Lehekülg 11, kokku 11 EsimeneEsimene ... 7891011
Näidatakse tulemusi 201 kuni 219, kokku 219
    Eesti koondislane Kasutaja ElNino9 avatar
    Liitus foorumiga
    Dec 2011

Algupärane

Ronaldo ja Messi pole üldse sõna võtnud?

Asjahuviline
    Liitus foorumiga
    Aug 2002

Algupärane

Tsitaat Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
    Ma hakkasin mõtlema, et millal ma viimati tervet mängu vaatasin ning hetkeks sattusin teadmatusse... nuh, mingi aeg sel aastal ikka vaatasin.
    "Real Madrid president Florentino Perez -- chairman of the proposed breakaway European Super League -- has suggested football matches should be shortened to win back the interest of new generations of fans."

Häbi tunnistada, aga ma tunnen ennast ära selles lauses.
    Koondise ja CL playoff mängud on pea ainsad mida jaksan korralikumalt vaadata.

Ma ei tea kas sinul ja teistel on samad tähelepanekud minuga. Ma tihtipeale ei viitsi vaadata kogu mängu.
    Vaatan tihti ainult ühe poolaja.
    Vaatan tihti mängu nii, et näpin mobla ja tõstan pilgu kui mängus mingi action toimub.
    Ei vaata mängu, aga kui näiteks inglise liigas soosik on taha jäänud, siis viitsin mängu peale panna.
    Vihkan poole tunnist lisaaega. Viimati panin mingi Itaalia karika mängu kinni, kui hakkas lisaaeg.
    Eks see vist ole mingi tänapäeva haigus.

Ma suutsin juba uue formaadi ka välja mõelda superklubidele.
    Uus liiga oleks nagu F1 rändtsirkus. Superklubid rändaksid ümber maakera ringi eri kontinentidel ja iga tiim mängiks reede-laupäev-pühapäev jooksul 2 mängu, mille pikkus oleks 60 minutit(2x30min). Viigi korral löödaks kohe penalteid ja võitja saaks kaks sanga ja kaotaja ühe.

Bradolf Pitler Kasutaja Mõnuagent 007 avatar
    Liitus foorumiga
    Jan 2004

Algupärane

No porris ei vaata sa ka ju tervet klippi, aga seepârast ei pea ju kõike ümber tegema...

2-3-5
    Liitus foorumiga
    Sep 2019

Algupärane

Tsitaat Algselt postitas TheKing Vaata postitust
    "Real Madrid president Florentino Perez -- chairman of the proposed breakaway European Super League -- has suggested football matches should be shortened to win back the interest of new generations of fans."
    See on normaalne ajugümnastika ikka, et kõigepealt ajad piletihinnad nii kõrgeks, et noored ei saa regulaarselt mängudel käimist lubada, ja siis järeldad sellest et mängud on liiga pikad.

Asjahuviline
    Liitus foorumiga
    Feb 2008

Algupärane

Ceferin andis Sloveenia telesaatele põhjaliku ülevaate viimastel päevadel juhtunust, mingi vend redditist tõlkis põhipoindid ära.

https://www.reddit.com/r/soccer/comm...v_about_perez/

"Perez doesn't like me because I won't do exactly what he says. He is afterall a president of Super League. A president of nothing."

"5 clubs called me on saturday saying they HAD to join so they won't get left out"

"Agnelli was saying it is bullshit that SuperLeague is forming. I already knew it is so I said to him "Let's give a PR statment then". He said that is a great idea and told me to write it and send it to him to see. I did that, send it and tried to call him again. He didn't pick up his phone. After a long time he did and said it is not really OK and he will fix a few things. After that he didn't pick up the phone."

