• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas eika Vaata postitust
    Statistika on muidugi vägev.
    söödud: Barca 555 vs Inter 67
    pealelöögid: Barca 15 vs Inter 1
    Keskväljal söötmine ei lõppe aga reegline väravaga nagu tänane mäng näitas. Kui aus olla, siis tuleb isegi tänada Itaalia kohtunike, kes meid mitmel korral vähemusse on jätnud ja sellest oli täna ikka massiivselt kasu. 22 mai!
    sigpic

Kommentaar

Seda oligi oodata
      Võisid seal üle 500 korra ja 15 korda sööta ja peale küll lüüa, aga kasu sellest ikkagi polnud, tugevamad jäid seekord peale ja nii see lihtsalt on .. 10 mehega ja mitte ühegi ründajata polnud plaaniski palliga üle keskjoone jõuda.

Kommentaar

veel statistikat

Väravad: Barca 2 vs Inter 3

Kommentaar

Algselt postitas Mchl Vaata postitust
          Väravad: Barca 2 vs Inter 3
          nael. pea. haamer.
          Little things worry little minds.

Carlo Ancelotti, 2009

Kommentaar

Võiks Interis juba lähiajal itallased mängida; UEFA võiks kiiresti reeglid ellu viia.

Ei, aga Interile siis edu. Vaadake, et te kõik maha ei mängi.
            sigpic

Kommentaar

Statistika ei võida mänge. barca oleks võinud teha 1000 söötu ka seal kastist 20 meetri kaugusel , aga kui isegi ühtegi korraliku pealelööki ei tulnud, sisi suht mõttetu selle statistkaga siin möllata. pallivaldamine oli ju Interil vapsee 20% , vinguge siis selel kallal kui tõesti tahate, aga ka see ei näita midagi. Edasi läks Inter.
              Ainuke küsimus mida ma küsiks, jalgpallivõhik nagu ma olen, et misk barca treener Ibra välja võttis? ainuke mees kes oleks saanud vähegi nende peaapallide pärast seal kastis võidelda? Aasta pang 2010!
              BAYERRRRRNNNNN!!!!
              FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
              sigpic

Kommentaar

lugesin siin foorumi postitusi ja enamus Barca fänne ei hakka mingeid süüdistusi ja paska pilduma. väga suur respekt.
                Siis tuleb mingi Arteta ja ajab sellist eriti lamedat paska, mis on teatud inglise klubide toetajatele kombeks siin soccernetis teha.

Mängust niipalju, et kenasti hoidis Inter end kaitses, mis neil muud üle käi. Kümnekesi jäid ja teadsid, et Barca suudab ära lüüa nii. Mingi anti-jalgpalli mängimine see küll nüüd polnud. Barca proovis ja tegi, aga Inter oli see aasta parem.
                Finaal tuleb põnev.
                Edu kõigile ja pasaloopijad taguge pihku.

Kommentaar

Umes 70-80 minutil olid söödud Barca : 455 , Inter : 55 vms..
                  Forrza Inter! Forza Mourinho!
                  sigpic
                  It's all about Football, Football and Nothing else.

Kommentaar

Kui nüüd finaalis Bayern võidetakse, kas siis on võimalus, et 4. CLi koht jääb ikka Itaaliale?
                    Või peab HSV ka Fulhamilt suskamit saama?

Kommentaar

Nagu mu sõber ütles esimese kohtumise ajal "Jüri, ega statistika ei loe" ja nii ta ongi. Finaalis üle väga pika aja ja siis räägime edasi...
                      “Whatever we plant in our subconscious mind and nourish with repetition and emotion will one day become reality.”

Kommentaar

Algselt postitas TheGunner Vaata postitust
                        Kui nüüd finaalis Bayern võidetakse, kas siis on võimalus, et 4. CLi koht jääb ikka Itaaliale?
                        Ära vaeva pead asjatute küsimustega, Inter ei võida Bayernit, vähemalt mitte minu eluajal!
                        FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                        sigpic

Kommentaar

Jose Mourinho blasted Barcelona's “lack of fair play, on or off the pitch” and called on fans to greet the “heroic” team at the airport.

