• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Vastus teemale \'AC Milan\'

sheva natsa vigastatud

Kommentaar

Seedorfi värav oli kompu Pirlo värav läeb vist juve väravavhi kraesse, sest käed sai ette, aga palli kinni ei pidand.

Kommentaar

ega see seedorfi värav kyll nyyd kompu polnud-kaitsja jalast ju. rikosett pole ju mõeldud sooritus. nägin mängu ja asi selge. capello vs ancelotti ˇ1-3. selge taktika võit. capello vist usaldas oma rynnet ja chimantit liigselt ning ei mõelnud läbi ancelotti käike!
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

esialgsed highlight\'id

ps! see postitus on tehtud 5.02 või 6.02 tähistamisjärgses meeleolus.
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Milan hung on to their advantage, not being particularly threatened by Juventus\' attempts and wasting several opportunities on the break by Christian Vieri, who replaced Filippo Inzaghi in the 68th minute. @eurosport.com

Kommentaar

Kaka värav oli päris ilus, minuarust

Kommentaar

Algselt postitas Chaqueta

Kaka värav oli päris ilus, minuarust
                Nõustun 100%
                “Whatever we plant in our subconscious mind and nourish with repetition and emotion will one day become reality.”

Kommentaar

tra mul siiamaani selle võidu tõttu kuradi hea tuju

Kommentaar

mõned tujuparandajad milani fänni poolt otsitud juve foorumitest
                    God, I hate to see us with all of these stupid/dirty fouls! have some class Juve!!
                    -aus suhtumine. minu meelest tegid kyll juve mängijad margi täis kukke panemisega, lõpuks loomulikult kaotasid ka meie poisid närvi
                    Still just one shot on goal !!!!!!!!!!!!
                    UGLY-ASSED mentality, the scudetto and the CL will only be viewed in the hands of Milan..
                    -minu lemmik
                    FUKC U CAPPELLO
                    -tervitused donile
                    Yeah the same Juventus that got raped today
                    -vihje siis juventusele kes polnud see aasta oma syytust kaotanud, lisaks peen vihje juventuse hyydnimele.
                    what are they feeding that reptile (Gatuso)?? bad enough that he\'s a rangers reject but at least he showed a bit of dig....sign him !!!
                    -MVP on the pitch
                    We just lost the psychology edge here. Milan have just thrashed us. That just gave them a booster of confidence, while we showed that we are a bunch of non-thinking robots running around. I really think we lost the Scudetto today. Call me whatever you want, but at the end you will see I am right.
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Where\'s our beloved Collina
                      -tõestab et ka mõned juve fännid said aru et eelmine võit oli neile kingitus
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

<-link
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

itaalia ajalehed eeldavad sellist algkoosseisu. vähemalt kolm neist. vist kattusid täielikult.
                          MILAN: DIDA; STAM, NESTA, MALDINI, KALADZE; GATTUSO, PIRLO, SEEDORF; KAKA’; VIERI, GILARDINO

Kommentaar

1-0 Farfan (5MB)

http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=0T9KYGZNBLMY51V7X49ZGFLL00

Kommentaar

Kaladze andis Farfanile hhea söödu! :P

Kommentaar

ema anna padruneid. stam ja seedorf sõitsid vist lihtsalt suguvõsale kylla-turistid(neilt oleks pidanud piletiraha kysima staadionil viibimise eest). grahami otsusega ka lõpus situatsiooni hetkel ei nõustunud. nyyd on ju väga äge. istanbulist on ju kerge punkte võtta(sarkasm). aeg näidata et meil on mingi selgroog. cl on siiski selle hooaja eesmärk mitte scudetto! ees ootavad veel fiorenToni ja udinese enne ferenbachet.

närin küüsi ise ka ei saa aru miks. eile vist usk mis mind saatnud 2001 aastast.
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X