"People are saying UEFA is corrupt and everything we do is purely for the money. Ex presidents were corrupt, that's why I candidated and am now a president of UEFA. Since then I really try to talk with every single club, every single football association, every person and to work it out. Ask anybody. A lot of people that didn't pay attention to football politics are still under impression of 2015 (Blatter and Platini cases)

"Ed Woodward called me on thursday and said he is very happy with CL reform and he is excited to vote for it tomorrow. We know what happend after"

"I read a joke today about Super League today that Real Madrid and Juventus are going to play 52 matchest next season"

"Believe me, anybody that says that is calm it is not. Wait until friday. We have at least 235 out of 247 clubs at our side. And that is just on paper. "

"Next week we will see what we will do with the clubs that selfishly abandoned us. We will see their consequences."

"I can't find billions for the English clubs. And even that wouldn't fix things up because they would find another excuse to do the same thing."

"I heard about Super League that it will be officially announced on sunday night. Obviously for American market. That's what pissed real fans the most"

"This CL format is not final. We are trying to please everybody. Perez and owners that are critiziting UEFA and saying that we are loosing up for the big clubs and Super league is just a rebelion against us but at the same time they say we are too strict to them. We will have talks about it in the future."

"I said to the clubs that were worried about the super league that I need 24h and Super League won't exist anymore. I made a few calls, but fans did the most important thing. They rebelled."

"I had to have double whiskey so I was able to fall asleep on sunday"

"Yesterday I had 3800 SMS that I wasn't able to respond to"

"I learned that money is not everything. I learned that even the people that are the closest to you can be liars. "

"I never gave myself a raise. You can see who posted that and know who gave a order to post this. It is a lie."

"My family stood with me in all this. My brother was mad when I left mid night to Slovenia after this."

"I had a conference where I told everything about the problem. Boris Johnson and Macron acted 10min after the conference. But the most importand were the supporters that has shown they can't be bought."

"I would call myself naive but at least I'm not a liar"

"There is 247 clubs in ECE. Nobody gave me a clue something is happening. I heard it from time to time and then asked my (then) good friend, president of ECE (Agnolli) about it. He denied it everytime."

"Agnelli on friday hosted a meeting about the new format. All of the 247 clubs voted for it. Including the greedy 12."

"Saturday was really interesting. Somebody who I won't mention, called me in the morning saying the clubs will tomorrow (on sunday) night create something called SuperLeague. After that, in the same day, I recived 5 calles from 5 different clubs apologising to me that they had to do it. Agnelli said it was all lies and everything was made up. I wasn't THAT naive so I told him then we should do a press realase then. He agreed "happily" and told me to write it and he will check it out. After that I called him 10 times with no answer. Then he answered and said he will fix a few thing and send it back to me. But that was the last time I was able to reach him. He vanished."

"I said to the clubs that they have to publicly deny claims that they will participate in Super League. If they won't do it until tomorrow (sunday) they will become enemies. They said they want to remain friends under a Super league but I said:"That thing doesn't exist."

Interviewer: "You said that so many lies that you heard from Agnelli you never heard from anybody else. When asked about it he said that everything about your relationship is between him and you"

Čeferin: "Okay. But I think if you talk about buissness this isn't really a private thing. If somebody asked me what I am going to do at vaciation or how are the kids that is something I wouldn't talk with the public. But if somebody puts an European or even World football at stake, this is a crucial thing to talk about. And especilly because of his repetitive lies this is something that is needed to be publicly talked about."

"For me, I don't want to be too harsh, is horrifying that greed can be so powerful that you don't care for the sport that we love, for European culture, European values that we were buliding for hundreds of years, for supporters and afterall personal friendships. And I know I'm naive."

"Football can either start and end wars"

(When Perez said that they want a dialoge with UEFA): "A spanish journalist asked me after the congress why we don't talk with the clubs. I answered we were talking with them for two years now and then they disappeared. I won't be looking for them across the Europe. Now everybody wants a dialogue. I won't say we won't talk but I firstly they at least be honest that you want a dialogue with somebody."

"We can't talk about punishments for clubs for now, we have to talk with our lawyers first. It is afterall politics. We will keep in mind that they apologised to supporters, football fans and UEFA. However this can't happen again and we will make sure it won't."

Interviewer: Did Barcelona and their president Laporte disappoint you?

