Chelsea FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas ChelseaFC Vaata postitust
    Nii et on päris hea võimalus, et see kodumäng Manuga lükkub veel kaugemasse tulevikku.
    Kusjuures igati loogilisel eeldusel, et mõlemad meeskonnad FA kapis ja Euroopas veelgi kaugemale jõuavad, jääb vabu kuupäevi väidetavalt nii vähe alles, et sel juhul võib mais väga vabalt tulla korralik hooajalõpu double-header.
    armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

miks kuradi pärast ei võiks chelsea ja eveton oma kordusmängu 8-9ndal veebruaril mängida? siis saaksid nad ka juba 19-20ndal viiendat ringi mängida.

Kommentaar

sest siis võib lund sadada
        see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Pool hommikusest kohvist väljus nina kaudu seetõttu

EDIT:

Nii jätkates polegi see 50 milli teab mis suur summa.

Kohustuslik laul on nandol nüüd lauldud igatahes

Kommentaar

9. veebruar on ametlik koondisemängude päev...
            armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

padruneid mulle.

Kommentaar

Poole tunni pärast Chelsea TV-s Carlo pressikonverents, kus ka Torres esimest korda meediaga suhtleb. Kel veel võimalus, siis kindlasti vaadata

Kommentaar

Chelsea May Recoup Fernando Torres Transfer Fee In Shirt Sales Alone

Chelsea's record £50million signing Fernando Torres is already king of the shirt sales – outselling his Liverpool replacement Andy Carroll by 250 jerseys to one.

Demand for Chelsea's new Torres home shirts are currently 40% higher than when he arrived at Anfield three years ago, according to suppliers.

Shirt sales for the Kop’s other new striker, Luis Suarez, are 380% more popular than Carroll replicas, but are still trailing behind Chelsea’s Spanish signing by 30 to one.

Kommentaar

Kiire arvutus. Kõige kallim Torrese särk maksab ca. 56 naela. Selleks, et torrese ostuks kulutatud raha tagasi teenida peate müüma 900 000 Torrese särki. Suhtun natuke skeptiliselt sellesse. Aga mine tea.

Kommentaar

Torrest Carrolliga võrrelda? Mis see on mingi nali või? Ainuke asi mis neil ühist on see, et mõlemil oli/on number 9 särk Liverpoolis, aga see ei tähenda seda, et Carroll mängijana Torrest asendab. Pigem tuleks Torrest võrrelda Suarezega kellega neil oskuste poole pealt rohkem ühist on.

Carragher vs Torres saab tore olema.

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                        Kiire arvutus. Kõige kallim Torrese särk maksab ca. 56 naela. Selleks, et torrese ostuks kulutatud raha tagasi teenida peate müüma 900 000 Torrese särki. Suhtun natuke skeptiliselt sellesse. Aga mine tea.
                        Kusjuures see on 1 särgi jaehind, millest läheb maha selle tegemise kulud, transport, igasugused tasud jms. Ütleme, et nad on tööjõukulud viinud miinimumini ja pannud tsuktsi lapsed orjama ja iga särgi puhul on mingi 20-30% kasumimarginaal, siis küll sellest ka adibas tahab oma. Kui chelski särgi pealt üle 10 naela tasku paneb, siis ma oleksin väga-väga üllatunud...
                        "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Algselt postitas Fernando Torres tänasel pressikal Vaata postitust
                          "This is a great club."
                          "Ready for the challenge. Excited for the new challenge and new era."
                          Re: Liverpool fans - "I only have good things to say about Liverpool. But I want to look towards the future. I'm not asking them to understand, but in a few weeks they will appreciate what I did there and move on."
                          Re: celebrating if he scores on Sunday - "I dont think I will"
                          Re: Drogba and Anelka - "Its a big challenge and exciting. Hopefully I have the chance to play with them, and looking forward to it."
                          Re: playing against ex-team mates: "Strange situation. Very good relationship with all the Liverpool players. Big motivation to play against them."
                          Re: Champions League - "I know the ambition the club has to win the Champions League and its the same ambition I have. The club have the motivation to win trophies every year and so do I".
                          Re: Wanting to leave Liverpool - "As soon as I knew Chelsea and Liverpool were talking, I decided to leave. When I heard they wanted me, I handed in my transfer request. I decided 10-11 days before the close of the transfer window."
                          "In the last month or two months I have started to recover my best form. I feel really good now and from now to the end of the season I hope to have my best form. I have to have that to win a place in the first eleven."
                          Re: JT and Frank - "They give me a really nice welcome. They asked me everyday if I need something. They know how important it is when you move to a new city and they are helping me with this. They also tell me about the team and help me to learn and settle into the team. Hopefully I can give them extra help to achieve the teams targets".
                          Re: Body language at Liverpool - "I never lost my ambition at Liverpool. Too many people talked about that, but they are just opinions. I ensure I did the right thing, I played there for 3 years and a half, and every day I tried to help the team move forward, but I had the chance to join Chelsea and I couldn't say no."
                          Re: His preferred way of playing - "It doesnt matter how the formation, I just want to play. Whether with 1 or 2 or 3 (strikers). When at a team like Chelsea, you can only enjoy."
                          Re: Asking not to play against Liverpool - "Why? I am a Chelsea player now, I am here to enjoy and I am really excited about playing for Chelsea."
                          Re: Can you see yourself finishing your career here? - "Why not? When I finish (my contract), I will be 32, so, why not?"
                          Ja mida arvab kogu sellest saagast Torrese vend:

This is London magazine has been established for over 65 years, providing readers with information about events, exhibitions, music, concerts, theatre and dining. As life returns to normal, Londoners are heading back into the Capital and many visitors are already coming from further afield.

Kommentaar

Kommentaar

Ma saan fännidest ehk aru veits (kuigi ajaloohuviliste kohta on neil suht lühike mälu), a mida neil endistel mängijatel targutada on? Nad oleks ise täpselt samuti parema karikalootusega klubisse tahtnud minna, kui Liverpool tollal samas olukorras olnuks kui praegu. A võib-olla ka mitte, ma ei tea, kuidas kunagi asjalood olid. Aga fakt on see,et oma mingi ''spat the club in the face'' arvamuse võiks küll endale hoida.
                              Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Algselt postitas wordprez Vaata postitust
                                Ma saan fännidest ehk aru veits (kuigi ajaloohuviliste kohta on neil suht lühike mälu), a mida neil endistel mängijatel targutada on? Nad oleks ise täpselt samuti parema karikalootusega klubisse tahtnud minna, kui Liverpool tollal samas olukorras olnuks kui praegu. A võib-olla ka mitte, ma ei tea, kuidas kunagi asjalood olid. Aga fakt on see,et oma mingi ''spat the club in the face'' arvamuse võiks küll endale hoida.

Kuidas saab sellise kallutatud jutuga ja maailmapildiga mees üldse sky´s töötada on küll mulle täiesti arusaamatu. Ja ka John Aldridge on välja tulnud ja öelnud, et Torres on paras kaabakas, et poolist lahkus. Muidugi ei meenu talle see, et on ise samasuguse tembu nooruses teinud, kui Oxfordist Liverpooli läks, et seal siis karikaid võita. Kokkuvõtvalt on mõlemal suu lihtsalt hapusid viinamarju täis

Kommentaar

Working...
                                X