Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
    Mis te siis Leaoga peale hakkate?
    Mis selle ülejäänud gängbängiga peale hakata?
    tra siit küll head nahka ei tule

Drumma perekonna võtmisest palgalehele ei piisanud? Siit võeti kohe terve neighbourhood kaasa?

Kommentaar

Kes need klounid seal kõik koos on? Krdi puugid gucci kottidega

Kommentaar

finantsnõustajad, kuidas raha mõistlikult investeerida
        Fino alla fine FORZA JUVE

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
          Mis selle ülejäänud gängbängiga peale hakata?
          tra siit küll head nahka ei tule

Drumma perekonna võtmisest palgalehele ei piisanud? Siit võeti kohe terve neighbourhood kaasa?
          Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
          Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

ac milan on uus räpi punt? ... oleks veel see depay ja boateng ka seal siis oleks juba nagu wu tang clan europe style

Kommentaar

Algselt postitas raudidas Vaata postitust
              ac milan on uus räpi punt? ... oleks veel see depay ja boateng ka seal siis oleks juba nagu wu tang clan europe style
              Niangid, Princid ja Balod kogu aeg ju selle klubi boid olnud. Jätkatakse pärandit.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

pere väärtustega klubis, pere väärtustega noormees #QLF
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  Niangid, Princid ja Balod kogu aeg ju selle klubi boid olnud. Jätkatakse pärandit.
                  kogu aeg? Aeg algas 1899 mitte mingi 2011

Kommentaar

tore video
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Bennacer sai ka ametlikuks. Ja kuskil lõuna ameerikast tuli vist mingi kaitsja ka juurde.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                        Ja kuskil lõuna ameerikast tuli vist mingi kaitsja ka juurde.
                        See pidi järgmine Thiago Silva olema ju. #sergihnokarantii
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

u-17 vv treenerina naaseb klubisse Manchesteri kangelane. #datSmirkWhenShevaIsAboutToTakeAPenalty
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

from spielverlagerung: Marco Giampaolo
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

Tegelikult polnud ei Benfica ega ManU mängudes midagi säravat. Mängiti põhikoosseisuga. Benfica vastu jäeti ise mitu tükki löömata, Unitedi vastu läks õnneks, et Suso ja mõned mehed veel individuaalselt head on.

Kommentaar

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
                                Tegelikult polnud ei Benfica ega ManU mängudes midagi säravat. Mängiti põhikoosseisuga. Benfica vastu jäeti ise mitu tükki löömata, Unitedi vastu läks õnneks, et Suso ja mõned mehed veel individuaalselt head on.
                                see on väga teistsugune pilt. uus suund. kas selle sepiku ka saiaks saab vorbitud, näeme arenguid jälgides.
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X