Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Praegu on aasta 8015

Kommentaar

Sattusin just lugema ühte artiklit Akadeemiast, mis käsitles postmodernismi antropoloogias. Sisuliselt sedastab postmodernism, et iga kultuur, tekst ja tõde on õige. Pole vahet, kas tegu on teadusliku, šamanistliku või vaimuliku tõega. Kogu tõde on isiklik asi. Samas on üsna naljakas, et seda postmodernismi kasutatakse nüüd julmalt ka geopoliitikas, kus polegi korraga mingit tõde, vaid kõik on iga inimese isiklik asi. Seega, noh, vahet pole, kes selle lennuki alla tulistas, igaüks valib endale tõe. Seega on kogu vaidlus mõttetu. Quo vadis, foorum!

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
        Sattusin just lugema ühte artiklit Akadeemiast, mis käsitles postmodernismi antropoloogias. Sisuliselt sedastab postmodernism, et iga kultuur, tekst ja tõde on õige. Pole vahet, kas tegu on teadusliku, šamanistliku või vaimuliku tõega. Kogu tõde on isiklik asi. Samas on üsna naljakas, et seda postmodernismi kasutatakse nüüd julmalt ka geopoliitikas, kus polegi korraga mingit tõde, vaid kõik on iga inimese isiklik asi. Seega, noh, vahet pole, kes selle lennuki alla tulistas, igaüks valib endale tõe. Seega on kogu vaidlus mõttetu. Quo vadis, foorum!
        Ma olen kusjuures sama meelt, õigemini vastu pidi - tõde pole olemas. On ainult indiviidide arusaam asjast ning "universaalne tõde" on nende samade indiviidide kokkulepe kuidas ühest või teisest asjast aru saada.
        BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas Amos Vaata postitust
          http://thespiritscience.net/2015/03/...on-everything/

Nonii KK, hakake seletama/lahendama. Mõnuagendile peaks vist eriti meeldima.
          Lasin magistriharidusega arheoloogil seda linki kommenteerida.

"200% bullshit."

Mine tagasi kooli, Amos.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kui meile on ajaloo õpikutest pähe tambitud et vanim arenenud tsivilisatsioon on Sumerid jne. siis Göbekli Tepe duubeldab selle kõik. Göbekli Tepe on Sumerite jaoks sama vana tsivilisatsioon, nagu meie jaoks on Sumerid.

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
            sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Lasin magistriharidusega arheoloogil seda linki kommenteerida.

"200% bullshit."
              On 6th July 1960 the U. S. Air Force responded to Prof. Charles H. Hapgood of Keene College, specifically to his request for an evaluation of the ancient Piri Reis Map:

TO: Prof Charles H. Hapgood, Keene College
              Dear Professor Hapgood,
              Your request of evaluation of certain unusual features of the Piri Reis Antarctica map of 1513 by this organization has been reviewed.. The claim that the lower part of the map portrays the Princess Martha Coast of Queen Maud Land, Antarctic, and the Palmer Peninsular, is reasonable. We find that this is the most logical and in all probability the correct interpretation of the map. The geographical detail shown in the lower part of the map agrees very remarkably with the results of the seismic profile made across the top of the ice-cap by the Swedish-British Antarctic Expedition of 1949.This indicates the coastline had been mapped before it was covered by the ice-cap. This part of Antarctica ice free. The ice-cap in this region is now about a mile thick. We have no idea how the data on this map can be reconciled with the supposed state of geographical knowledge in 1513.
              Harold Z. Ohlmeyer Lt. Colonel, USAF Commander

Piri Reis map of Antarctica

In 1953, a Turkish naval officer sent the Piri Reis map to the U.S. Navy Hydro graphic Bureau. To evaluate it, M.I. Walters, the Chief Engineer of the Bureau, called for help Arlington H. Mallery, an authority on ancient maps, who had previously worked with him. After a long study, Mallery discovered the projection method used. To check out the accuracy of the map, he made a grid and transferred the Piri Reis map onto a globe: the map was totally accurate. He stated that the only way to draw map of such accuracy was the aerial surveying: but who, 6000 years ago, could have used airplanes to map the earth? And this was Antartica ice free. The Hydro graphic Office couldn’t believe what they saw: they were even able to correct some errors in the present days maps! The precision on determining the longitudinal coordinates, on the other hand, shows that to draw the map it was necessary to use the spheroid trigonometry, a process supposedly not know until the middle of 18th century. Hapgood has proved that the Piri Reis map is plotted out in plane geometry, containing latitudes and longitudes at right angles in a traditional “grid”; yet it is obviously copied from an earlier map that was projected using spherical trigonometry! Not only did the early map makers know that the Earth was round, but they had knowledge of its true circumference to within 50 miles!

Las see magister seletab nende vähe haritumate ja targemate meeste väiteid.

sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust

'Piri Reis Antarctica map of 1513'
                'but who, 6000 years ago, could have used airplanes to map the earth?'

Las see magister seletab nende vähe haritumate ja targemate meeste väiteid.

500 või 6000, tomat ja kartul.
                Aga igatahes, Da Vinci helikopteri joonised pärinevad väidetavalt aastast 1493. Minu teooria kohaselt avastas Antarktika just tema oma kopteriga õhtust tiiru tehes.
                We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Kui meile on ajaloo õpikutest pähe tambitud et vanim arenenud tsivilisatsioon on Sumerid jne. siis Göbekli Tepe duubeldab selle kõik. Göbekli Tepe on Sumerite jaoks sama vana tsivilisatsioon, nagu meie jaoks on Sumerid.

