Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    Fuck off Boban, fuck off Maldini.
    Minge ja mängige Glorie MIlan mänge edasi kuskil Manchesteris ja Helsinkis.
    lihtsalt fuck off.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

talveaknas siis Makinwa #cheesebeard
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Täiesti müstika miks ei suudetud Spallettiga kokkulepet saavutada? Ilmselgelt Inter ei pea talle pennigi maksma, kui Milan teda nii väga tahab, aga meedias ringles jutt, et Spall tahab 5M hüvitist, Inter pakub 1.5M. No goddämn makske see 3.5M ise kinni, kiilakale 5M asemel 4M, aga leping 2+1, kôik on läbirääkimiste küsimus. Spalletti on ķige mees selleks, et klubi oleks top4 suurimaid kandidaate nendel aastatel. Maldini , Bobini ja Gazolini, need mehed on amatöörid oma rollides.

Fc Internazionale on blueprint , nina ees! Palkasime Luciano, et jôuda CLi, saime! Et teha järgmist hüpet, palkasime Serie A parima manageri Marotta ja Conte. Mõlemad mehed on garantii ja CLi jôudmine ei ole enam viimase 10minuti teema.

Spalletti suudaks Milani õigele teele panna, mees on aastaid stabiilselt top4 jõudnud. Mängiks sobiva formatsiooniga, oskab meediaga läbi käia ( GP oli nagu kartulikott ajakirjanike ees), on hea pingetaluvusega (2a Interi kuumtoolis ja sealjuures täitis oma peamise eesmärgi)

Ma pakun lõpetuseks, et Milani mngmt on selle hooaja nö kuludesse kandnud, CL kas tuleb v mitte . Pioli odavleping nt ära, et see kôik on ajutine lappimine, jälle.

Aga noh, Suning ka ei kurda. Lucianole makstakse palka edasi, aga järgnevates linnaderbides saab jälle Milanile äsada. Fännid on ka rahul

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
          talveaknas siis Makinwa #cheesebeard
          See kõik oleks naljakas, kui see toimuks kusagil Milanis.

Oh wait...

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Dante 9 põrguringi on igatahes nüüd täis. Eks näis, kas tuleb kümnes.

Kommentaar

Giampaolo kaigas peaks nüüd ametlik olema.
              Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

kogu tsirkus on laua taha aetud. kui CL-i kohale ei uju, siis kõik ahju.

2 aastat lepingut. pressikas 10 minuti pärast
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE č GIALLOROSSO
                  FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolō Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Algselt postitas karl91 Vaata postitust
                    hunnik pilte

Kommentaar

Kindlalt jõuab CLi selliste vendadega.

Kommentaar

4-3-3 pidi tagasi menüüs olema. Eks näis.

Kommentaar

Pioli mania alaku. Huvitav koosseis.

Milan's Curva Sud are expected to remain silent for the entire Milan-Lecce game tonight as a sign of protest against the club management [Gazzetta dello Sport]

Kommentaar

No Makinwa, no party!
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                              No Makinwa, no party!
                              Paluks harida. Kes on Makinwa?
                              Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Algselt postitas GoldenEagle Vaata postitust
                                Paluks harida. Kes on Makinwa?
                                Pioli ja Lazio legend

Kommentaar

Working...
                                X