Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas RealFan Vaata postitust
    Ceballos oma viimases intervjuus:

Ceballos: "I hired a personal trainer in January, because I wasn't playing Wednesday and Sunday and I lost that intensity. I was looking to be fit for pre-season. If Zidane had continued, I'd obviously have looked for an exit, but everything was different with Julen's arrival."
    Ceballos: "You can never give up because my objective is to succeed at Real Madrid. Now, I try to give back to the fans what they didn't see from me. It's not a grudge. I came having had a great Euro U21s, being the best player, to being ostracized right from the start."
    Ceballos: "Last year was not a good year for me but, as a footballer, Zidane's given me maturity. He was always clear with me. I don't hold a grudge. I followed him from when I was little & was always a star wherever he played, so maybe he didn't know how it feels to be benched."
    Ceballos: "During the regular season, I felt frustration and resentment towards Zidane. There was a moment in the season when both Kroos and Modric were injured but he decided to change the tactics to bring in others players instead. It burns you a little and hurts you. We were 15 points behind Barca and only had the Champions League to look forward to but I wasn’t considered there either."

Rakitic ütles Modrici kohta järgmist:

"We’ve been together in the national team for 11 years, went through a lot, I love him as my brother. I am happy he decided to stay in the national team, I don’t know what my decision would have been if he retired. Modric is now La Liga’s big gun, he’s the best player in the world, and he deserves the Ballon d’Or 2018, the only award missing from his cabinet. Those who are jealous of Luka, let them die with their jealousy! I’m proud of him and as happy as if I’m winning those awards myself."

Selle jutu eest müüakse Rakitic esimesel võimalusel kuskile Hiina ilmselt.
    Mitte kedagi ei koti Barcas need Raki sõnad. Nii palju siis kuskile Hiina müümisest või Barca tundmisest.
    "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

Algselt postitas _AI_ Vaata postitust
      Mitte kedagi ei koti Barcas need Raki sõnad. Nii palju siis kuskile Hiina müümisest või Barca tundmisest.
      "Messi would not be as good without Iniesta, Neymar and co"

"FC Barcelona have dismissed Pere Gratacos as head of institutional sporting relations with the Royal Spanish Football Federation for having publicly expressed a personal opinion that does not match that of the club after the draw for the quarter-finals of the Copa del Rey held today in Madrid.

"The decision has been taken by Albert Soler, director of professional sports, who will assume these functions directly from now on."

Kommentaar

"Messi would not be as good without Iniesta, Neymar and co"

"FC Barcelona have dismissed Pere Gratacos as head of institutional sporting relations with the Royal Spanish Football Federation for having publicly expressed a personal opinion that does not match that of the club after the draw for the quarter-finals of the Copa del Rey held today in Madrid.

"The decision has been taken by Albert Soler, director of professional sports, who will assume these functions directly from now on."
        Obsessed.

Kommentaar

Obsessed.
          Selle raundi võite rahulikult sisse võtta

Kommentaar

Võib ka selle sisse võtta.

Kommentaar

äärmiselt tervitatav on näha valmimas ilusaks traditsiooniks kujunenud UCL-i võitmise loo järjekordset peatükki
              peagi on võimalus sukelduda taas meistrite ellu nende tähtsaimatel hetketel

Fábio Coentrão
              Hay método en su locura

Kommentaar

Ei mäletagi, millal viimati oli 6 Hispaania algkoosseisu mängijat ka Reali mängijad

Kommentaar

Algselt postitas matys Vaata postitust
                  Ei mäletagi, millal viimati oli 6 Hispaania algkoosseisu mängijat ka Reali mängijad
                  kas see nüüd samas oli hea või halb, arvestades peatreenerit kes on.. kerge vandenõu, ju siis tahtis, et Reali mehed ennast väsitaksid ja veel enam vigastaksid, siis läheb Barcelonal liigas paremini. A võibolla hoopis sai aru, kui head Reali mehed on, tulemus seda igatahes näitas
                  Real Madrid is currently 100% best club in the world. No doubt

Kommentaar

Algus oli paljulubav aga võimaluste loomisega jäädi kergelt ikkagi hätta. Tahaksin öelda, et vääriti rohkem aga võib-olla oligi viik täna aus. Ramos oli vist küll konkreetselt halvim mees platsil täna, keegi oleks võinud talle öelda, et mäng käis punktide peale. Mängu peale umbes kümnel korral oma koha pealt täiesti kadunud, kaasa arvatud Bilbao värava olukorras. Bale sai küll väravasöödu aga löögijala oli kandiliseks maganud ja ega ta väga palju palli ka ei saanud. J-Lo kaks esimest vahetust andsid vunki juurde aga Lucas Vazquezi asemel, olukorras, kus mängu on vaja päästa, oleks oodanud siiski Marianot. Raul Garcia tuletas jällegi meelde, et kuulub Diego Costade jms jobidega samasse puuri istuma. Kahju samuti, et viimase mehe viga ainult kollast täna väärt oli.

Kommentaar

Ei olnud miskit hullu, igamänguga on tunne, et kvaliteet läheb aina ja aina paremaks, söödud kombinatsioonid ja liikumised on juba lähedal vanale heale Realile. Asensio otsutamist oleks tahtnud rohkem näha, omas häid momente, et baskid nutma ajada. Mulle jättis pigem kahtlaselt ebakindla mulje Courtois ja just jalgade mäng. Ja muidugi Garcia on täielik showmees. Üks kõige rõvedamaid mängijaid la liga peale kokku, aga igakord on nägu, et tema süütu ohver. Üsna hea võrdlus Costaga muidugi, ilmselt kaksikvennad.

Kommentaar

Ramos ei mängi enam La Ligas?
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          Ramos ei mängi enam La Ligas?
                          Vorm pole just kõige parem jah hetkel. Küllap sai Ibizal liiga palju möllatud puhkuse ajal. Aga vorm saabub homme, kui lähme oma neljanda järgi järjest.

Kommentaar

Algselt postitas Sambaz Vaata postitust
                            Vorm pole just kõige parem jah hetkel. Küllap sai Ibizal liiga palju möllatud puhkuse ajal. Aga vorm saabub homme, kui lähme oma neljanda järgi järjest.
                            Vorm ei mängi enam Tottenhamis?
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Esimene poolaeg täitsa hea, midagi halba pole öelda, aga kiita ka ei saa, sest mulle tundub, et üks meeskond mängib meistriteliigat, teine hooajaeelset turniiri..

Kommentaar

Suurepärane meistriteliiga debüüt, ausalt, kõikidel oli oma roll ja ei saaks kellegi kohta öelda "halb mäng". Silmapaistvad olid siiski Navas, Isco, Bale, Mariano, Asensio. 3:0 !!

Jätkan sealt kus eelmine hooaeg pidevalt sai sõna võetud (rekordid - PSG, Bayerni, Juve pikk kodumängude võiduperiood jne mille nullis Real) siis seekord sai ka Romalt mingi rekord ära võetud mis kestis neil 2007. aastast, kahjuks aga ei saanud kommentaatorist aru mis rekordist jutt käis.

Mängu parim hetk: Fännid karjuvad Mariano, Mariano, Mariano, tribüünidel lehvib suur lipp numbriga 7. ja 10 sekundit hiljem mees lööb imeilusa värava. Mulle see mees meeldib!

Fännide hõiked enne väravat!

Kommentaar

Working...
                                X