• Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

go jose go http://www.sportnet.ee/index.php?id=47445
    AILTON

Kommentaar

Algselt postitas ChelseaFC Vaata postitust
      http://www.youtube.com/watch?v=79FOSVZiiGE
      otsustage ise see pall ei ületanud väravajoont, see on fakt!
      Kogu see teema on küll miljon+1 korda läbi nämmutatud, aga kui kohtunik poleks olukorda lõpuni lasknud mängida ja oleks kohe Cechi minema saatnud ning pendla andnud, siis oleks Chelski ikka võitnud? Seda kiputakse ära "unustama" lihtsalt...

Kommentaar

Algselt postitas Undi Vaata postitust
        Kogu see teema on küll miljon+1 korda läbi nämmutatud, aga kui kohtunik poleks olukorda lõpuni lasknud mängida ja oleks kohe Cechi minema saatnud ning pendla andnud, siis oleks Chelski ikka võitnud? Seda kiputakse ära "unustama" lihtsalt...
        Aga kui äkki ikka oleks võitnud ja äkki oleks finaali ka kinni pannud ja äkki oleks karikaga King's Roadil patseerinud ja äkki oleks Stevie G allkirja samal suvel kätte saanud jne jne jne Oleks oleks oleks.
        Tegelikult on ainult üks oluline skoor ja üks oluline fakt: Liverpool 5 - Chelsea 0.
        the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
        because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Cechile punase ja poolile pendla? selle eest, et Baros mängis jalaga liiga kõrgel?
          tore, et mõistust vargapoistel ikka jagub.

Aga tolle rekordi jutu kohta mõeldakse tõesti liigas kaotuseta 3 hooaega siis nüüd, mis on ükskõik mis riigis üsna kõva saavutus(eriti inglisemaal). Kuid kipun millegi pärast arvama, et rohkem punkte oleme ikka võõrsilt võtnud, kuna kodus on neid viike ikka eriti ohtralt tulnud :S

chelsea kodused kaotused viimase 3e hooaja peale peaks olema:
          2005/06 Charltonile pennaldega( Carling Cup)
          2004/05 Poolile võlts väravaga (UCL)
          2005/06 Barcale 1-2 (UCL)

Kommentaar

ilus viisakas comeback . . .
            Tõesti, muu polegi oluline. 5-0.

Kommentaar

[QUOTE=alvarez;774264]Cechile punase ja poolile pendla? selle eest, et Baros mängis jalaga liiga kõrgel?
              tore, et mõistust vargapoistel ikka jagub.

Baroš ei saanud ju enda kung-fu võtet näidata, tänapäeval pannakse sellise asja eest juba mängijaid vangi!
              Tänage õnne, et paranoia eest veel pokri ei pisteta. Sellepärast nutikamad vennad ju vehivadki võõrast vara tasku.
              Tuleb keskkonnaga kohaneda, mitte keskkonda endaga kohandada.

Brgs,
              Wanker
              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust

Brgs,
                Wanker
                Eksisid teemaga?
                Supplies!

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                  Aga kui äkki ikka oleks võitnud ja äkki oleks finaali ka kinni pannud ja äkki oleks karikaga King's Roadil patseerinud ja äkki oleks Stevie G allkirja samal suvel kätte saanud jne jne jne Oleks oleks oleks.
                  Tegelikult on ainult üks oluline skoor ja üks oluline fakt: Liverpool 5 - Chelsea 0.
                  tohib küsida, mida see 5-0 tähendab?

Kommentaar

Hispaanlaste arv võistkonnas?

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                      Hispaanlaste arv võistkonnas?
                      pigem varaste arv meeskonnas!

Kommentaar

su argumendid on suht olematud. igav.

Kommentaar

su argumendid on suht olematud. igav.
                          meil on siin mingi väitluse MM välja koorumas?

Special one arreteeriti eile...nunnu

Kommentaar

Firstly, exercise is of course very important. I take my dogs to the park in a group. I like best to hurl a ball a long way into the distance and try to bounce it off the head of my big, lumpy rottweiler. This to me is beauty: man and beast working together. I also train all of my dogs to roll over, that is most important for a champion.

Sometimes the dogs will bite children in the park, but then that is because the children provoke them because they are Mourinho's dogs.

They even claim to catch rabies just to get me in trouble.

Sometimes, even though I have 30 of the most expensive dogs money can buy, it seems to me that none of them are fit to come to the park with me. When this happens I cry, and think about perhaps getting one more from Battersea Dogs' Home. If only I had just one more, everything would be different, I know for sure.

It is unfair, but that is the world of dog training. It is biased against me.

Choosing and acquiring a dog is a complicated process. For instance, my terrier belonged to somebody else before I got him. I would go round to my neighbour's house each day and tempt the little fellow with food, new dog treats, a nice hairy bitch named Cheryl for him to get his thing on with. My neighbour did not like me doing this, but that is tough for him. Eventually the little terrier come and live with me. That is life, no?

It is his choice to come and to say I put him in a garbage sack is crazy.

But that is not to say that any dog will just fit into my pack. I was forced to introduce a Ukrainian Moneyhound into the group and the others did not accept him. The leaders of the pack are a tough English bulldog that does not like foreign dogs because they smell funny and a fat little English poodle.

My neighbour, who trains mainly Spanish Longballs, is causing me great annoyance of late. For instance, I have had to take my dogs for 27 walkies in the last week; he has only had to make them do a business four times.

I laugh, or I would cry.
                            "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Jose Mourinho on kül debiilikuks hakanud vist , mingi igas ajalehes või uudistes sokib teiste kohta ,ise ainult vingub ja viriseb et tal pole mängijaid vms.

Meeskonna juhtkond peaks kül tema vallanadmisele mõtlema , mõttetu ahv , ei suuda oma meeskonda mängima panna ja kaotavad kõik liigat ja auhinnad

lihtsalt närvi ajab :/

Kommentaar

Algselt postitas meelis989 Vaata postitust
                                Jose Mourinho on kül debiilikuks hakanud vist , mingi igas ajalehes või uudistes sokib teiste kohta ,ise ainult vingub ja viriseb et tal pole mängijaid vms.

Meeskonna juhtkond peaks kül tema vallanadmisele mõtlema , mõttetu ahv , ei suuda oma meeskonda mängima panna ja kaotavad kõik liigat ja auhinnad

lihtsalt närvi ajab :/
                                Keegi ei ole käskinud sul siin viriseda!

Kommentaar

Working...
                                X