320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

EM2020 A-alagrupp (Itaalia, Šveits, Türgi, Wales)

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Barella näeb vapsee Sergei vâlja.

Kommentaar

Spinazzola meeldiv üllatus.
      "The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and all science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer pause to wonder and stand rapt in awe, is as good as dead: his eyes are closed."

Kommentaar

Oleme õnnelikud, et Eesti koondis laulis viimati tublisti hümni kaasa, aga Itaalia koondis täna - ülikõva.

Kommentaar

Itaalia hümni laulmine on alati 5+. Kahju, et ise maha magasin selle täna.
          Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
          Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

Türgi üürgas ju ka samavõimsalt.

Kommentaar

See Türgi küll finaalturniiri tasemel pole.

Kommentaar

Mega üllatus, et see Türgi nii kehv on. Itaalia on muidugi überhea, aga ikkagi.

Kommentaar

Türklastelt oleks oodanud ikka märksa enamat. Sai seda avamängu suure põnevusega terve päev oodatud, aga gurmeeroa asemel löödi praekartulid ette.

Ehk läheb homsest paremaks.
                  "Tolerance is the virtue of men who no longer believe in anything." -- G.K. Chesterton

Kommentaar

Algselt postitas Nahkpea Vaata postitust
                    Türklastelt oleks oodanud ikka märksa enamat. Sai seda avamängu suure põnevusega terve päev oodatud, aga gurmeeroa asemel löödi praekartulid ette.

Mida sa ajad, praekartul super hea.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Nahkpea Vaata postitust

Peale gurmee rooga peab alati koduteel burksi putkast läbi minema
                      The One and Only

Kommentaar

See premmimeeste üllatus, et Itaalia koondis vutti mängida oskab on suurturniiride lahutamatu klishee. Briti punditid räägivad mingist mustast hobusest lausa, piinlik lihtsalt...

Kommentaar

need kohtunikud ... need sõidavad juba koju jah?
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas vendetta Vaata postitust
                            See premmimeeste üllatus, et Itaalia koondis vutti mängida oskab on suurturniiride lahutamatu klishee. Briti punditid räägivad mingist mustast hobusest lausa, piinlik lihtsalt...
                            Mis on ühist englunnidel ja hiinlastel? Mõlemal on kitsas silmaring.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas vendetta Vaata postitust
                              Kuule Itaalial mängivad mingid Spinazzolad ja Locatellid. Sa raudselt ise ka kuuled neid nimesid esimest korda.
                              Giggs will tear you appart.

Kommentaar

Working...
                              X