No announcement yet.

Milano Inter

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Parem oleks, üks saamatu neeger vähem Lazios. Ja sellest võib vaid unistada, et 14m eest Hernanese omale saate. See vend on 25 miinimum väärt...20 peab rahule jääma. Midagi 100% kindlat pole ja fännid juba möllavad klubihoone ees. Nii lihtsalt see asi ei käi vaene indoneesia wannabe Branson.
    Daje!!!
    1.totti koondisesse.
    2.Money talks bullshit(totti) walks.
    3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
    "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Tancredi Palmeri ‏@tancredipalmeri
      Inter and Lazio found agreement for Hernanes. If nobody gets crazy in the meanwhile, the deal is gonna be official at 6.30pm

Kommentaar

VÄIDETAVALT on indoneesia wannabe ja Lotidiot kokkuleppele saanud 18 milli plus boonused. Edu Hernanesele...WC Brazil asemel lõpetad tõesti WC sital olles. Tegid oma elu suurima vea.
        Ehk, kui tõsi siis 20 miljonit on suht ok tulemus. Inter on nüüd väga sõltuv Hernanese vormist.
        Daje!!!
        1.totti koondisesse.

Kommentaar

Nonii polekski ju vahet kas Tare aka Lits on Lotidioti palgal või Trahiire all.

Fredy Guarin has produced his own statement now saying that he was put on the market by Inter and that he wants clarification on his future. Journalists have been poking fun at Lotito's inability to do transfer deals, but it sounds like Erick Thohir has a right mess on his plate. There is no going back for Lazio at this stage, but I wouldn't be so sure about Inter...
          Daje!!!
          1.totti koondisesse.

Kommentaar

Noh, see on ikkagi Interi juhtkond kellest me räägime. JC ja Sneijderi saagast pole midagi õpitud. Ma lootsin, et Thohir saadab selle bande laiali aga tundub, et tegelikult ei muutu sittagi. Ja noortele keskendumine on jäjekordne bullshit. See hooaeg on niikuinii järjekordne läbikukkumine, järgmine aasta on arvatavasti jällegi "year zero" juttu oodata.

Guarin jõudis juba Twitterisse pildi laadida kus oli kirjas umbes midagi sellist:

“Inter, you put me up for sale without me ever saying to anyone that I wanted to leave, because I was comfortable and felt good at the club. I want clarity and respect for me, for the fans and for my agent. If I go away, the fans will always be in my heart because at Inter I have realised a dream and I have always received their respect and affection. If I stay, my strength will be put towards helping Inter to win.”
            Samas mingi Ambro-Guaro-Hernanes-Taider-Naga keskväli oleks juba üsna paljulubav.

Kommentaar

Nii, Hernanes tänas oma fänne kes eile saatsid talle numbri teatamisel 2000 sõnumit, et lahkub klubis ja tänab kõiki Lazioga seotud....va Petkovitts....ta võib Las Vegase vanglas maha surra.
              Aga on tulnud välja fakt, et indoneesia wannabe kloun on maha müünud oma Tata ja Lada kollketsioonid ning Lotito on väidetavalt välja kaubelnud rohkem, kui 20 milonit plus komp. Oleks see vaid tõsi selle kogu pasa seest. Bonaventura on väidetavalt radaril ja Lazio fännid võivad JÄRJEKORDSELT unistada heast mercatost
              Daje!!!
              1.totti koondisesse.

Kommentaar

Osad kuulujutud väidavad 20m€+ boonused, teised 13m€+2m€ boonust. Lisaks on veel häid uudiseid tulemas Chivu kohta, jutuks siis contract termination. See kahe aasta tagune lepingu uuendamine oli küll korralik facepalm moment. Miljonid lihtsalt korstansse kirjutatud. Nani tulek on ka hoo jällegi ülesse võtnud, teda Itaalias mängimas näha oleks päris huvitav. Belfodil Inter Bsse (Livorno) laenule. Samas Branca olevat jälle Guarini-Vucinici swapiga tegelemas. Kui see tõeks saaks siis minul on küll igasugune lootus selle klubi vastu kadunud. Samas oleks see nii tüüpiline Interi lüke ettramaeivõilihtsalt...

Kommentaar

Ärge muretsege, me toome Guarini ilusti koju ära.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Nani võiks küll tulla. Äkki hakkab ka paugutama nagu Gervinho.
                    Lionel Messi - Parim jalgpallur maailmas

Kommentaar

Algselt postitas FoxHunter789 Vaata postitust
                      Nani võiks küll tulla. Äkki hakkab ka paugutama nagu Gervinho.
                      Mul on 3 teooriat:

a) Sul on kogemata vale logo avatariks.
                      b) Sa oled kogemata vales teemas ning arvad, et Nani tahab Barcasse.
                      c) Sul on bipolaarne häire ja sa vajad abi.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Mul on 3 teooriat:

a) Sul on kogemata vale logo avatariks.
                        b) Sa oled kogemata vales teemas ning arvad, et Nani tahab Barcasse.
                        c) Sul on bipolaarne häire ja sa vajad abi.
                        Kõik teooriad on valed, aga mul on sinu kohta ka teooria: sa oled üks jobu
                        Lionel Messi - Parim jalgpallur maailmas

Kommentaar

Chivu teeb jalgpalliga lõpparve, hurraa.
                          Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Algselt postitas Halb ründaja Vaata postitust
                            Chivu teeb jalgpalliga lõpparve, hurraa.
                            Pakun, et trahiir maksis talle selle avalduse eest 10m sulas.

Kommentaar

Prophet on kohal. Ei saagi täpselt aru üleminekusummast, ühed ütlevad , et 18, teised 13+2boonus. Ju ta sinna vahepeale jääb.

Kommentaar

Ise ka usud, et 13 milli ringi?
                                Ainuke mida väidetakse on hind 20 või rohkem....oma Munnbaye saite kohe endale aanusesse lükata...rott tatt küsis 800 000 palka.
                                Daje!!!
                                1.totti koondisesse.

Kommentaar

Working...
                                X