Inglismaa klubid Euroopas

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas LaRaBla Vaata postitust
    Ibiza on miljonipeldik, Mallorca Balti jaama WC.
    Same shit.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
      Same shit.
      Ma olen lugenud, et jalgpallurite palgad on sellised, et puhkamiseks kõlbab kusagil Dubai tehissaarel asuv miljonivilla. Mis neist Ibizadest.
      the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
      because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
        Same shit.
        See kõlab, et keegi viis su kalli raha eest Ibiza asemel Gran Canariale ja müüs 100 euro eest Antsu. Kõik on lõpuks uskumise küsimus. Mingil ajal siin loobiti neid pagulasi ka Vene-Eesti piirile ja öeldi, et on Rootsi ning need panid mööda Ida-Virumaa metsasid ringi ja karjusid Where Stockholm. Aga ma ei teaks, et nad sellepärast Eestit vihkaks.

Kommentaar

Hea postitus stok, ma oleks lihtsalt öelnud, et manu sucks

Kommentaar

Olgu öeldud, et täna hinges rõõm. Superliiga liige Real ML finaalis olnuks pühaduseteotus. Madistagem parem omavahel.

Kommentaar

Milleks meile Superliiga, kui 10-15 aasta pärast on selleks premm.
              Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                Olgu öeldud, et täna hinges rõõm. Superliiga liige Real ML finaalis olnuks pühaduseteotus. Madistagem parem omavahel.
                Jah, sest city ja tselsi ju ei olnud superliiga liikmed.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
                  Milleks meile Superliiga, kui 10-15 aasta pärast on selleks premm.
                  Jah, ma olen nõus. Täiesti arusaamatu, miks maailma parimad tiimid tahtsid vaeseid lõuna euroopa tiime aidata???

Kommentaar

Vaatasin ajaviiteks tabeleid. Inglaste must lammas Leicester ei kuulu oma alagrupis kahe sekka, aga üldiselt on kõigil seitsmel klubil talutav seis.

Kommentaar

Arsenal are confident they will not have to forfeit their Europa League match against PSV Eindhoven after it was postponed due to a lack of police resources.

Kõik on tore ja UEFA pole arse mängu edasilükkamise vastu,
                      ainult seda pole kuhugi lükata, vb jaanuari
                      GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                      GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                      (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Working...
                      X