X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Kivi77 Vaata postitust
    you'll never win anything !
    again pigem
    Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Tottenham tahab Liverpooli noort 17a Raheem Sterlingut 7 milliga. Väga kiire poiss.

Kommentaar

Ei näe kuskilt otsast et Tottenham ostaks 17 aastase 7M eest.

Kommentaar

Ma ei ole öelnudki, et otsab, vaid on huvitatud.

Kommentaar

February 2012 - Planning permission for THFC development unanimously approved.
            Autumn 2012 - Work starts on THFC development - supermarket and offices
            Autumn 2012 - Proposals for "Stadium approach" linking THFC and White Hart Lane station agreed
            Summer 2013 - Work begins on stadium, leisure and public space on THFC development
            Summer 2016 - Spurs stadium development completed
            2016 - Improvements to local stations realised
            2017-2025 - Victoria line extended to Northumberland park
            Edeneb vaikselt Link

Kommentaar

Taipohh kui spurs peaks Raheem Sterlingu ostma, liar bale on olemas.

Kommentaar

Parker septembrini väljas.

E: Ja täna Valencia

Kommentaar

Friedel; Walker, Gallas, Vertonghen, Assou-Ekotto; Jenas, Livermore; Lennon, Sigurdsson, Bale; Defoe.

Kommentaar

2:0 suhkamisse. hailaits

E: Kuna Lloris on liiga kallis (Lyonil puudub ka soov müüa) siis on pilgud pööratud Cesari poole. Inter tahab aga Walkerit. Kas keegi teeks lühiseletuse mille kuradi pärast peaks me Walkeri Cesari vastu andma kui Inter ise lasi ta vabaagendiks?

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                      Kas keegi teeks lühiseletuse mille kuradi pärast peaks me Walkeri Cesari vastu andma kui Inter ise lasi ta vabaagendiks?
                      Ära muretse, Interi asjapulgad on mentally handicapped.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

võtad sa seda täpsemalt kust kohast, Tofoa??!!

Kommentaar

Algselt postitas Higuaaaain , Vaata postitust
                          võtad sa seda täpsemalt kust kohast, Tofoa??!!
                          Rakendatud kvalitatiivne uurimismeetod. Andmed kogutud vaatlusega. Hiljem sooritatud kontentanalüüs.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

22- mehelisse englandia koondisesse pääsesid
                            Kyle Walker, Jake Livermore, Jermain Defoe ja STEVEN CAULKER.
                            Not bad...

Kommentaar

Benoit Assou-Ekotto ‏@AssouEkotto
                              With a nap,the day is not enought long...i make a dream!As we signe a BIG STRIKER. Very good! who score many goal!!!but it was. A dream LOL
                              "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Modric peaks siis täna Madridi minema ja see saaga lõpule jõudma. ESPN väidab, et tehing saab teoks siis kui asendaja leiame. Jätkuvalt pole mingeid tuuli puhumas ründaja suunas. Adebayorst pole midagi saanud (City hakkas plokkima). Defoe ähvardas ka vahepeal, et lahkub kui piisavalt mänguaega ei saa, aga praegu seda probleemi ei tohiks olla . Krt, Manus praegu ründajate üleküllus, sealt võiks mõne laenule tuua nii et nad palga kinni plekiks .

Kommentaar

Working...
                                X