Inglise kohtunikud

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Tundub, et VAR on liini muutmas.
    Hudson horneti "dive" praegu ja southamptoni punane see nädal.

Kommentaar

Kas VARil on teised nurgad? No ei olnud Jamesi olukord penalti nendest kordustest vaadates, mis telepilti jõudsid. Sellised asjad just ei aita kaasa VARi usaldusväärsusele.

Kommentaar

siin mahuks esimese 10 vooruga üle 10 100% penalti, mis VAR jättis andmata ja nüüd ta overruleb sellise asja lihtsalt? siin juba vaikselt fooliummüts pähe, et organisaatorid tahavad iga otsusega näidata meelega kui sitt VAR lahendus on ja tekitada vastuolu - kui kindel penalt, siis jätame andmata. Kui penaltit ei ole, anname. küll siis rahvas saab aru, et see ei ole lahendus ikka.

Kommentaar

Järsku ikkagi lõpetaks selle ebaõnnestunud video-eksperimendi?

Siin tegi videokohtuniku arvates Chambers vea, millest lähtuvalt tühistus järgnenud värav:
          https://streamable.com/s/sg3t2/fvsgbo

Kommentaar

päris perses ikka, mr beani brigaad ka jälle (kesiganes siis seekord teleka taga oli või ei olnud)
            ★★★★★★

Kommentaar

Algselt postitas SleepWalking Vaata postitust
              ise tahaks veel näha kuidas see süsteem pädevate video-ruumi inimestega töötaks. täielik kuradi kino.
              buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Algselt postitas H.M Murdock Vaata postitust
                ise tahaks veel näha kuidas see süsteem pädevate video-ruumi inimestega töötaks. täielik kuradi kino.
                Vaata Serie A-d siis.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kokkuleppe jalgpalli võib lasteaias vaadata.
                  see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

vaikselt hakkab kohale jõudma, et premi kohtunikud on ebapädevad, tore.

Siin tegi videokohtuniku arvates Chambers vea, millest lähtuvalt tühistus järgnenud värav:
                    Milles VAR süüdi on?
                    Je suis Nasfal

Kommentaar

Algselt postitas Linnupoja Vaata postitust
                      Milles VAR süüdi on?
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

päris kogemuseta vend ei ole, austraalias ta mingi 5aastat järjest valiti parimaks kohtunikuks + peetakse just üheks parimaks VAR eksperdiks (väidetavalt).

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          Ma küsin milles VAR süüdi on ja sa tood välja, et kohtunik on halb? VAR ei ole süüdi, kohtunik seal ruumis on süüdi.

Mis otsus see oli?
                          Je suis Nasfal

Kommentaar

Algselt postitas Linnupoja Vaata postitust
                            Ma küsin milles VAR süüdi on ja sa tood välja, et kohtunik on halb? VAR ei ole süüdi, kohtunik seal ruumis on süüdi.

Mis otsus see oli?
                            Toongi välja, et VAR (video assistaint referee) oli kogenematu.

Kommentaar

Pole küll kohtunik ega mingi asjatundja, aga puude ju oli.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                                Toongi välja, et VAR (video assistaint referee) oli kogenematu.
                                VAR osas tal vast kogemus kõige pikemaajalisem ajalises mõõtmes . tõsi, küll austraalias, kuid ei ole need jalgpallireeglid ja mäng vast nii erinevad sealkandis... sitt otsus kõrvalt vaatest muidugi, aga kogemusi ja tracki (küll mitte inglismaal) mehel piisavalt. et siit see küsimus, et kuidas siis nii... veel tõsisem ja vastamist vajav. oleks kogenematu, siis saaks selle kaela veeretada ja case closed.

In April 2017, Gillett was appointed as one of the inaugural Video assistant referees (VARs) in the A-League (the first top-tier football league in the world to implement the technology).[3]

When Gillett was awarded the Hyundai A-League Referee of the Year award in 2016/17 for a record fourth time, this made him the most successful referee in A-League history.[4]

Kommentaar

Working...
                                X