"Actually, he disapointed me the least of them. He was under an extreme pressure. He is a president for two months. We talked a few times and he is worried about their huge debt that "he" inherit. He was one of the guys that wasn't driven by greed. He is also sneaky that he added a clause that the club can leave if the board says so. Props to him because of that."
    On teistega nagu on, aga Agnelli paistab ikka tõeline cunt of cunts olevat.

Liitus foorumiga
    Jan 2004

Algupärane

See "kaks tundi jalkat on noorele liiga palju" on muidugi huvitav nurk. Ses osas, et ise sai noorena kaks tundi ikka ainiti vaadatud, aga siis oli ju üks mäng nädalas meil telekast. Praegu on võimalik terve NV hommikul alustada ja hilisõhtuni jalkat vaadata. Seetõttu veidi arusaadav, miks vaadatavus per ülekanne väiksem on.

Aga samas... Kas see, kui ma kuueaastase lapse üritan koos endaga jalkat vaatama meelitada, kas siin peaksid äkki lastekaitsjad sekkuma?

analrapist Kasutaja eika avatar
    Liitus foorumiga
    Mar 2004

Algupärane

Kümme aastat FFPga skeemitamist ja reeglitele vilistamist

Liitus foorumiga
    Jan 2004

Algupärane

Haha, see Ceferin on ikka üks tore Mr. Chokesondick.

INSURRECTION Kasutaja vendetta avatar
    Liitus foorumiga
    Dec 2001

Algupärane

Jeebimehed: aga teised teevad ka!
    Agnellil muidugi skeemitades alati üllad eesmärgid ja värki

Asjahuviline
    Liitus foorumiga
    Apr 2021

Algupärane

Alkoholis marineerinud aju hakkas genereerima mõningaid mõtteid, seoses selle SN artikliga. Jääb mulje nagu UEFA oleks kõva pr meeskonna tööle pannud, et liikmesriikides rahva meelsust suunata õiges suunas. UEFA/FIFA head, suured klubid emmid.

1. Tippsport on äri nagu iga teinegi, miks takistatakse vaba turumajanduse toimimist?" oli üks enimkõlanud Superliigat toetav argument. Kas see peab juriidiliselt paika või mitte, on huvitav küsimus, sest jalgpallis tavaõigus ikkagi täies mahus ei kehti.
    Nimelt on jalgpallielus mängija, klubi, treeneri või ametiisikuna osalemise eeldus nõustumine jalgpallis kehtivate reeglitega. See on täpselt samamoodi Eestis, Hispaanias ja Malaisias, et jalgpalliellu sisenev peab allkirjastama litsentsilepingu, kus loobub õigusest pöörduda jalgpalliliste vaidluste lahendamiseks tavakohtusse.

Alustate, et jalgpall pole tavaline äri ja jõuate inimestega loodava litsentsilepingu. Ei räägi absoluutselt ärilisest poolest. Tooge kas või mõni lihtne näide äriliste loogikate erinevusest. Üks tahab meelega miinusesse jõuda? Või miks see äri, nagu iga teine pole? Sellepärast, et ainuke kohus mis probleeme lahendab on CAS? Päris huvitav loogika.

Näiteks hiljuti kaudsete tõendite alusel rassistlikus käitumises süüdi mõistetud Praha Slavia kaitsja Ondrej Kudela ei saa talle karistuseks määratud 10-mängulist võistluskeeldu tavakohtusse kaevata, vaid ainult UEFA-s apelleerida ja seejärel soovikorral CAS-i pöörduda. See on mõistlik ja hea praktika, et spordiorganisatsioonid ei peaks kohtuvaidluste peale ressursse kulutama.
    Lühidalt võib seda kirjeldada kui põhimõtet, et kui meie reeglid ei sobi, siis võid minna teise liivakasti, aga sel juhul meie mänguasjadega mängida ei saa. Nendeks mänguasjadeks on näiteks osalemine Premier League'is, La Ligas ja Serie A-s, kust separatistlikud 12 klubi eemaldada ähvardati. Samuti ka MM- ja EM-finaalturniirid, kuhu Superliigas mängivaid jalgpallureid FIFA ja UEFA teatel ei lubataks. Osad Superliiga liikmed teatasid, et on alustanud ennetavaid kohtuasju nende meetmete vältimiseks ja olnud neis edukad. Aga sellele vaidlusele võis vaadata ka teise tahu alt, mida tutvustas UEFA juhatuse liige Jesper Möller.

