No announcement yet.

Tottenham

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Keane-lt siis Premiershipis 99-s ja 100-s värav ja Fulham kotti 5:1. Kuid mis olulisem, Ledley King tagasi ja sai rahulikult ennast lahti joosta.

"The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Juudas oli siin mõni aeg kirjutanud artikli, et miks küll inimesed teda tribüünidelt kurjade sõnadega pommitavad. Boo-hoo...

Daily Mail (of all shitholes...) siis tõi tänases lehes ajatelje välja:

"My heart and soul is here and I want to play for Spurs. I am going nowhere - for now - *August 4, 2000.*

I can assure everyone that I won't be signing for another club while I am still a Spurs player. I want to win the Premiership and I want
      success in Europe but, most of all, I want to believe I can achieve that here - *December 3, 2000.*

Being a Spurs fan as a boy and a player for so many years, it would be hard for me to sign for Arse***. I don't think the fans here would ever
      forgive me - *December 17, 2000.*

I want to play for Tottenham, that's it really. I am going nowhere - *January 1, 2001.*

I'm happy here and willing to do business now. I'm not selfish, I'm looking at the current situation and want the club to do well - *January
      5, 2001.*

It's the ambition of Spurs and where we are going that concerns me. I have the right to keep my options open. Nobody can blame me for wanting success and above all wanting it at Tottenham. But talk is cheap - *March 11, 2001.*

As long as the club is healthy and things are in place, then myself and other players will want to join Tottenham or continue with them. I want
      to stay at Tottenham - *March 26, 2001.*

There is still a lot of sorting out to be done but I am sure it will be resolved - *April 1, 2001.*

I will leave it as late as possible - but I am happy at the moment and that is the main thing - *April 13, 2001.*

Going abroad is not in my mind. the ball is in Spurs' court now. I am in no hurry because I want to look at the whole picture. We will just have
      to wait and see what happens in the next two or three weeks - *May 21, 2001.*

Campbell then lit the blue touchpaper when he signed for Arse*** on a Bosman free on July 3, 2001."
      "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Tottenham mängis täna Reading'uga puhta hokit ju.
        Lõpptulemus 6-4, not bad.

Kommentaar

Täna mängisime siis hokit - 6-4, Berbatov x 4, Defoe, Malbranque.

Reading läks 4 korda mängus juhtima ja neli korda tulime järgi. Teise poolaja ajavahemik 62.-82.min oli ikka päris sick, 7 väravat, mööda penalt (loodetavasti Keanei viimane), hea vile (kui Defoe mööda löödud penalti sisse koksas oli ta löögi ajal vähemalt 3 meetrit kastis sees). Lähen nüüd kartuleid ostma.

Kommentaar

Algselt postitas siim990 Vaata postitust
            Tottenham mängis täna Reading'uga puhta hokit ju.
            lol at hokit...

Muuseas see hooaeg readingule teine mäng, kus võõrsil lüüakse 4 väravat ja tulemuseks 0 väravat.

Kommentaar

Vahel tahaksin endalt glory maha pesta ja spursi hingega toetama hakata. Võibolla kunagi. Seniks aga heameel. Elagu ründav jalgpall.

Kommentaar

Algselt postitas vello99 Vaata postitust
                Muuseas see hooaeg readingule teine mäng, kus võõrsil lüüakse 4 väravat ja tulemuseks 0 väravat.

Kommentaar

Algselt postitas Peppone Vaata postitust
                  Ok tsipa veel käed värisevad:

Muuseas see hooaeg readingule teine mäng, kus võõrsil lüüakse 4 väravat ja tulemuseks 0 punkti.

Kommentaar

Ahjaa, järgmine laupäeval siis uuesti. FA karika 3.ring Spurs - Reading. Kindel, et lõppeb 0-0.

yeah right, viimane 0-0 mäng spursi osalusega oli vist kas 57 või 58 mängu tagasi...

Kommentaar

Ahjaa, järgmine laupäeval siis uuesti. FA karika 3.ring Spurs - Reading. Kindel, et lõppeb 0-0.

yeah right, viimane 0-0 mäng spursi osalusega oli vist kas 57 või 58 mängu tagasi...
                      Sain 57. Viimati 0-0 oli 7. jaanuaril 2007 Cardiffi vastu. Vot.

Kommentaar

Mulle meeldib Spursi uus stiil. Meil on ükskõik palju teie lööte, me lööme ikka rohkem!
                        Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

My spell checking is second to nine!

Kommentaar

Siit ka siis väravad:

Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga

Kommentaar

Polnud üldse paha mäng Eriti lõpp. See Malbranque meeldis eriti Spursi poolelt. Ilus mäng.

Kommentaar

Reading läks 4 korda mängus juhtima...
                              valetad raisk!

Kommentaar

tra ma ei või. 3 korda.

Kommentaar

Working...
                                X