• Show
Kustuta kõik

Barca foorumist copy paste Reali mängudest :

Sevilla (võõrsil)

Juve (võõrsil)

Valencia (kodus)

Juve (kodus)

Espanyol (võõrsil)

Juvel samal ajal võõrsil Sampdoria ja enne 2 mängu kodus Serie B kandidaat Cagliari. Carlol ei ole muud varianti kui põhimeestele piitsa anda, sest barcat ei tohi üle 2pt lasta nii hilises faasis. Juve saab vabalt võtta, kuna Serie A tipus ei muutu väga enam midagi. Pogba remont ka venib, krt Reali vastu tõmbaks ta ideaalselt seal keskväljal.

Kommentaar

Algselt postitas jaalo Vaata postitust
      kotis. Real saab nüüd rahulikult liigale keskenduda sel ajal kui barca rabelema peab. joppas taaskord loosiga, kõige lõdvem vastane
      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
        ratpic
        "It's a pity it went the way it did. I'd have signed for Real in a heartbeat. They're a club with more glamour than M̶i̶l̶a̶n̶ Juventus; more prospects, more appeal, more everything. They strike fear in their opponents, whoever they happen to be." Andrea Pirlo
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Hyperlinkides on päris hea bänter!

*flies away

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust
            Juvel samal ajal võõrsil Sampdoria ja enne 2 mängu kodus Serie B kandidaat Cagliari. Carlol ei ole muud varianti kui põhimeestele piitsa anda, sest barcat ei tohi üle 2pt lasta nii hilises faasis. Juve saab vabalt võtta, kuna Serie A tipus ei muutu väga enam midagi. Pogba remont ka venib, krt Reali vastu tõmbaks ta ideaalselt seal keskväljal.
            Real mängib enne esimest mängu Sevillaga, kellel samuti väga oluline mäng ees, aga samas lootus CL kvalifikatsiooni end välja venitada, seega võiksid nad mõlemad end tühjaks pigistada
            May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Pirlo ikka kunn rsk. + Torino derbi äge. tänan Setanta sports (Y)

Kommentaar

Torino teine klubi.

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
                  Torino teine klubi.
                  Torino ongi Madridi järel maailma tugevuselt teine jalgpallikants.

Kaugel Pirlo Sinisa rekordist on?
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    Torino ongi Madridi järel maailma tugevuselt teine jalgpallikants.

Kaugel Pirlo Sinisa rekordist on?
                    Värava.

Kommentaar

Kas Sinisa rekordi all mõtlete "kõige rohkem väravaid karistuslöökidest Serie A's" (nagu tema elulooraamatus kirjas oli)?
                      YNWA

Kommentaar

Algselt postitas sp3ts Vaata postitust
                        Kas Sinisa rekordi all mõtlete "kõige rohkem väravaid karistuslöökidest Serie A's" (nagu tema elulooraamatus kirjas oli)?
                        jupjup
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

Õnnitlused Itaalia teiselt kõige tugevamalt meeskonnalt!
                            Daje!!!
                            1.totti koondisesse.
                            2.Money talks bullshit(totti) walks.
                            3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                            "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Ronaldo saatis tormihoiatuse rsk. tagus rahulikult 3 väravat meeskonnale, keda keegi sel hooajal varem kodus võitnud polnud ja kelle vastu messid ja muud barca rähnid end täis ropsisid. nii on seltsimehed. Ronaldo on tippvormis

Kommentaar

Rääkige nüüd parem seda, kuidas telefoniga CL poolfinaale näha saaks. Olen Siilil järgmised kaks nädalat ja no eeldame, et leviga probleeme ei teki.

Kommentaar

Working...
                                X