No announcement yet.

AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Mul on Pipitast kahju. Kellel ei sõidaks katus ära, kui pead Juvest Milani minema mängima?
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Mul on Pipitast kahju. Kellel ei sõidaks katus ära, kui pead Juvest Milani minema mängima?

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
        Tänasesse Milani...
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
          Varajane kaotusseisu jäämine ning realiseerimata penalt mängu lõpus.
          ammurannoD tõrje?

aaa, 3+ väravane koslep on veel puudu ...
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Kui ma oleks ühe teise klubi toetaja, siis võiks ju kohtunikejauru üles tõmmata
            Benatia should’ve received a second yellow and got sent off against Milan. Milan did also deserve another penalty for Chiellini’s pulling of Romagnoli inside the box, instead it was whistled a foul for Juventus

Laxalt ja Kebab eriti langevad ikka täiesti ansamblist välja. MA ei tea, mis Gattusol jälle juhtus, et oli vaja minna kolmese kaitseliini peale. Abate väsis ära ega jõudnud joosta enam? Aga pm siis lagunes mäng suht ära ja kiirelt tuli kaks null ka.
            Higuain tunnistas, et jooksis kokku pärast situtud penaltit, aga sellest on vähe kasu kui Lazio mängu kodus telekast vaatab. Seis vigastatutega endiselt perses. Loodetavasti keegi järgmise kahe nädala jooksul ei lisandu sellesse nimekirja.

Kommentaar

Bonaventura on ka vähe pikemalt veel väljas ning Lazio mänguks terveks ei saa.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                Bonaventura on ka vähe pikemalt veel väljas ning Lazio mänguks terveks ei saa.
                Läheb võibolla üldse põlveoperatsioonile, mis tähendab kuni viis kuud eemalolekut. ohjah.

Higuain sai kaks mängu, protest anti sisse ja loodetakse ühele vähendada.

Kommentaar

Läheb võibolla üldse põlveoperatsioonile, mis tähendab kuni viis kuud eemalolekut. ohjah.
                  Operatsioon jep. 5 kuud autis. Ehk pm võib hooajale joone alla tõmmata. Conti peaks seevastu Lazio mänguks üles antama.

Kommentaar

Strinic liitub esmaspäevast trennidega. Eks näis kaua kestab, enne kui süda jupsima hakkab.

Kommentaar

Romagnoli vigane. Koondiste paus tuleks ära keelata.

Kommentaar

mis RR toimub see sai ka mingi vigastuse?!😃

Kommentaar

Calabria has left Italy U-21 due to injury.
                          See Milani naiste tiim pidi oma liigat juhtima. Äkki peaks sealt kedagi üle tooma

Kommentaar

Romagnoli vigane. Koondiste paus tuleks ära keelata.
                            Kuu aega surnud.

Kommentaar

Çalhanoglu felt some pain in his foot and left Turkey’s training camp this morning towards Milano
                              Nojah. Ilmselt vs Lazio tuleb minna seda teed, et kõik kolm väravavahti saavad mängu alguses platsile. Kes väravas, kes mujal väljakul, jääb veel lahtiseks.

Kommentaar

Tanel on Milani särgi selga pannud? Või Rainis? Mõttetu hala.

Kommentaar

Working...
                                X