No announcement yet.

Torino Juventus

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Evra rääkis Premmis ja Serie As mängimise erinevustest.

The Premier League is like two boxers fighting. I give it to you and then you give it right back to me, but one is less strong and they’ll start to get tired and you’ll win the game. In Italy, it is like a chess game. You have to understand every movement before you play with your quality. I really want to learn and until the end of my career, than’s something I want to do every day. When I finish playing football, I’ll probably want to have an experience as a coach and I couldn’t go to a better place than Juventus to learn and to help me take that path. I’m so amazed with how we do things.

We even watch videos of training sessions to see what is or isn’t going well. Before we play in a game, we know the other team so well and I never used to prepare for a game in that way. Italian football is so different in that way. For sure, I’ll say that English football is the best because people like to go and see people running everywhere but if you said it was more difficult than Italian football, I’d say no.

The Premier League has so much adrenaline and passion with the fans but I can’t say it is the most difficult. People only have to come to Italy and see how tough it is for us against teams lower down the table because they are ready. They know my movement, they know my position. It is amazing the way they learn the game and make you prepare before it starts.

Now before a game, I know exactly what I have to do. Before, I was playing with my strength but now, and having more experience helps too, I’m playing with my brain. Everything in Italian football comes down to tactics. When you start training, we play a lot of 11 against 0 games. People will maybe laugh when they hear me say that we play on the pitch with nobody against us. But you have to get your movements right and repeat that for maybe 15 minutes, then when the coach thinks we know exactly where to be and pass the ball and everything, then you start training but that’s our warm-up. If you tried that in England, people wouldn’t understand. They’d say you are crazy. I remember Scholesy [Paul Scholes] kicking the ball away when Carlos [Queiroz] tried to do a game like that. Your brain has to be open to that.

At the beginning, I felt like a robot. They told me, ‘pass the ball to him, then give it to him’ and I was a bit confused. I just wanted to play my football but they told me that Juventus is like a necklace. If one piece is broken, the whole thing is broken. It is exactly that way. That’s why every new player, when they come to Juventus, has to learn the way we play first. You can be good, strong, fast but if you don’t understand the system then you won’t play because the big star is the team, it isn’t one player.”

Kommentaar

Täna 20 aastat tagasi tegi kapten debüüdi Serie A's. Koondise ja klubi eest kokku 930 mängu hingel. Vigastusest vaba püsides peaks 1000 karjääri lõpuks ära tulema küll.

Kommentaar

Seitsmes järjestikune võit Milani üle. Koll jälle Dybalalt. Kuskilt jäi juba enne seda mängu silma, et Dybala on alustanud Juventuses parema resultatiivsusega kui omal ajal Del Piero või Tevez. Pisitasa ongi ta juba Teveze mantli oma õlule võtnud.

Kolmas järjestikune liigavõit kergitas Juve ühtlasi tabelis juba kuuendaks. Mängupilt ei midagi säravat, kuid domineeriti siiski selgelt ning eriti positiivne oli see, et ka värava järel suudeti mängu kontrollida. Milan ei jõudnud enne üleminuteid löögilegi.

Esimene poolaeg oli ründeteravus kesine eelkõige tänu Hernanese järjekordsele kohutavale esitusele. Selle mehe võib vaikselt maha kanda, peale kauglöögi ei ole tal midagi pakkuda. Poolajal vahetati ta 4-3-1-2 trequartista kohalt välja ja mindi üle 3-5-2-le, mis tõi ka tulemuse. (Vigastada saanud?) Evra asemele tulnud Alex Sandro jättis wingbackina väga hea mulje ning andis ka väravasöödu. Samuti oli hea vaadata Marchisiot, kes müttas jälle parimate päevade tasemel.

Jäi ka varu, sest City võõrustamise eel said puhkust Cuadrado, Lemina (pingil), Morata (sekkus vahetusest) ja Khedira (pisivigastus, mänguvalmidus kolmapäevaks küsimärgi all). CL-i grupivõiduks on vaja City kodus kotti panna. Hernanes on õnneks mängukeelu all ning loodetavasti tähendab Mandžukici tänane 90 minutit seda, et kolmapäeval jääb ka tema põhikoosseisust välja.

Kommentaar

See mäng oli ikka jõhker igavusetendus. Aga võibolla ajasin City-Liverpooli madina järel ootused veel ühest põnevuslahingust natuke liiga kõrgele.
          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

this better be a jinx.

Algselt postitas mazz Vaata postitust
            Seitsmes järjestikune võit Milani üle.
            mis arvestuses?

jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

7 peaks tulema kokku koos coppaga. Küll lisaajaga, ilmselt ei lähe see siis ametlikku statistikasse.

Kommentaar

Õhtuks ennustavad kõik lehed platsile samu mängijaid, aga olenevalt lehest asetatakse nad 352, 433 või 442 asetusse. Üldiselt muidugi vahet pole, sest sisuliselt ongi tegu antud kolme formatsiooni hübriidiga. Sisuliselt üllatusi pole, ainsana võib õlgu kehitama panna Barzagli võimalik eelistamine Lichtsteinerile ja Evra taaskordne eelistamine Sandrole.

Kommentaar

12247136_1264636203563606_4200135310063232568_n.jpg

Jälle pole Moratat ega Cuadradot algkoosseisus... Dybala peab ründes tassima siis.

Kommentaar

Kas Cuadrado ongi vaikselt pingile langenud?
                    Tema ja Morata sisse millalgi Sturaro ja Mandžu asemel.
                    Loodetavasti kena mäng ja võit!

Kommentaar

Buffon>Neuer

Kommentaar

Kahtlesid selles kunagi?

Kommentaar

See on päris hea vend:

Join the biggest FIFA Ultimate Team Community on the internet - Create Squads, Search the Database, and find FIFA 23 (and historical) stats.

Kommentaar

Pogba papud:

Kommentaar

Eks Sandro pidigi kunagi Evra kõrvale lükkama, aga viimaste mängude põhjal on ta juba praegu selge upgrade. Napi mänguajaga sel hooajal juba kolm väravasöötu - temaga võib Mandžukici mängitamisest isegi aru saada. 3-5-2 süsteemil pole ka häda midagi, kui äärtel Sandro ja Licht.

Kommentaar

No kurat küll!Kellele seda cuadradot vaja oli..
                                Tagasi tselskisse omasuguste juurde..

Kommentaar

Working...
                                X