No announcement yet.

Real Madrid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Real ikka "oskab" oma legende minema saata.

Sergio Ramos:

"My first choice was to stay. I received a 1-year offer with a salary cut. The money wasn't an issue, I wanted a 2-year contract for myself and my family.

"I accepted the 1-year offer at last, but the club informed me that the offer was no longer on the table."

Kommentaar

perez out
      Real Madrid is currently 100% best club in the world. No doubt

Kommentaar

Suht Maarja-Liis Ilus ju
        “Just because you're offended, doesn't mean you're right.”

Kommentaar

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
          Real ikka "oskab" oma legende minema saata.

Sergio Ramos:
          "My first choice was to stay. I received a 1-year offer with a salary cut. The money wasn't an issue, I wanted a 2-year contract for myself and my family.
          "I accepted the 1-year offer at last, but the club informed me that the offer was no longer on the table."
          RM küll väga midagi valesti ei teinud. Ramos mängis hardballi ja arvas, et on suurem. Ei olnud. Jah, sitt lugu - tegemist on ikkagi täieliku legendiga. Samas - kõik lõpeb kuidagi ja klubi peab edasi minema.
          Suhteliselt hea lugemine selle kohta -
          Real Madrid’s greatest ever defender joins yet another list of legends that didn’t get the send-off they wanted. Where do we go from here?

Jah, oleks saanud paremini, aga oleks saanud paremini mõlemalt poolt.

Kommentaar

🚨| Real Madrid understand that Raphaël Varane is also leaving the club, after he rejected 2 contract renewal offers. He will be replaced with Jesús Vallejo!
            [Carrusel Deportivo]

Kommentaar

Ajastu muutus. Varane oli Ramoseta CLis alati suur hunnik paska.

Kommentaar

Real Madrid Femenino player Sofia Jakobsson is leaving the club, according to her agent Michael Kallbäck - they received a renewal offer from Madrid and the next day it wasn't valid anymore. He claims the same thing happened with Sergio Ramos. [as.com]

Kommentaar

Tundub selline " tule mu sünnale" ja siis suvalt kui kutsutav vastab et tuleb on kohe ette visata et tund aega tagasi aegus.... Kutse tegin ja ise oled jobu et millisekundiga ei vastanud, lets be friends.
                  The One and Only

Kommentaar

Ramos siis PSG.

Lahkumisest saan aru aga PSG.. klubina ma austan aga kui keegi nagu näiteks Reali pikaaegne legend, kapten läheb PSG, siis ilmselgelt raha pärast.

Sellesosas tegi Cristiano hea valiku ja üritas fännidele mitte haiget teha.

Üldiselt sellega peaks Mbappe to Madrid ka ära jääma nagu varasemalt ka räägitud. Eks näis mis sellest meeskonnast saab.

Kommentaar

Vähemalt ühest artiklist lugesin välja ka seda, et üks punt anglitšaanineid olla rohkem raha pakkunud, kui valituks osutunu...
                      et temas tmingid man of the matchi küll ei tehta sellepärast,sest kui aus olla ega ta ju midagi väga erilist seal ei teinud,viis aint portugali poolfinaali

Kommentaar

Algselt postitas Temp0 Vaata postitust
                        Ramos siis PSG.

Lahkumisest saan aru aga PSG.. klubina ma austan aga kui keegi nagu näiteks Reali pikaaegne legend, kapten läheb PSG, siis ilmselgelt raha pärast.

Sellesosas tegi Cristiano hea valiku ja üritas fännidele mitte haiget teha.

Üldiselt sellega peaks Mbappe to Madrid ka ära jääma nagu varasemalt ka räägitud. Eks näis mis sellest meeskonnast saab.
                        Ronaldo läks veel suurema palga peale ju.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                          Ronaldo ei teinud karjääris sammu tagasi.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Ronaldo ei teinud karjääris sammu tagasi.
                            Ma austan sind sellepärast, et sa oskad enda ja oma tiimi üle nalja teha.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                              Aga Juventusse.

PSG Haiseb. Samahästi oleks võinud Barcasse minna.

Real Madridi Instagrami administraator ka muidugi omajagu ego eemaldada klubi legendilt ja endiselt kaptenilt "follow" ära..

Kommentaar

Ramos -> PSG Ametlik

Ramos: “The best place to keep on dreaming, the best club to keep on winning. We are going to fight with everything we have for everything”

“parim klubi”

ouch

tahaks öelda snake, aga tõelised ussid on juhatus co Perez

Kommentaar

Working...
                                X