No announcement yet.

--SUPERBOWL--

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Peaks vist siis kuskilt Hard Knocks viimase osa "jagama". Grantlandis kohe artikkel: http://www.grantland.com/blog/the-tr...wagon/?sdsdasa

2. Europeans Make Everything More Fun

If you've watched sports for long enough, you know that Europeans in a locker room are a never-ending source of comedy. Their English is always slightly askew, and next to a team full of American athletes the juxtaposition is the gift that never stops giving. Exhibit A is above. Typically this phenomenon is limited to the NBA, but thanks to Bengals defensive end
    Margus Hunt, this year it's happening on Hard Knocks too.

The quote above was followed up with his teammate asking, "Where you from, England?"

Hunt:
    "Come on … Estonia, bro."

Later: "Why do y'all say that … across the pond?"

Hunt:
    "I don't say that. I just say home."

According to a teammate, Hunt was 18 years old the first time he saw a black person, and after a career as a shot-putter, now he's an NFL rookie nicknamed "Drago." Awesome. NFL Films should really follow him all season long, just to see what happens. As the HBO narrator explains, "Hunt has heard all the jokes, but … he's providing more punch than punch lines." ESTONIA, BRO.
    "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

küll Arena League uudis
        aga lõbus ikkagi

Kommentaar

Ja Hunt möllas taas.

http://www.grantland.com/blog/the-triangle/post/_/id/72142/hard-knocks-episode-3-the-rookies-take-center-stage

And then there was a film session with Estonian rookie Margus Hunt (via SB Nation):

Marvin Lewis was especially amused by the projector penis there. You can't convince me that projector penises don't get drawn in 80 percent of all NFL position meetings, but it was still great to see Margus getting in on the fun. All of that was more than enough to make the rookie show a success, but then came wide receiver Roy Roundtree and his RUTHLESS Taylor Mays impression, and it put the entire thing over the top. We don't have video, but he kind of made Mays look like an androgynous, overzealous exercise instructor, and he clearly nailed it because the room went insane. Long live the Rookie Talent Show.

Ninety percent of the time you watch football it's framed as some hardass gladiator blood sport, but Hard Knocks is our weekly reminder that football is a ridiculous sport full of ridiculous people. If you ever forget that, just remember Margus Hunt's penis blocking scheme and a room full of grown men who think that's the funniest shit in the world.

Football makes everyone 15 years old.

Kommentaar

Eesti kõige olulisema fantasy liiga draft order.
            Pick 1: Vanakooli Talupojad
            Pick 2: Kopli Karud
            Pick 3: Sinu väike noku
            Pick 4: Vaasa Pegod Pantrid
            Pick 5: Tallinn RevenPick
            Pick 6: Team Monitorgers
            Pick 7: PEDs Help Me Win
            Pick 8: Tartu Suur Pauk
            Pick 9: Tallinna Piraajad
            Pick 10: São Paulo Uued Kotipoisid
            Pick 11: Nocturnal Creatures
            Pick 12: Tartu Titaanid

Draft 31. august kell 19.
            When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

noooh jaah.. mitte just kõige parem algus :-P
              siiski, GO RAVENS !

Kommentaar

bilde.jpg
                Hunt kolmekordset Super Bowli võitjat ja kahekordset MVP'd, Tom Brady't, ahistamas.

Kommentaar

kahju ainult, et nfl'i tähtsaima positsiooni mängija bengal'sis suht ludri on (samas tiim on liiga tugev selleks, et ennast draftis antud positsioonis franchise mängijaga täiendada). olen juba suht ära tydinud nendest ristis hammastest pärast interception'i või ebaõnnestunud 3rd down'i

Kommentaar

Intervjuu Margus Hundiga: http://www.ohtuleht.ee/553265

Kommentaar

Algselt postitas Õhtulehe jalkatoimkond Vaata postitust
                      Intervjuu Margus Hundiga: http://www.ohtuleht.ee/553265
                      Margus, seekord said ise üpris vähe mänguaega. Miks nii?
                      Seekord läks tõesti kahjuks nii. Eks näis, kuidas edaspidi. Aga põhjus oli lihtne – meie kaitse mängis väga hästi (tiitlikaitsja Ravensi 20 punkti peal hoidmist tuleb tõesti pidada kordaminekuks – toim) ning kuigi ründajad eksisime palju, siis palli hoidsid nad oma valduses üpris pikalt, mis omakorda andis põhikaitsjatele võimaluse korralikult hinge tõmmata.
                      Esimese Ravensi touchdowni ajal pani Hunt parajalt mäda ka kui perseli käis ja nii Flaccole mängimisaega andis. Et üks põhjusi võis ka seal olla.

Kommentaar

GOOO RAVENS !
                        Kahjuks kuna Hunt mängib Baltimore-i rivaali meeskonnas, ei saa ma talle kuidagi pöialt hoida. Ja eks ma lootsingi et Baltimore teda ei valiks, sest siis oleks kõik järsku Ravensi fännid, ugh

Kommentaar

pühapäeval toimus Kanada liiga CFL finaal
                          101. Grey Cup , toimumiskoht Regina , ning kohalike rõõmuks jõudis sina ka kodumeeskond Saskatchewan Roughriders
                          kus nad alistasid kindlalt vastase Hamilton Tiger-Cats
                          väike videoülevaade liiga kodulehelt

wiki kirjutab ka mängust pikemalt, kes hümnilaulja,vaheaja-artistid jne.

Kommentaar

Kommentaar

LOL. Mis tennis seal Ravensi ja Vikingsi mängu lõpus tekitati... 5 TD'd 2 viimase minutiga...
                              "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

uskumatu tõepoolest. sai juba rõõmu tuntud ja siis hetkega see kadus. siis taas tundus et playoff lootust on kuid siis läksid need taas , omg. suht masendav oli ausalt

Kommentaar

Working...
                                X