No announcement yet.

Real Madrid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

mis pull on, cdr läheb kenastii, UCL-is ainult üks kaotus. La ligas võiks öelda ju, et on sitt seis aga vaatasin täna liigatabeli. Sevilla või Atletico peaks punkte kaotama siis Real juba tõuseks. Barcagi pole kaugel. 11 punkti sees on 12 tiimi. Sessuhtes pole midagi mäda. . Igatahes selle sajandi kõige konkuretsikam Hispaania liiga hooaeg (vist).
    Real Madrid is currently 100% best club in the world. No doubt

Kommentaar

ei ütle midagi halba noorte kohta aga kas tõesti kedagi valikus muud polnud peale valverde ja sanchesi? kui tahetakse nn viimases mängus lihtsalt mänguaega anda siis oleks võinud ka Navase väljakule lasta. Minu silmis on see õige treener Realile kes laseb Navasele mänguaega aga seniks kuni pole kuskilt läbi kukkunud Real.. las olla. Algul olin väga rahul, et Reali oma treener, Castilla ja puha, teab noori ja ehk annab mänguaega aga kurat, seda on juba ülemõistuse minu arust.

kaotasime eelmine kord cskale 0:1.. oh jumal mis nyyd saab...
      No nüüd kaotasime 0:3
      ka taandareng on areng

Kommentaar

Mu silmad pole nii sitta Reali näinud.
        Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Kooliraha mis muud, aga see hooaeg nagunii nii "huvitav" olnud , et üllatavat enam polegi.
          Felix: Oh, bollocks!
          Elmo: Dog's bollocks?
          Felix: No, just plain fucking bollocks!
          Elmo: No dog involved?

Kommentaar

Kaks korda olen üldse Reali poolt olnud ja mõlemal korral kaotused. Õnneks Roma ikka päästis päeva.

Kommentaar

Algselt postitas urmar Vaata postitust
              Kaks korda olen üldse Reali poolt olnud ja mõlemal korral kaotused. Õnneks Roma ikka päästis päeva.
              Noored poisid peavad ka kogemusi saama.

Kommentaar

Algselt postitas Sambaz Vaata postitust
                Noored poisid peavad ka kogemusi saama.
                Seekord Realile vist klubide MM-tiitlit ei tule?

Kommentaar

Algselt postitas urmar Vaata postitust
                  Seekord Realile vist klubide MM-tiitlit ei tule?
                  Vastupidi. Neljas tiitel tuleb järjest ja kogu foorum hakkab halama, kui kopp neil on eest realist. Võimalikud vastased Ajax, Liverpool, Lyon, Man. United, Schalke, Tottenham.

Kommentaar

Spurs oleks valus praegu, kindlasti eelmise korra eest revansi võtta oleks keeruline, Liverpooli lihtsalt ei tahaks.
                    Felix: Oh, bollocks!
                    Elmo: Dog's bollocks?
                    Felix: No, just plain fucking bollocks!
                    Elmo: No dog involved?

Kommentaar

J-Lo viimaste mängude ajal sai mõeldud, et vist enam hullemaks minna ei saa. Esimesed mängud olid üsna lootustandvad aga nagu juhtus ka Lopetegui käe all, on lootus asendumas piinlike esitustega. Ka lastega peaks suutma oluliselt paremini.

Kommentaar

Asensioga peab keegi mentaalselt tegelema. Terve see hooaeg mänginud nagu tujutu pubekas ja mängukvaliteet kannatab mis kole. Vale sööte ühe mängu kohta rohkem, kui terve eelmine hooaeg kokku, üks-ühed jäävad löömata, silmad ei sära ja tunne nagu üldse ei taha platsil olla. Nahaalne enesekindlus on kadunud.

Kommentaar

Relekameeskonna vastu 1-0 olemas, lõpus oli 1-1 enam kui lähedal aga õnneks jäid punktid täna koju... kas ka järgmine kord? Panustada vist ei julgeks.

Kommentaar

me võidame treble, mark my words.

Kommentaar

Igatahes, vahepeal on Modric ja Courtois sõna võtnud:

Modric on Ballon d'Or: "I cannot say why some [Messi & Cristiano] did not attend – that’s their choice. That is logical, is it not? It turns out these choices and trophies only have value when they get them. But I repeat, everyone behaves the way they think they need to.”
                              Modric: "It's not fair to their playing colleagues or to voters who nominated them [CR7 & Messi] for past 10yrs – nor for football or fans. Here we are talking about seasonal performance, and it probably means that all the coaches, players, legends & journalists voted the same."
                              Modric: "Or are they all mistaken at the same time? If we vote on the quality of the player, then the only thing left is to distribute all the trophies for Messi and Ronaldo as long as they are actively playing and to abandon any vote.”

Modric: "The only thing certain for now is that I'll be with Real Madrid until the end of my contract. Florentino Perez told me straight away in the summer - get it out of your head that you're leaving Real, we have no theory to let you go."

Modric: "I can understand Simeone defending one of his own players - Griezmann, and thinking he was the best, but it's to his detriment that he feels the constant need to belittle Real Madrid and our players."
                              Modric: "Simeone takes advantage of every opportunity to imply there is something else behind Real Madrid's triumphs which is totally false."
                              Modric: "It's not fair or right that our achievements, including both of the Champions League finals against Atlético, gets turned into a constant, populist gripe that Real Madrid benefit from favouritism."

Courtois: “Simeone criticises Real Madrid just so that he can be popular with his fans. He always does it, attacking Real Madrid for being the best in the world.”

Kommentaar

Algselt postitas RealFan Vaata postitust
                                Igatahes, vahepeal on Modric ja Courtois sõna võtnud:

Modric on Ballon d'Or: "I cannot say why some [Messi & Cristiano] did not attend – that’s their choice. That is logical, is it not? It turns out these choices and trophies only have value when they get them. But I repeat, everyone behaves the way they think they need to.”
                                Modric: "It's not fair to their playing colleagues or to voters who nominated them [CR7 & Messi] for past 10yrs – nor for football or fans. Here we are talking about seasonal performance, and it probably means that all the coaches, players, legends & journalists voted the same."
                                Modric: "Or are they all mistaken at the same time? If we vote on the quality of the player, then the only thing left is to distribute all the trophies for Messi and Ronaldo as long as they are actively playing and to abandon any vote.”

Modric: "The only thing certain for now is that I'll be with Real Madrid until the end of my contract. Florentino Perez told me straight away in the summer - get it out of your head that you're leaving Real, we have no theory to let you go."

Modric: "I can understand Simeone defending one of his own players - Griezmann, and thinking he was the best, but it's to his detriment that he feels the constant need to belittle Real Madrid and our players."
                                Modric: "Simeone takes advantage of every opportunity to imply there is something else behind Real Madrid's triumphs which is totally false."
                                Modric: "It's not fair or right that our achievements, including both of the Champions League finals against Atlético, gets turned into a constant, populist gripe that Real Madrid benefit from favouritism."

Courtois: “Simeone criticises Real Madrid just so that he can be popular with his fans. He always does it, attacking Real Madrid for being the best in the world.”

Klassikaline Simeone. Üks rist ja viletsus. Hakkab jõudma sinna Mourinho kanti, kus kõik teised on hädades süüdi.

Kommentaar

Working...
                                X