No announcement yet.

Real Madrid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Bale hetkel klubis olek on tõesti üllatav. Minu arust sobiks see mees täielikult Manusse ! Samas kõlab Hazard - Bale duo + Benz või Jovic väga ohtlik aga võib ka juhtuda, et Benz ja Jovic tassivad klubi ja Hazard ja Bale on koos korralikud ebaõnnestujad!

James pidi liituma Atleticoga. Eks näis!

Räägiti, et 300mil on kulutada Zizoul. 303 mil on täis ja ma ise ka usun, et enam kedagi juurde ei tooda. Hulluks pole vaja asja ajada ja turgu solkida! Ja nagu hiljutine uuring näitas, Realil on maailmas teiselt kohalt kallim koosseis.
    Real Madrid is currently 100% best club in the world. No doubt

Kommentaar

Bale'ist tahab Zidane lahti saada, aga see vist väga kergelt õnnestumas ei ole. Eks näis.

Kui ka James Atleticosse müüakse, siis peaksid asjaosalised tõsiselt kaaluma, kas nad ikka on oma ülesannete kõrgusel. Äkki müüme Varane'i ka neile siis juba?

Kui keskväljale vähemalt ühte (tegelikkuses oleks vist vaja juba kahte) asjalikku täiendust ei tooda, siis on raske sellele üleminekuaknale rahuldavat hinnet panna. Ndombele lasti võrdlemisi odavalt Spursil ära võtta (kui nüüd tahetakse suurema raha eest tuua Eriksen, siis tekivad taaskord küsimused otsustajate pädevuse osas). Sisuliselt on praegu seis Pogba or bust.

Kommentaar

Ma saan natukene aru miks müüdi Llorente Atletico Madridi, aga Jamesi kes võiks Zidane'ga parema läbisaamise puhul olla üks põhimees müüa Atleticosse on ju absurd. Mis järgmiseks müüme Isco ja Asensio Barcasse?
        Ndombele oleks jah üsna vajalik olnud siis poleks enam vaja osta olnud, aga läks siis nii. Ja ManU ei taha kohe üldse Pogbat müüa pandi ta hinnaks 200M, kuid Pogba vist ikka veel tahab lahkuda eks näeb loodetavasti saadakse mõni kaitsvam poolik või siis vähemalt Eriksen kätte.

Eden Hazard wants to wear the number 23 shirt with Real Madrid this season. He’s an NBA fan and wants to wear the number Michael Jordan, Anthony Davis among others wore. [MARCA]

Kommentaar

7 jääb Marianole siis. Modric ei tahtnud kohe üldse nr.10-st vabaneda. Ronaldo oli ka algul 9 Realis, hiljem 7.

Kommentaar

Sama nagu VJ oli eelmine hooaeg
            Real Madrid players are impressed with Kubo during the first days of preseason and don’t see him as ‘out of place’. Kubo’s story looks like it’s going to be exactly like Vinicius - starting with Castilla and taking the leap to first team in no time. [AS]

Kommentaar

Brahim Diaz on suutnud juba vigastada saada, arvatavasti enne septembrit teda platsil ei näe.

Kommentaar

A mis te arvate?
                Arsenal set to complete One Year loan deal for Dani Ceballos
                Arsenal accepted to pay his €3m per season fee.. They want to close the deal this week..

Good decision imo!

Kommentaar

Algselt postitas Goakjie Vaata postitust
                  A mis te arvate?
                  Oleks rahul lükkega. Ilmselt saaks omajagu peale premmis (arengu môttes hea ju).

Kommentaar

Ma arvan ka et oleks päris hea, kui mänguaega saaks.

Kommentaar

Klubi akadeemia viimaste aegade üks parim mängija on siis Itaalia poole liikumas loodetavasti lööb läbi Itaalias ja ta tulevik on Madridis
                      Cristo Gonzalez was not included in the pre season squad because he is set to join Udinese, but Real Madrid will have a buy-back clause.
                      No ma ei tea suht scetchy, ma olen just viimastel päevadel just lugenud, et Real võtaks kohe pakkumised vastu Asensio ja Isco eest kui need oleks vähemalt 70M, aga ma loodan ikkagi, et Asensio saab uue võimaluse.
                      Asensio is the fittest player in the squad. Asensio finished first in the Cooper test organised by Gregory Dupont himself. Zidane has shown much great confidence towards him in Montreal. He believes he has the talent to be one of the best and believes he could earn a starting spot

Kommentaar

Kommentaar

Vahepeal lasti siis järgmine mees Atleticosse. Mario Hermoso oleks saanud 7.5M eest tagasi osta ja siis jumal teab kuhu edasi müüa, nüüd saadi siis pool Atletico 25 milkust. Hermoso tagasi ostes ja selle sama 25M eest edasi müües oleks 5M rohkem saanud aga ju siis raha laialt.