See on päris huvitav. Miks on võimalus võetud minna tavakohtusse? Kas küsimus on ainult klubide ja inimeste ressurssides, või UEFA kaitsetaktikaga. Lihtsalt uitmõte.

Taanlase sõnul on nende meelest juriidiline olukord hoopis selline, et kuna Superliiga klubide mängijate töölepingud on sõlmitud FIFA ja UEFA põhikirja nõuete järgi ja sisaldavad neist kinnipidamise klausleid, aga Superliigat moodustades klubid neid klausleid rikuvad, kaotaksid lepingud automaatselt kehtivuse ning mängijad võiksid kaks kätt taskus Superliiga klubidest minema kõndida ja ükskõik kus mujal uue lepingu sõlmida.

Huvitav lõik taaskord. Mis näitab jällegi kui küüned enda poole organisatioon on FIFA JA UEFA. Nad räägivad kui munnid on rahaahned suured klubid, ise aga teinud kõik nii, et nende egiidi alt toimuvatelt võistlustest loobumine on praktiliselt võimatu. Ehk see mammona ahnus on ikka täiesti kolosaalne nendes “suurepärastes” katuseorganisataioonides. Seal juures tulla viskama kiva teise kapsaaeda, küüniline.

Kumba leeri oleks edu saatnud, mida ütlevad pretsedendid? Mitte midagi ammendavat. Euroopa Liidu kohtutest on viimastel aastatel läbi käinud mõned juhtumid, kus alaliitudele on öeldud, et nad ei tohi keelata sportlastel osalemist kolmandate osapoolte korraldatavatel võistlusel, aga need pole jalgpallis kumanud konfliktile üks-ühele üle kantavad, sest UEFA ja FIFA ning riiklikud alaliidud poleks keelanud mängijatel ja klubidel osalemist Superliigas, vaid enda korraldatavatel võistlustel.
    Erinevalt näiteks uisutamisest ja ujumisest, kes kommertsvõistluste korraldajatega kohtutes piigid ristasid, olid FIFA ja UEFA valmis Superliigasse siirduvatest jalgpalluritest MM-il ja EM-il loobuma. Võib-olla oleks see kõik päädinud pokkerimänguga, kus üks bluff järgnenuks teisega, aga jalgpalli katuseorganisatsioonide juriidilist ettenägelikkust ei tasu alahinnata.

See on ka tegelikult märkimisväärne lõik. Teoorias on loonud FIFA/UEFA olukorra. Kus sa ei saagi võistelda liigas/karikas mis reaalselt konkureerib CL jne. Ehk järjekordne katuseorganisatsiooni kena kätesidumine ja raha enda taskusse lükkamine ning oma suva järgi laiali jagamine. Kõik peavad sellele kaasa plaksutama? Eriti need kes sadumiljoneid sisse taovad?

Lisaks tasub meeles pidada, et FIFA ja UEFA asuvad ja tegutsevad Šveitsis ehk neid saab hageda eelkõige sealses õigusruumis. Spordiorganisatsioonidel meeldib Šveitsis tegutseda väga kindlal põhjusel – sealne õigusruum on nende jaoks soodne. Juriidilist põnevust oleks lisanud asjaolu, et pooled Superliiga liikmed olid Inglismaalt, mis pärast Brexitit Euroopa Liidu õigusruumis ei paikne.

Märgiline taas. On ainult üks põhjus miks nad on seal. Õigussüsteem on soodne. Noh nagu riiulifirmad Küprosel. Narcoste kokaiini kasvatamine Lõuna-Ameerikas jne. Aplause. Aga olen nõus, Brexit ja kogu kompott oleks loonud huvitava kohtuasja, mida jälgida.

