No announcement yet.

Real Madrid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

“Suurepärane hooaeg” sai jätku. Tänane selgitas niimõndagi, mingit väravavahti pole vaja, peale Bale’i aga rünnet justkui polnud, võtke no ometi Barcelonast eeskuju, zz võtab ka Bale välja ja toppib mingi Asensio sisse 🤬 tra olge ausad kes seda loba usuvad mida zizou ajab on taunid “me võime veel liiga võita” REAALSUS on see, et kas me järgmine hooaeg üldse meistriteliigas mängime..
    Real Madrid is currently 100% best club in the world. No doubt

Kommentaar

Ronaldo asemel Bale välja võtta oli küll väga debiilne otsus Zidane'i poolt. Bale ja Isco olid väljakul ainukesed mehed kes suutsid olukordi tekitada. Edu võitluses CL'i kohtadele!

Kommentaar

Sama pask jätkub. Umbes viis läbisöötu mängu peale, kaks jõudsid kohale ja mõlemad lükkas Bale ka väravasse. Ülejäänud aja jooksul peksti lihtsalt tsenderdusi. Kui juba Achraf taob vasaku jalaga neid sinna kasti, siis ei saagi sealt ju midagi tulla.

Omale lastud väravad on juba kerge klassika. Pallikaotus, Marcelo või ka mõni teine tegelane suuremat vaeva tagasi jõudmisega ei näe ja keegi vastastest jääb ikka vabaks.

Bale'il individuaalsest teravusest jääb veel puudu aga jõuab ta õigetesse kohtadesse siiski üsna tihti, lööb ära isegi. Ronaldol jääb praegusel hetkel puudu enam-vähem kõigest.

Kommentaar

Algselt postitas tarry Vaata postitust
          Vaatasin tabelist järgi,kohtunikud on praeguseks hetkeks Reali kahjuks eksinud liigas 15 korda.
          Vahe Barcaga on 16 punkti, kuhu üks kadunud on?

Kommentaar

Algselt postitas RichardVonMadrista Vaata postitust
            zz võtab ka Bale välja ja toppib mingi Asensio sisse
            Algselt postitas saaaaar Vaata postitust
            Ronaldo asemel Bale välja võtta oli küll väga debiilne otsus Zidane'i poolt.
            Täiesti silmnähtavalt oli mees kurnatud ja justkui lonkas midagi, korduvalt tuli see ka mängu jooksul jutuks.. Vähem hüsteeriat!
            Fábio Coentrão
            Hay método en su locura

Kommentaar

Zidane: "We didn’t perform in the second half, we didn’t play like we did in the first. We’ve not played for 90 minutes."

"I have to work out the problem because I’m responsible."

"Sometimes we play well for the full 90 minutes but lately we aren’t doing it consistently."

"We’re not playing like we should be. We have to be more confident in our chances. We don’t have the confidence to play well for 90 minutes either."

"We have to analyse our performance in depth, we made a lot of mistakes. In the second half we had a lot of turnovers which is not usually a problem for us."

"Playing out was a problem today. You have to really try to cause your opponent problems and it was the opposite today."

"We have to analyse it in depth, avoid making mistakes and play consistently. Despite this we came up against an opponent that made things difficult for us in the second half."

"We are fine physically. When it comes to running, we run. The first half was very good. The second is not down to running."

"The second goal is a succession of errors. Then the opponent grows in confidence while you have your head down."

"There's still a long way to go. We can't possibly be happy."

"Tomorrow is a new day and we'll get back down to work and start thinking about our next games. It's a long old season."

"We have to get back and take things day by day and try to produce consistent performances. We're not going to start panicking, particularly not me as the one in charge of the team."

"Football doesn't always work out how you think it might. At times there are periods when you struggle."

"It wasn't a case that we played poorly throughout all of the second half, because we had the chances to have scored."

"However there were things that we saw out there, particularly when it came to bringing the ball out from the back, that we don't usually see from us."

"There's no explication for these things. We're going to try and address it and become more consistent."

"The president came down to the dressing room to give the players some encouragement, that's all there is to it."

"For the time being I don't want to bring anybody in. We'll see what happens between now and 31 January. I'm happy with my squad."

Kommentaar

#zidaneout#wengerin

Kommentaar

I want to show that I can also be a good coach when the going gets tough.
                  Difficulties don't frighten me; I'm ready for that.

Fábio Coentrão
                  Hay método en su locura

Kommentaar

Algselt postitas Toodab Vaata postitust
                    #zidaneout#wengerin
                    Hea

Kommentaar

Maksupettuses süüdi mõistetud Real Madridi poolkaitsja Luka Modric pääses vanglakaristusest.

Modricit süüdistati maksupettuses seoses imidžiõigustega, aga Hispaania ajalehe El Mundo andmetel ei pea Modric kohtusse ilmuma, kuna maksis riigile miljon eurot trahvi. Tänu sellele pääses ta ka potentsiaalsest vanglakaristusest.

Lisaks Modricile on maksupettuses süüdistatud teisigi Hispaania suurklubides pallivaid vutitähti, kuulsamad neist on Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Javier Mascherano ja Marcelo.

Kui teised on oma saatuse teada saanud, siis Ronaldo veel mitte. Mascherano ja Messi said tingimisi vanglakaristuse, Marcelo pidi maksma trahvi ligi pool miljonit eurot.

Unai Emery (PSG Coach): "Real Madrid will be in top form against us, we will play against an excellent side, that's for sure."

"All of the teams suffer difficult spells during the season. You can that this is the case with Real Madrid at the moment."

"But remember: when Real Madrid beat Barcelona in the Spanish Super Cup this summer, everyone said that Barca would have a difficult season and now they are very strong."

"Bale has returned from injury, he is an important player who gives the team a lot of strength."

"Real Madrid are used to rising to big occasions, with a coach like Zidane, who has a lot of experience as a player and a coach and someone who gives them a sense of calm."

Kommentaar

Algselt postitas Toodab Vaata postitust
                        #zidaneout#wengerin
                        Tõmba nihhi, varikonto!

Kommentaar

Kahtlen kas Navas, Kroos, Carvajalgi mänguaega saavad, pigem ZZ annab meestele puhkust, samas kas sellel just väga on pointi..

Kommentaar

Väidetavalt peeti mingisugune pea tunniajane koosolek enne eilset trenni. Äkki siis tullakse ka tänasele mängule pisut teistsuguse suhtumisega.

Kommentaar

Algselt postitas RealFan Vaata postitust
                              Väidetavalt peeti mingisugune pea tunniajane koosolek enne eilset trenni. Äkki siis tullakse ka tänasele mängule pisut teistsuguse suhtumisega.
                              Ehk räägiti lihtsalt mis Zizoul plaanis, et päästa hooaega ja kas kedagi vaja juurde tuua meeskonda, sest tänane mäng pole samuti midagi erilist. Märkmisväärsed kohad ainult, et Numancia tegi 41 minutil vahetuse ja vahetusest sekkunud vend lööb 3 minutit hiljem värava. Vazquez on aga suurepärases hoos!

Kommentaar

Algselt postitas RichardVonMadrista Vaata postitust
                                Ehk räägiti lihtsalt mis Zizoul plaanis, et päästa hooaega ja kas kedagi vaja juurde tuua meeskonda, sest tänane mäng pole samuti midagi erilist. Märkmisväärsed kohad ainult, et Numancia tegi 41 minutil vahetuse ja vahetusest sekkunud vend lööb 3 minutit hiljem värava. Vazquez on aga suurepärases hoos!
                                see sama vend lõi just ka oma teise värava, Guilermo nimelt!

Kommentaar

Working...
                                X