mario bursts: 'I think I am a very normal player, you are just talking about this (that he is a top-player -edit). You're always talking. If Milan win, it's thanks to me. If I lose, it's because of me. Labelling me as 'football heritage' it's useless chit-chat'

Edit: full by Football Italia http://www.football-italia.net/48343...u-know-nothing
                            Rumori di Spogliatoio - Estonian football in English
                            Premium Liiga Clubs News
                            Facebook
                            Twitter

Kommentaar

Jah Balo eile kurjustas Juve TV-ga.

“When the ball doesn’t arrive in the box, you have to go back and get it" - rääkisin eile Tursale ja Mürkale sama.
                              "Roma are very strong and play great football.” - sulatõsi

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X