Kogu eelnev jutt puudutas küsimuse, kas jalgpall on tavaline äri, juriidilist poolt. Aga on ka moraalne külg, mis inimlikust mõõtmest võetuna hoopis tähtsamgi.

Äkki aitab keegi pooletoobist ja näitab mulle näpuga kus on räägitud ärilisest poolest?
    Mis on äri? Äri - äritegevus on kasumit taotlev tegevus.

Miks aga lasub tippklubidel ja -liigadel moraalne kohustus eurosarjades teenitut väiksematega jagada? Sest kui oma sportliku edu viimistluse on nad tõesti teinud ise, siis alusmüüri on aidanud laduda paljud teised klubid paljudes teistes riikides.
    Kreeka, Šveits, Wales, Iirimaa, Poola, Rootsi, Norra, Türgi, Itaalia, Slovakkia, Sloveenia, Montenegro, Belgia, Hispaania, Portugal, Prantsusmaa, Inglismaa, Saksamaa, Horvaatia, Norra, Serbia, Bosnia ja Hertsegoviina, Holland, Taani, Rumeenia, Šotimaa, Island ja Ukraina. Nende 28 Euroopa jalgpalliriigi jalgpallurid on tänavu 12 Superliiga asutaja ridades eurosarjamängudes platsil käinud.
    Seega kõigi nende 28 riigi jalgpalliklubid ja -liidud on teinud tööd, et 12 tippklubi saaksid Euroopa tipus särada. Teisipäevase UEFA kongressi avaldus ütles tabavalt:
    "Konspiraator-klubid ei taju, et oma tänast staatust ei saavutanud nad üksi isoleerituna, vaid olles osa dünaamilisest Euroopa jalgpallisüsteemist, mille võitudesse ja kaotustesse on panustanud suured, keskmised ja väikesed klubid. /.../ Me teame, mis on moraalselt kaalul ja kaitseme jalgpalli iseka klanni eest, kes jalgpallist ei hooli. Meie oleme Euroopa jalgpall. Nemad ei ole."

See on täielik demagoogilne pask ju. Kui Klavan mängiks veel Liverpoolis, siis sinu väite kohaselt on Eesti aidanud kaasa Liverpooli nii suureks saamisele? Viljandi kah äkki? Samamoodi võid enamus riigid sealt ülevalt maha tõmmata või vastupidi vaadata läbi aegade, mis rahvusest inimesed on klubides mänginud ja kõik listi kütta. Skisofreeniline näide julgeks öelda isegi.

Kui sai lisatud sellise suursugune tsitaat ja rääkida ärist. Miks ei toonud konkreetselt välja. Palju toovad sisse asutajaklubid UEFA/FIFASSE ja palju nad tagasi saavad. Palju toob sisse nt. Cagliari ja palju tagasi saab. Palju nt. PAOK sisse toob ja tagasi saab ja lõpetuseks näiteks Flora palju UEFASSE raha toob ning palju läbi mehhanismide tagasi saab. Saaks kohe numbriliselt pildi ette, kes kelle ärisi üleval hoiab.

