FC Barcelona

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas BCfey Vaata postitust
    Põhimõtteliselt võib siit siis järeldada, et Munir on oma koondiseks Hispaania valinud.
    Munir playing with ESP U21 would not affect his choice for ESP or MOR, he can still freely choose senior national team.

Sky Sports reporting that West Ham could beat AC Milan and Liverpool to the signing of Alex Song.
    "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Official: New Barcelona player Douglas will wear the number 16 shirt. Sergio Busquets old number.

"Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Algselt postitas dontastik Vaata postitust
        Sky Sports reporting that West Ham could beat AC Milan and Liverpool to the signing of Alex Song.
        Et siiani ei tahtnud keegi teda, aga nüüd on järjekord? Liverpool oleks huvitav, ehk saaks valgeid veidi kiusata.
        Vähemalt peaks nüüd kindel olema, et minek. Eilsel lōunal oli teistega juba hüvasti jätnud.
        FC Barcelona kui institutsioon oli perioodil 06.2010-06.2015 rahajanus korralageduse küüsis, mille ekstreemse kronoloogia leiad harimise mõttes siit: http://lucasammr.com/2015/01/29/from-throne-to-gutter/

Visca el Barca! Visca el Barca! Visca el Barca! Visca el Barca! Visca el Barca! Visca el Barca! Visca el Barca!

Kommentaar

Algselt postitas sepakas Vaata postitust
          Et siiani ei tahtnud keegi teda, aga nüüd on järjekord? Liverpool oleks huvitav, ehk saaks valgeid veidi kiusata.
          Vähemalt peaks nüüd kindel olema, et minek. Eilsel lōunal oli teistega juba hüvasti jätnud.
          Veel soovib teda vàga enda ridadesse OM, aga prantslased ei suuda teda àra meelitada tugevamatest liigadest millest mees ise on huvitatud.
          Messi...The never ending legend!

Kommentaar

Douglas Pereira dos Santos #16

___

Official: Barcelona pay 4M + 1.5M based on games played (3 x 0.5M per 30 games) for Brazilian right back Douglas

Official: Douglas has a buyout clause of 30M, which will get higher if he plays more, to a maximum of 60M

Zubizarreta (sports director): "We have been following Douglas since 2012."

Zubizarreta (sports director): "Douglas can play in a defense of 4, defense of 3, and even as midfielder. He gives us more tactical options"

Zubizarreta (sports director): "Douglas' arrival will increase competition and he'll learn lots that will be useful in the future from his teammates"

Zubizarreta (sports director): "We thought about a loan, but after discussing it with Luis Enrique, we decided he'd stay and adapt to European football here."

Zubizarreta (sports director): "Douglas' transfer won't block the evolution of Montoya. We continue to believe in him. We just give the coach more options."

Zubizarreta (sports director): "Can't say squad is final now. Other teams said it and then suddenly things change, which is normal in football."

Douglas: "I'm very happy to join Barça. I can't wait to start training with my teammates."

Douglas: "Since I landed here in Barcelona, everything has been superb. I want to live up to the level of this Club"

Douglas: "As every player, I've dreamt about wearing the Barça shirt. Now it's up to me to work hard every day."

Douglas: "I had offers from European teams in the past, but I decided to stay and develop my game at Sao Paulo."

Douglas: "I join training tomorrow. Physically, I'm fine. I'll do what the coach asks from me."

Kommentaar

Douglas Pereira dos Santos #16

Zubizarreta (sports director): "Douglas can play in a defense of 4, defense of 3, and even as midfielder. He gives us more tactical options"
              Zubi arvates ikka üsna talendika mehega, pane platsil kus tahad ja on hea. Sooviks pigem, et ta suudaks paremal äärel paariaastataguse Alvesi tasemele tõusta. Siis oleks äss diil!

Kommentaar

Algselt postitas affelay Vaata postitust
                Zubi arvates ikka üsna talendika mehega, pane platsil kus tahad ja on hea. Sooviks pigem, et ta suudaks paremal äärel paariaastataguse Alvesi tasemele tõusta. Siis oleks äss diil!
                Kindlasti hakkab Douglas ainult paremkaitses mängima. Lucho ei mängita teda elusees poolkaitses. Eks näis kuna mees oma esimesed mänguminutid Barca särgis kätte saab.

Kommentaar

Algselt postitas affelay Vaata postitust
                  Ma tahaks just et ta rohkem kaitsta mõistaks, selliseid ees uitajaid kaitsjaid meil on juba küll. Aga tänapäeva jalgpallis vist kaitsjad peavadki sellised olema.
                  https://www.youtube.com/watch?v=TjkHfoBlCnI

Kommentaar

Iniesta peaks olema homsest eemal väikese põlve kõksu tõttu, Neymar jälle sai rohelise tule meditsiinilisest kontrollist.

Kommentaar

Official: 18 players called up vs Villarreal tomorrow, Mascherano suspended, Ter Stegen, Vermaelen, Iniesta injured, Adriano and Douglas not included

[1/2] Squad (vs Villarreal): Bravo, Masip, Alves, Montoya, Bartra, Pique, Mathieu, Alba, Busquets
                      [2/2] Squad (vs Villarreal): Rakitic, Xavi, Sergi Roberto, Rafinha, Pedro, Munir, Messi, Sandro, Neymar

Luis Enrique: "Iniesta has some knee discomfort. We value player's opinion a lot and together with the doctors we decided he won't play."

Luis Enrique: "Pique not called up by ESP because of hip discomfort? He trained normally this week, he can play tomorrow."

Luis Enrique: "Xavi could play? Have several options for that position, players with different qualities. Don't want to give anything away."