ManU suutis umbes sama hea keskkaitsja eest ca. kolm ja pool korda suurema summa maksta. Hästi elame.

Kommentaar

Zidane tänane pressikonverents siis siin

Zinedine Zidane spoke in the press room at the NRG Stadium in Houston the day before the team's opening game in the International Champions Cup. The coach thanked everyone for their messages of support after the death of his brother: "I wanted to say thanks for the messages of support that I've had over the last few days for my brother. Many thanks, above all, to the people who have been around me, it was important". He then spoke about the game against Bayern, which will be played on Saturday night through to Sunday Morning (2am CEST, Realmadrid TV): "We have three friendly matches but what we want is to try to play well. After ten days of work we're looking forward to playing".

"We know that physically we're not at 100% yet. The matches allow us to get right in time for the season. I'm happy, we've worked very well and that's what we came for. The most important thing in pre-season is to work hard. I have to congratulate all the players because they have worked very well. We're looking forward to starting the matches because the players want to play and we're ready".

The new signings adapting
                            "I'm very happy, I'm not going to say surprised because it's not the word. It's not easy when you get to a new club. They are very hardworking people and I'm happy with what they are doing. They're very good and it's a bonus for us".
                            Hazard
                            "He's a determining player. He scores goals and makes a difference. He's shown it throughout his career and now we have him. We will take advantage of his qualities. I'm very happy with him. Eden needed a club like Real Madrid to improve. This club has something special and we all know it. When I arrived at Real Madrid, I was 29 years old and I still had a lot left. I spent five years as a player and improved things. Eden's situation is the same. We know the type of player he is and that he can give us a lot".

Squad
                            "We have to respect things. What I can say is that with the club we know what we want, and we know that until the 31st we can make changes with departures and players coming in. The important thing is that the players who are here have worked very well from the start. What encourages me is how well those who are with us have worked".

Bale
                            "Him staying in not a problem. I can't say that the player is a problem. He has a contract, he is here and what I can say is that anything could happen. I have to respect all the players, he is with us and he is a Real Madrid player. We will see what will happen. His role has not changed compared to in June".

"Achraf is going to spend another year at Dortmund. He's a good player and we know that. It's good for him to continue another year there".

Pogba
                            "You ask me another question and I will always answer the same. We know with the club what we want to do and we are working on what we want to do. What I’m looking forward to is tomorrow's match and working bit by bit. We have time for the rest and we'll see what will happen".

Kubo
                            "He looks good to me, he's training well. He's a quality player. I'm sure he will be important for Real Madrid. He is taking on the workload well. He's young but it feels like he's been with us for a long time".

Honesty with the players

"It's difficult, but it's reality. I've talked to everyone because I like to be clear with them".

Fans
                            "What we want is for people to be proud of the players. Tomorrow we want to put in a good performance for all the fans who support us. Here in Houston there are lots of people who like football and who support us and we're happy".

James
                            "He's a Real Madrid player. He's on holidays and we'll see what's going to happen. I can’t tell you anything else".

Kommentaar

Muidu oli okei mäng, aga Benz ei lahendanud enda asju ära ja teisel poolajal kaitse lagunes veidi ära, aga noh üks keskkaitsja oli Nacho ja teine oli akadeemiast seega pole kõige hullem. Rodrygo kohe debüüt mängus värav ka ja eriti aus. Aga kahjuks siis selline asi ka:Zidane post match press : “Bale did not play because he is very close to the exit, we hope to disclose everything out soon, possibly tomorrow, we are working to end his transition to a new team.”

Kommentaar

Täitsa huvitav. Alles oli pressikal et Bale ilmselt jääb ja nii tundus minevat ka. Sellega on siuke naljakas asi, hooaja keskel tahad lahti saada aga lõpus tahad siiski jätta. Kui Bale nüüd tõesti lahkub siis suurepärast triot me ei näe aga ilmselgelt Bale asemele tehakse üks super-ost, kuid kes?? Kui ei tehta siis tuleb James tagasi ja kui James ka tagasi ei tule siis soovin meeskonnale edu juhul kui Real peaks mängima 3 ründes.. ainus loogiline lahendus oleks formatsiooni muuta arvestades meil Asensio, Mariano, Brahim, Isco, Vinicius, Rodrygo, Vazques, Jovic vabad... ilmselt see juhtubki

Kommentaar

Working...
                                X