Superliiga-plaani apologeetide, takkakiitjate või õigustajate teine argument on olnud "FIFA ja UEFA ongi korruptsioonipesad, mille häving on ainult hea". Rahvusvahelisele jalgpalliliidule (FIFA) on tõesti palju ette heita, sest eelmise presidendi Sepp Blatteri ametiajal toimunud riisumise maht oli röögatu. Ning MM-finaalturniiride korraldusõiguse andmine Venemaale ja Katarile vastutustundetu.
    Praeguse presidendi Gianni Infantino ametiajal on FIFA muutunud mõnevõrra usaldusväärsemaks (näiteks MM-finaalturniiride korraldaja määramine ei toimu enam juhatuse salajasel, vaid üldkogu avalikul hääletusel), aga parandamisruumi jagub tohutult. Alustades kasvõi asjaolust, et Katarilt pole MM-i ära võetud.
    FIFA puhul tuleb meeles pidada, et see ühendab liikmeid kõigilt mandritelt ning Läänemaailmale omased eetika-standardid ei ole universaalsed.
    Aga UEFA FIFA-ga samasse patta panemine on sama ebaõiglane, kui öelda, et sotsid ja EKRE on täpselt sama asi, sest mõlemal on ju Riigikogus fraktsioon.
    Erinevalt FIFA-st on UEFA juhtimine ja rahaliikumine olnud piisavalt läbipaistev. Jah, UEFA eelmine president Michel Platini sai korruptsiooni eest karistada, aga esiteks on ta erand ja teiseks ei puudutanud korruptsioon UEFA rahasid ehk organisatsioonil, mille president ta oli, puudus Platinile süüks pandud tegude üle kontroll.

See lõik näitab minu arust hästi ära seda orjameelsust ja FIFA/UEFA kinnisilmi kummardamist mammona nimel. Jätab sellise 80’ lõpus Medellinis elava kolumblase mulje. Kes olid nõus Pablo Emilio eest alati ambrasuurile viskuma. Isegi kui inimeset oli saanud pedofiil, terrorist ja mõrtsukas. Selline vaene mõtlemine. Andke aga raha ja võite teha mis tahate.
    Tegelikult Platini on puhaspoiss ja UEFAt ei puuduta üldse see, et korraldusõiguste ja johtuvalt sellest ka inimeste eludega mängitakse.

Asjahuviline
    Liitus foorumiga
    Apr 2021

Algupärane

Siinkohal tuletaks meelde ERRi artiklit.

Endine Euroopa jalgpalliliidu (UEFA) president ning Prantsusmaa jalgpallistaar Michel Platini peeti kinni kahtlustatuna korruptsioonis, kus Katar sai endale 2022. aasta jalgpalli MM-i korraldamisõiguse.
    Pariisi kohalik politsei pidas 63-aastase Platini kinni teisipäeva hommikul ning viis ta jaoskonda ülekuulamisele. Prantsusmaa politsei uurib juba pikema aja vältel, kuidas Katar pälvis 2022. aasta MM-i korraldamisõigused - kahtlustatakse korruptsiooni.
    Platini oli UEFA president aastatel 2007 - 2015. Praegu süüdistus ei ole meesterahvale esimene korruptsioonijuhtum. 2015. aastal oli prantslane sunnitud ametist tagasi astuma, kuna tuli välja, et toonane rahvusvahelise jalgpalliliidu president Sepp Blatter maksis Platinile ebaseaduslikke tasusid. Platini teenis selle eest kuueaastase tegutsmeiskeelu jalgpallis. Platini kaebas otsuse edasi ning karistus lühendati neljale aastale. See lõppes tänavu märtsis.
    2014. aastal tunnistas Platini kohtumist endise jalgpalliametniku Mohammed bin Hammamiga mõned päevad enne seda, kui Katar sai MM-i korraldamisõiguse. Hammami teenis jalgpallis eluaegse tegutsemiskeelu aga 2012. aastal, mil teda süüdistati samuti korruptsioonis.

Ekre ja sotsid saaks ka ühte patta panna. Kui nad raha üksteise taskusse tõstaks ja mingeid õiguseid koos jagaks teistele asutustele. Eriti eriti veel, kui nad teeksid ka ühise kohtumaja.

Eelkõige väärib UEFA aga kiitust viimase 30 aasta jooksul tehtud töö eest. UEFA ei ole progressi tõrjunud, vaid seda sülelenud. Meistrite liiga formaati on 90ndatest alates pidevalt kohendatud paremini sobituma pidevalt muutuva Euroopa jalgpallimaastikuga ning seejuures on sellega teenitud tulusid jaotatud solidaarselt, mille abil on edendatud jalgpalli maailmajao igas otsas.
    Näiteks puistates superkarikafinaali korraldusõiguse näol kõige kangemat staaritolmu Thbilisisse, Skopjesse, Trondheimi ja Tallinnasse. Pidevad investeeringud noortejalgpalli ja taristusse on väiksematele jalgpalliriikidele üliolulised ning koos haaravaks võistluseks osutunud Rahvuste liigaga aidanud kaasa sellele, et tasemevahed Euroopa sees on pidevalt vähenenud.

