X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Päris palju.
    see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
      Päris palju.
      Kes see kuulus jalgpallur oli siis, kes ei suutnud midagi võita viimastel aastatel?
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Tal oli raskusi PLis mängude võitmisega. Tänaseks on neid ka juba...mitu.
        see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Jack Rodwell oli selle kuulsuse nimi. Tõsi, kuulsuse aastad on ammu läinud.
          the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
          because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
            Jack Rodwell oli selle kuulsuse nimi. Tõsi, kuulsuse aastad on ammu läinud.
            On 4 February 2017, in a 4–0 win for Sunderland against Crystal Palace, Rodwell ended a drought of 1,370 days in winning a Premier League game in which he had started the match. His winless run had lasted for 39 Premier League matches.

Jep. Mõtlesin ilmselt siis teda.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              On 4 February 2017, in a 4–0 win for Sunderland against Crystal Palace, Rodwell ended a drought of 1,370 days in winning a Premier League game in which he had started the match. His winless run had lasted for 39 Premier League matches.

Jep. Mõtlesin ilmselt siis teda.
              Grealish ka:
              Jack Grealish has become the first player to lose 20 successive Premier League games

Aga ta vahepeal championshipis õppis võitma ja nüüd juba premmis ka

Kommentaar

Algselt postitas $$$ Vaata postitust
                Grealish ka:
                Jack Grealish has become the first player to lose 20 successive Premier League games

Aga ta vahepeal championshipis õppis võitma ja nüüd juba premmis ka
                Kutsuge nad mõlemad koondisesse siis.

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                  9. novembril on tulemas midagi Inglismaa mõistes enneolematut. Naistekoondis mängib Wembley’l Saksamaaga ja 90000 piletit on välja müüdud.
                  77768 publikunumbrid. Ikkagi väga uhke. Paraku sakslased võitsid.

Kommentaar

Raheem Sterling dropped by England for game with Montenegro after angrily confronting Liverpool's Joe Gomez at St George's Park today.

Kommentaar

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
                      Raheem Sterling dropped by England for game with Montenegro after angrily confronting Liverpool's Joe Gomez at St George's Park today.
                      Sööklas lausa, kirjutavad. Ilmselt oli kakluse algataja ilmne, sest Joe'd oleks märgatavalt lihtsam eemale jätta, ta istub ilmselt niiehknaa pingil. Aga jah, Sterling läheb Anfieldil mängides alati närvi.

Kommentaar

Äratõusnud debiilik

Kommentaar

Algselt postitas Wingback Vaata postitust
                          Äratõusnud debiilik
                          Kumb? Või Southgate ise?
                          Je suis Nasfal

Kommentaar

Algselt postitas Linnupoja Vaata postitust
                            Kumb? Või Southgate ise?
                            Mis kuradi küsimus see on? Pole päris normaalne, kui vend tuleb kätega kallale, sest ta on solvunud.

Hea et Gomez valge pole, oleks veel rassistiks tembeldatud.
                            Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
                            Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

Algselt postitas Linnupoja Vaata postitust
                              Kumb? Või Southgate ise?
                              Idioot.
                              Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Algselt postitas mjaasa Vaata postitust
                                Mis kuradi küsimus see on? Pole päris normaalne, kui vend tuleb kätega kallale, sest ta on solvunud.

Hea et Gomez valge pole, oleks veel rassistiks tembeldatud.
                                Poiss läks närvi, ma ei nimetaks teda äratõusnud debiilikuks kui ma isegi fakte ei tea. Mis seal siis juhtus on kuskil see ausalt ka kirjas? Päris sita maigu jätab praegu koondisele, väga sitasti lahendatud IMO, tulevikus platsil chemistry kohe kindlasti toimib neil kahel, not. Minu arvates on ainukeseks kaotajaks kogu koondis tänu sellele kuidas see olukord lahendati.

(Ma ei ole mitte kordagi väitnud, et Sterling süüdi ei ole või ta ei teinud debiilset sitta, peab mainima, sest siin kari talente kes kõiki idioodiks sõimavad alusetult, küll nad arenevad.)

All päris hea tekst Riolt, tema ka idioot jah?

Algselt postitas EgoTrip Vaata postitust
                                Idioot.
                                Ootan huviga su vastust, a no ilmselt jääb see tulemata : )))
                                Je suis Nasfal

Kommentaar

Working...
                                X