“Leo Messi is Messi. An incredible talent, from another galaxy, but like all the others he didn't play to his strengths. That should be quality and fair play, but I saw none of it on or off the pitch,” the Inter Coach told RAI.

“At 4am we couldn't sleep, as there were fireworks outside the hotel door. We called the police at 11pm and they arrived at 3.30am.

“A player like Samuel Eto'o who comes back here every few days was harassed by police today when told he had to pay taxes not paid in 2005.”

Mourinho was also furious at the red card when Sergio Busquets made the most of a fingertip touch from Thiago Motta after just 28 minutes.

“I can make a guarantee, that next year I'll be back. I always seem to end up being paired with Barcelona and every time something happens.

“Thiago Motta's card was the same as that for Didier Drogba. Unfortunately Motta lost his cool for a second. I said nothing to him at half-time. I spoke to the rest of the team to explain how they should play and adapt.

“I do not want to judge the referee. I said beforehand that when the players want to help the referee, his job is easy, but tonight some people tried to make life difficult for him.”

The Nerazzurri lost 1-0 on the night, but have reached their first European Cup Final since 1972 thanks to the 3-1 first leg result.

“It was a team of heroes, where everyone left their blood on that pitch. I am proud of everyone, those who played and didn't, of the fans who suffered with us here and at home.

“Barcelona did their celebrating beforehand, created some controversy and did some incredible things over the past 24 hours. Now I ask the fans to welcome us at the airport, even if it's tough and they have to work tomorrow. They should arrive at the airport to welcome these spectacular players, as they've earned it.

“I can only imagine how they're enjoying it, as they know how difficult this was. It's hard against Barca with 11 men, but with 10 it's extraordinary.

“This is the greatest defeat of my life! But my team deserved to draw 0-0 really. Julio Cesar made it seem as if we were playing with 11 men.”

At the final whistle Mourinho ran across the pitch with his hand raised to the stands, but was held back by goalkeeper Victor Valdes.

“I felt an incredible joy. I have already won the Champions League, but I can say tonight felt better than that. Porto won the Final 3-0 and I knew half an hour from the end that we had already won, whereas here it was right to the end.

“Valdes, like the others, expected to win this tie. They had a big surprise at San Siro and when we saw the mess they made with the T-shirts and the people making noise, it became clear they were afraid.

“In the way we were set out to begin with and all 11 players, we could've won here. Goran Pandev's injury forced us to change and Motta's red card again, it was an incredible game.”

The Final at the Bernabeu in Madrid will be between Inter and Bayern Munich.

“Obviously when you reach the Final, you want to win it. The fact we faced Barcelona four times on the way and also Chelsea, it means a lot. I reiterate that Inter are now a European force, so if they don't win it this time, they will the next year or the one after.

“I thought my empathy with the Chelsea fans was impossible to find elsewhere, but I have found even more with Inter.

“It was impossible to see where our fans were in this huge stadium, but at the 85th minute I could hear them and knew they were up there. They suffered with us and we had to thank them.”

However, when asked if he would stay on the Inter bench next season, Mourinho refused to answer.

“I don't want to discuss this. We have two Finals in Rome - against Lazio in Serie A and the Coppa Italia. That is all I'm focused on right now.”

sigpic

Kommentaar

Eks see lõppskoor sõltu üsna palju ikka sellest teisest Saksa tiimist ka. Üsna oluline ka tulevaste hooaegade suhtes, sest Itaalial kukub üks hea hooaeg ju järgmine aasta ära ja siis Saksa ülekaal viimaste aastate valguses juba üsna korralik
                            May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Ei ole vist eriti võimalust.

Kommentaar

Miks "TheGunner" küsib sellist küsimust???
                                HSV saab Fulhamilt päris kindlasti sisse. Ja finaal on võrdsed võimalused. Loodetavasti, et ka halvima stsenaariumi korral saab BL 4 kohta

Kommentaar

Working...
                                X