Olen nagu 90’ keskpaigast CL vaadanud. Kohe ei meenugi, mis on muutunud 25 aastaga. Mäletan endiselt neljaseid alagruppe jne. Võib-olla olen järjekordselt ise ära tutsanud endid ja lihtsalt ei mäleta formaadi muutusi, millepärast superliigat teha ei tahetud.
    Teise lõiguga jõuad jälle sinna vaesemehe rolli. Oh küll on ikka meid aidatud ja nii solidaarne oldud. Kuidas samas see ei tundu ebaõiglane, et väga väike osa kogu vutist. Toidab praktiliselt tervet vutti. Võib seda ju vaadata ka nii, et Florad ja muud sarnased klubid Euroopas lihtsalt eksisteerivad ja mängivad just täne nendele Perezitele ja Glazeritele. Või siis pigem Realile ja ManUle.

Mida andis Eesti jalgpallile ja eestlastele see Superkarikas Tallinnas? Mitte sittagi. Hispaanlased said vahelduseks Ida-euroopasse reisida ja mängu vaadata.

3. Real, Barcelona, Inter ja Milan vajavad Superliigat, sest nad on kulutanud rohkem raha, kui tohtinuks. Kui inimesel on ühe kuu eelarve 1000 eurot, siis ta ei osta endale esimesel kuupäeval 850-eurost bling-bling värviteleviisorit. Lõuna-Euroopa jalgpalliklubid aga keelduvad telekast loobumast. Ja mitte üks kord, vaid pidevalt.
    Reali president Florentino Perez käis eile raadios Superliigat õigustamas ja ütles muuhulgas: "Ilma Superliigata pole meil ega kellelgi teisel võimalik osta Kylian Mbapped või Erling Braut Haalandit." No aga ärge siis ostke ja mängime edasi. Meistrite liigas, mille 13-kordsed tšempionid te olete, aga mille ilmasambaks on alates esmaspäevast aga väärikuse säilitanud Bayern.

Läheb tegelikult terve 3. punkti kohta aga ei hakanud kõike kopeerima.
    Kas uus liiga on sellepoolest hea, et selle lõi katuseorganisatsioon. Mu point tahaks olla seal, kui SL idee oleks klubide poolt välja käidud kujul, et on mingi langemis ja sportliksüsteem kuidas sisse saada. Oleks UEFA/FIFA alustanud samasuguse infooperatsiooniga 12 klubi vastu. Ole nii sinisilmne kui tahad, kogu mure FIFA/UEFA jaoks oli siiski, et nad kaotavad suure suure hulga raha. Nii ei saa jällegi enda ja ennast valinud inimeste unistusi ellu viia. Toiduahel puruneb, ning organisatsioon muutub mõjuvõimult lahjemaks, kuniks ajas lakkab sellisel kujul olemast.
    See, et klubid ja nende omanikud otsivad, kuidas klubi võiks rohkem teenida ning läbi selle olla jätkusuutlikum, pole küll halb. Eriti kui ennenägematute asjaolude tõttu langeb ära suur osa sissetulekust.
    Ja eriti kui need sinu “puhas kui prillikivi” katuseorganisatsioonid nende teenitud tulu oma tasku suruvad.

Isiklikult pole SL austaja. Vähemalt sellisel kujul, nagu seda esialgu esitleti. Aga minu arvates on teised punktid palju olulisemad, kui need mida SN artikkel käsitles. Alustades fännidest... ja lõpetades FIFA/UEFA ostetud turniiride, FFPde ja muu sellisega.