Neil oli juba internet ka olemas. Selleks piisab asjatundjal vaid fotot vaadata, polegi vaja videot avada.

Kommentaar

http://www.delfi.ee/news/paevauudise...ou?id=70989587 Ehkki see on ka vandenõulaste ajakiri, siis ikkagi tore lugu.

Kommentaar

Algselt postitas fitti Vaata postitust
                      500 või 6000, tomat ja kartul.
                      Aga igatahes, Da Vinci helikopteri joonised pärinevad väidetavalt aastast 1493. Minu teooria kohaselt avastas Antarktika just tema oma kopteriga õhtust tiiru tehes.
                      Kui ma seda teksti kopeerisin, siis ma südamest lootsin et ei leidu ühtegi ajuhälvikust kretiini, kes kogu loost ainult selle ühe koha välja nopib ja omastarust vaimukas on. Eksisin. Kui sa loed kogu teemat siis see 6000 aastat arv tuleb sellest, et siis võis olla Antarctica jäävaba, nagu antud kaardil näha on. 500 aastat tagasi vorbitud kaart pole ise avastatud ja joonistatud, vaid kümnete erinevate EELNEVATE kaardistajate kaartide kogumikust kokku pandud kaart. Ehk siis Piris Reisi kaardi tegemiseks on kasutatud eelnevalt valmis tehtud kaarte, mitte ei ole tema oma kaarti üksi ise avastanud. Sinusguste värdjate pärast polegi võimalik midagi tõsiselt võtta ja sellele ühiskonnal kuhugi positiivses suunas areneda ja enda kohta rohkem teada saada. Sind ei huvita info , vaid oma debiilsete alaarenenud õllenaljade tegemine.
                      sigpic

Kommentaar

debiilsete alaarenenud õllenaljade tegemine.
                        What kind of bees make milk?
                        Boobees!

Why does a chicken coop have 2 doors?
                        Because, if it had 4 doors it would be chicken sedan.

Whats brown and rhymes with Snoop?
                        Dr. Dre

How did the dentist become a brain surgeon?
                        His hand slipped.

What do you call a Labrador that becomes a magician?
                        A Labracadabrador!

which side of the zebra has the most stripes?
                        A: — The outside

Hey man you got any Sodium Hypobromite?
                        …NaBrO

I tried to catch some fog. I mist.

When chemists die, they barium.

Jokes about German sausage are the wurst.

A soldier who survived mustard gas and pepper spray is now a seasoned veteran.

I know a guy who’s addicted to brake fluid. He says he can stop any time.

How does Moses make his tea? Hebrews it.

I stayed up all night to see where the sun went. Then it dawned on me.

This girl said she recognized me from the vegetarian club, but I’d never met herbivore.

I’m reading a book about anti-gravity. I can’t put it down.

I did a theatrical performance about puns. It was a play on words.

They told me I had type A blood, but it was a type-O.

This dyslexic man walks into a bra.

I didn’t like my beard at first. Then it grew on me.

A cross-eyed teacher lost her job because she couldn’t control her pupils.

When you get a bladder infection, urine trouble.

What does a clock do when it’s hungry? It goes back four seconds.

I wondered why the ball was getting bigger. Then it hit me!

Broken pencils are pointless.

What do you call a dinosaur with an extensive vocabulary? A thesaurus.

England has no kidney bank, but it does have a Liverpool.

I used to be a banker, but then I lost interest.

I dropped out of communism class because of lousy Marx.

I took the job at a bakery because I kneaded dough.

Velcro – what a rip off!

Cartoonist found dead in home. Details are sketchy.

Tuhat vabandust et inglise keeles.

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                          Palju nalju

Kommentaar

Algselt postitas dareth Vaata postitust
                            This is an incredible 2,000-year-old astronomical calculator built by ancient Greeks! This spectacular mechanism is far more advanced than anything that was built in the following ten thousand years or so.

wat
                            God dammit, ma teadsin, et te hakate närima. Ilmselgelt oli mõeldud EELNEVAT 10,000 aastat ffs.

An important thing to remember is that no one, no matter how persuasive, can force anyone to believe anything he doesn’t want to believe. No matter what the evidence, no matter what the argument, people will believe what they want to believe (Luke 12:54-56).

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kui ma seda teksti kopeerisin, siis ma südamest lootsin et ei leidu ühtegi ajuhälvikust kretiini, kes kogu loost ainult selle ühe koha välja nopib ja omastarust vaimukas on. Eksisin. Kui sa loed kogu teemat siis see 6000 aastat arv tuleb sellest, et siis võis olla Antarctica jäävaba, nagu antud kaardil näha on. 500 aastat tagasi vorbitud kaart pole ise avastatud ja joonistatud, vaid kümnete erinevate EELNEVATE kaardistajate kaartide kogumikust kokku pandud kaart. Ehk siis Piris Reisi kaardi tegemiseks on kasutatud eelnevalt valmis tehtud kaarte, mitte ei ole tema oma kaarti üksi ise avastanud. Sinusguste värdjate pärast polegi võimalik midagi tõsiselt võtta ja sellele ühiskonnal kuhugi positiivses suunas areneda ja enda kohta rohkem teada saada. Sind ei huvita info , vaid oma debiilsete alaarenenud õllenaljade tegemine.
                                Bwahahaha. Võiks arvata, et sa ise joonistasid selle kaardi oma esimeste vildikatega.
                                Korja nüüd oma mänguasjad ilusti üles ja loe see ka mõttega läbi: http://www.uwgb.edu/dutchs/pseudosc/piriries.htm.
                                We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Working...
                                X