Torino Juventus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Paistab et Spaletti hakkab teile tiitleid tooma
    FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
    sigpic

Kommentaar

Juve and Parma fans are kicking off in the stands. Oh dear. Del Piero goes over to have a word with his fans. He is a legend at Juve and they listen to him. Parma's Morrone does likewise with his team's fans as they seek a cross-party consensus on this. Not very nice, sadly typical of Italian football. Brave from both players too, going right up to the offending thugs and conversing with them. Hands are shaken and it seems okay for now.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Lanzafame nõelas järjekordselt! aii..valuus..

Kommentaar

Kommentaar

seitse ongi ilus number.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              seitse ongi ilus number.
              14 on ka ilus number..

KAOTUST IRW

Ja olite veel ülisuured favoriidid hooaja alguses..suckers!

Kommentaar

Põhiline number on ikka 53 (sisselastud väravat). Liigas sisselastud väravate arvestuses auväärne seitsmes koht. Tagantpoolt.

Kommentaar

Kommentaar

Ma loodan, et see 53 suureneb. Järgmise mängu võiks 0-2 põske saada, siis oleks väravatevahe ilusas nullis.

tramaeivõi

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust
                      14 on ka ilus number..

KAOTUST IRW

Inter oli ju favoriit?
                      sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust
                        14 on ka ilus number..

KAOTUST IRW

Vait,interi koer .!

Kommentaar

tulin siia, et öelda - see oli mu lemmik. juventus. ever.
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

2008/2009 74 punkti (21 võitu/11 viiki/6 kaotust), löödi 69 väravat ja lasti sisse 37.
                            2009/2010 55 punkti (16 võitu/ 7viiki /15 kaotust), löödi 55 väravat ja lasti sisse 56.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                              2008/2009 74 punkti (21 võitu/11 viiki/6 kaotust), löödi 69 väravat ja lasti sisse 37.
                              2009/2010 55 punkti (16 võitu/ 7viiki /15 kaotust), löödi 55 väravat ja lasti sisse 56.
                              Võin sind rahustada sellega, et järgmine hooaeg see KAHJUKS ei kordu... Teete mõned targemad ostud ja väiksed vahetused ja Juventus on tagasi. Ja selleks peab ka Sensi võitma lotoga, et järgmisel hooajal kõigiga sammu pidada.
                              e: väike vihje - Iaquinta ja Amauri
                              FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                              sigpic

Kommentaar

Meeletu areng.

Kommentaar

Working...
                                X