Pikk jutt, sitt jutt. Ega isegi enam lõppeks aru saa, mida ma nüüd täpselt öelda tahtsin. Öelge mulle ka kes teab. Tra asi tuli nii pikk, et ei mahtunud ūhte posti. Mis foorum see on rsk.

Põrandaalune panustaja Kasutaja telekavaataja avatar
    Liitus foorumiga
    Mar 2004

Algupärane

Kas sa võid kuidagi artiklis toodud väited teisiti markeerida?

Asjahuviline
    Liitus foorumiga
    Apr 2021

Algupärane

Tsitaat Algselt postitas telekavaataja Vaata postitust
    Kas sa võid kuidagi artiklis toodud väited teisiti markeerida?
    Kusjuures mõtlesin selle peale. Aga mu oskused siin keskkonnas midagi teha, peale postitamis nupu vajutamise on pehmelt öeldes puudulikud.

#stopthesuperleague Kasutaja vtp avatar
    Liitus foorumiga
    Mar 2002

Algupärane

Tsitaat Algselt postitas nimastain Vaata postitust
    Kusjuures mõtlesin selle peale. Aga mu oskused siin keskkonnas midagi teha, peale postitamis nupu vajutamise on pehmelt öeldes puudulikud.
    Muuda postitust, selekteeri võõras lõik ja vajuta keyboardil ctrl+I (kaldkiri) või ctrl+B (rasvane), kuidas endale kenam paistab.
    20 LEGEND

Asjahuviline
    Liitus foorumiga
    Sep 2015

Algupärane

Superliiga projekt läks selleks ajaks pausile, aga läbikukkumiseks seda ka pidada ei saa. Esiteks saivad asjapulgad kõvasti tagasisidet, et kust kärisema hakkas. Teiseks on jalgpalliüldsus eufoorias selle projekti "läbikukkumise" pärast ja uus CL formaat saab seetõttu vähem tähelepanu.

Asjahuviline Kasutaja Stok avatar
    Liitus foorumiga
    Apr 2007

Algupärane

Tsitaat Algselt postitas sanderk Vaata postitust
    Superliiga projekt läks selleks ajaks pausile, aga läbikukkumiseks seda ka pidada ei saa.
    Ei saa. Saunas saab kuulata jalgpallivõhikute teooriaid ja mokaotsast ka paar sõna sekka öelda. Elu nigu ernes
    Which ship never docked in Liverpool? - Titanic.

Asjahuviline Kasutaja Stok avatar
    Liitus foorumiga
    Apr 2007

Algupärane

Mitte midagi konkreetset, aga Premier League plaanib oma liikmesklubidelt nõuda kinnitust selle kohta, et nad edaspidi ei lenda sülemiga tarust välja.

https://www.bbc.com/sport/football/56972776
    Which ship never docked in Liverpool? - Titanic.

Eesti koondislane Kasutaja gizmoduck avatar
    Liitus foorumiga
    Oct 2014

Algupärane

https://twitter.com/footballdaily/st...039407621?s=21

Seda juttu varemgi olnud et neid meeskondi ühel või teisel kujul trahvitakse kes selle SLiga seotud olid, kuid ma ei saa täpselt pihta mille alusel need trahvid on? Et julgeti konkureerivat asja teha ja kohe bänn või on mingi muu teema seal taga?

Anfield God Kasutaja Wingback avatar
    Liitus foorumiga
    Aug 2001

Algupärane

Juriidiliselt oleks päris põnev, mille alusel määratakse. Arvan et seal läheb klubide poolt kohtusse kaebamiseks.
    If need be, even our keeper scores!

Järjehoidjad

Postitamise reeglid

• Sa ei tohi postitada uusi teemasid
  • Sa ei tohi postitada vastuseid
  • Sa ei tohi postitada manuseid
  • Sa ei tohi muuta oma postitusi
  •  
  • BB kood on Sisse lülitatud
  • Emotikonid on Sisse lülitatud
  • [IMG] kood on Sisse lülitatud
  • [VIDEO] code is Sisse lülitatud