Luis Enrique: "I'm very happy Douglas joined. It was worth it, we needed someone with his attacking qualities. He won't leave on loan."

Luis Enrique: "Douglas is a player who can cover the whole wing, a typical Brazilian full back. He'll help us in defense and in attack."

Luis Enrique: "Our CL group is both difficult and attractive. We'll see ex-teammates like Blanc and De Boer again, always nice."

Kommentaar

Official: Barcelona announce a deal with English club West Ham on a loan of midfielder Alex Song (26) for one season

http://www.whufc.com/articles/201408...236884_4109049

Kommentaar

Villarreal vs Barcelona

Homme meie aja järgi siis kell 20:00.

Meeskond mänguks:

Kindlad mehed:

Bravo, Masip

Alves, Montoya, Piqué, Mathieu, Bartra, Alba

Busquets, Xavi, Rakitic, S.Roberto

Messi, Neymar, Pedro, Rafinha, Sandro, Munir

Kes kindlalt ei mängi: Adriano (ei kuulu koosseisu), Douglas (ei kuulu koosseisu), Mascherano (mängukeeld), Iniesta (Vigastatud), Vermaelen (Vigastatud), Ter Stegen (Vigastatud)

Treeneri/Mängijate intervjuud:

Luis Enrique

Luis Enrique: "Iniesta has some knee discomfort. We value player's opinion a lot and together with the doctors we decided he won't play."

Luis Enrique: "Pique not called up by ESP because of hip discomfort? He trained normally this week, he can play tomorrow."

Luis Enrique: "Xavi could play? Have several options for that position, players with different qualities. Don't want to give anything away."

Luis Enrique: "I'm very happy Douglas joined. It was worth it, we needed someone with his attacking qualities. He won't leave on loan."

Luis Enrique: "Douglas is a player who can cover the whole wing, a typical Brazilian full back. He'll help us in defense and in attack."

Luis Enrique: "Our CL group is both difficult and attractive. We'll see ex-teammates like Blanc and De Boer again, always nice."
                          Rakitic

Bravo

I’ve had to change a lot but I’ve felt at home since the very first day.

You have to stay focussed on every move so that when you have to intervene, you’re 100% concentrated and in touch with your team-mates.

People have helped me a lot. - I’m very happy on the personal level.

There’s healthy competition between us. That helps to raise the level of the team and maintain the internal competition that the new manager wants to see throughout the season.

Eelmise hooaja tulemused:

27.04.14 - Tulemus - 2:3

(Esimene Barca mäng pärast Tito surma)

14.12.13 - Tulemus - 2:1

Mängueelsed põhiküsimused:

- Kaitseliin. Kuuldavasti ütles VDB, et Pique-l on probleeme puusaga, mistõttu teda koondisesse ei kutsutud. Lucho samas kinnitas, et Gerard on mänguvormis ja loodab tema peale homses mängus. Kas aga nii palju, et teda Bartra asemel homme platsile panna?

- Keskväli. Iniesta on audis, kes teda asendab? Tõenäoliselt Xavi, kuid kas sügavamal positsioonil, kus Rakitic seni fantastilisi esitusi on tootnud, või Horvaadi ja Busi ees, seal kus meie nr. 8 tavaliselt passib.

- Ründetrio. Mõlemad, nii Neymar kui Pedro on nüüd koosseisus tagasi ent Munir mängis eelmine mäng suurepäraselt, mistõttu vääriks hoopis tema algkoosseisu kohta.

- Kohtumine ise. Eelmise hooaja mäng Madrigalil oli esituse koha pealt unustamist väärt. Arusaadav kah, kuna meeskond pidi äsja üle elama kohutava tragöödia Tito surma näol. Seekord Barcal mängueelseid segavaid faktoreid ei ole ning ühele raskeimale võõrsilkohtumisele liigas minnakse vastu nähtavasti hea vormi ja tujuga. Seni raskeim ülesanne Luchole, kuidas Villarrealist kolme punktiga koju tagasi tulla. Ning tõenäoliselt annab see kohtumine hea ülevaate sellest, kui hästi see meeskond uue peatreeneri all siis tegelikult üles seatud on.

Muu:

- Barca tulemused El Madrigalil: 5W; 1D; 3D

- Marc Bartra and Munir El Haddadi are likely starters for tomorrows game vs Villarreal [sport]

- 3 La Masia kasvandikku mänguvad hetkel Marcelino käe all: J. Dos Santos, G. Dos Santos, J. Espinosa.

- Dani, peale eelmise hooaja 2:3 võitu Villarreali üle: "I want to thank Villarreal for the 3 points and the dessert."

- Barca B eilne 3:1 võit Sabadelli üle, kus Adama jälle vastaseid terroriseeris:

Kommentaar

Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mathieu Alba - Rakitic Busquets Rafinha - Pedro Messi Munir

Bench Barcelona: Masip, Montoya, Bartra, Xavi, Sergi Roberto, Sandro, Neymar

Kommentaar

Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mathieu Alba - Rakitic Busquets Rafinha - Pedro Messi Munir
                              Bench Barcelona: Masip, Montoya, Bartra, Xavi, Sergi Roberto, Sandro, Neymar

Lõpuks näeb mida Rafinha poolikus suudab teha.

Kommentaar

Pisut üllatunud, et Xavi/Neymar pingilt alustab. Nii Tata kui Tito oleks mõlemad mehed sellises kohtumises algkoosseisu pannud. Hea näha, et Lucho vähem nimekamate mängijatega riskida julgeb.

Kommentaar

Working...
                                X