Real Madrid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Staadium Vaata postitust
    Ausalt öeldes on see Ballon d'Or juba pikemat aega üks jura. Vanasti said selle mehed, kes olid meeskonnale kasulikud ja mitte arvestades mingeid ulme hulka väravaid oma koduklubide eest. Vt. nt. Zidane, Cannavaro, Lev Yashin, Figo, Nedved... korotche list on pikk.
    Tegelt polegi siin palju arutada. Saab auhinna see kellel suurema summalisem leping Adidase, või Nikega.
    Üsna ebareaalne on minu arvates võrrelda kõiki mängijaid ühe ja sama puuga. Pean silmas eelkõige positsiooni väljakul. Need mehed, keda sa nimetasid olid ikka äärmiselt silmapaistvad ikka päris tihti, eriti just Zidane (ilmselgelt nägin ka teda mängimas kõige enam, ei olnud teist sellist meest Reali staaridearmees). Kaks kõige väärtuslikumalt mängijat on üsna selged hetkel, lihtsalt vahelduse mõttes pole seda vaja seda ka kellelgi teisele anda. Aga, kõigi nende ründemängijate kõrvale on Neuer tõusnud üsna tugevalt. Eks Bundesligaga seotud poisid jälgivad tema mänge ja oskavad öelda, kui tihti just Neuer paistab olevat see kunn väljakul. Aga olgu, see on vaid minu arvamus.

Muu koha pealt.. Zidane'i bänn võeti maha.

Players called vs Eibar: Gk: Casillas, Keylor Navas & Pacheco.
    Defense: Varane, Pepe, Ramos, Coentrao, Marcelo, Carvajal, Arbeloa & Nacho.
    Midfielders: Kroos, James, Bale, Khedira, Isco & Medrán.
    Forwards: Cristiano, Benzema & Chicharito.

Pikem intervjuu Bale'ga:

Bale: fluent in Spanish? "In swear words I am, But no, seriously, I’m taking classes every week and I understand so much more now"
    Bale: "For me, nothing’s changed. Sure, I play football, but I try to keep my life off the pitch as simple as possible"
    Bale: "It’s like going out for a meal every night"
    Gareth Bale: "It was brilliant when we got our personal chefHe makes sure I eat all the right stuff – the vegetables, the fruits, the right types of meat, and prepares it in the right way"
    Bale (on things he misses from home): "Some good old British chocolate never goes amiss. A bit of Dairy Milk or Galaxy is fantastic"
    Gareth Bale: "Oh, and Nando’s! I do miss a bit of Nando’s. It’s funny; it’s those tiny things you miss."Gareth Bale: "They have Milka here and it’s not the same"
    Bale: "We’ll bring English teabags over with us, and the chocolate. I can’t really move Nando’s over, though, unfortunately."
    Bale: Premier League? "It’s very interesting watching as an outsider. You find you’re more into it when you’re not playing in the league.
    Gareth Bale: no more partisan loyalties? "Of course there are. I still want Arsenal to lose and Spurs to win."
    Note: Bale spent a record 24 Premier League games without winning early in Spurs career.
    Gareth Bale: "I talk about moving to Madrid as hard, but joining Spurs was the hardest"
    Bale: "I’d gone from being a 16-year-old at Southampton to moving to Spurs & playing with the likes of Berbatov & Keane at a different level"
    Bale: "And I literally didn’t know anybody at Spurs. At least I knew Luka (Modrić, former Tottenham midfielder) here"
    Bale: "So then you pick up an injury and it’s hard. Medical people that examined my foot said I might not get back to the level I was at"
    Bale: "It dented my confidence & made me go into my shell. But I worked harder and harder in training & tried to get my confidence back up"
    Bale: "Harry Redknapp gave me a real kick up the arse when he arrived"
    Bale: "He was the one who started the ball rolling. If I didn’t get that kick I wouldn’t be where I am now"
    Bale: "And I was frustrated by being double-marked every game on the left-wing"
    Bale: "Villas-Boas had just joined and we had this big chat. We decided to give me that free role where I was able to wander and find space"
    Bale: "That was it, then. As soon as we did it, I started playing better and scoring more goals"
    Bale: "The team began winning more games and it had a snowball effect. My confidence was sky-high."
    Bale: "The confidence he showed in me was unbelievable. He instilled me with a belief that I can go on to the pitch and control a game."
    Bale: ‘If it wasn’t Real Madrid, it would have been very, very difficult to ever leave."
    Bale: "I hope the fans have forgiven me now. It was incredible to see all the messages of support from Tottenham fans after the UCL final."
    Bale: "So many people said how proud they were of me, and that felt amazing."
    Bale: I think they understood that the opportunity to join RM was a once-in-a lifetime chance & I was playing well & I wanted to test myself
    Bale: I really am enjoying everything here. The team’s doing brilliantly, off the pitch it’s a lot more relaxed. It’s much warmer, which I love
    Bale: "How’s Ronaldo? Learning off the best player in the world is just incredible."
    (kerge edit: pidin vahepeal muude asjadega tegelema, lõpetasin posti pisut hiljem... ehk siis GoldenEagle ei ole idioot)
    Bale: "What’s the best thing he’s taught you? Where to find a house in Madrid, actually. Laughs"
    Bale: "I can improve everything, and working on my weaker foot is the main thing,’ he says."
    Bale: "We’ve got a young team, and I’m trying to help them through my experiences. I need to be a leader on the pitch now."
    Bale: "I might not be the most vocal, but hopefully I can lead by example by running around and working hard."

Kerge intervjuu ka Ancelotti poolt:

Ancelotti: "I still have not decided who will replace Modric. There are two options, the classic option of a to start Khedira or use Isco "
    Ancelotti: "I haven't decided because Khedira played two full games after injury. If he has recovered, I will put him "
    Ancelotti: "I read what Xabi Alonso said. It is an opinion. I hate to get into this kind of statements."
    Ancelotti: "It is normal for Xabi to think like that, Neuer is his teammate."
    Ancelotti: "Modric's injury is significant enough, we don't know when he'll come back. We will see in the upcoming days "
    Ancelotti: "We have a very competitive squad. The absence of Luka is important, but we can fix it with other players "
    Ancelotti: "I haven't spoken with Isco. I know exactly what he thinks, he wants to play wherever. He has no trouble adapting "
    Ancelotti: "Khedira is fine, he's confident and wants to stay. He has no idea what will happen he told me so personally "
    Ancelotti: "If Messi could play in the Real Madrid? The quality players have room to play in any team "
    Ancelotti: "Casillas or Neuer? Why make comparisons ... I'm happy with Iker and Guardiola must be happy with Neuer "
    Ancelotti: "Illarra can play alongside Kroos also Kroos can play in another position and not as a defensive midfielder"
    Ancelotti: "Illarra will be well next week and he'll play."
    Ancelotti: "This year, objectively, it is hard to think of a player who is not Cristiano to win the BDO"
    Ancelotti: "Jesé has been out for a long ago. In a month or sooner he can play "
    Ancelotti: "We are NOT thinking of loaning Jesé in January. He will stay here.

Kommentaar

Huvitav, et Illarramendit pole, kas vigane?
      Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Algselt postitas GoldenEagle Vaata postitust
        Huvitav, et Illarramendit pole, kas vigane?
        Täpselt nii.

Kommentaar

Algselt postitas Staadium Vaata postitust
          Ausalt öeldes on see Ballon d'Or juba pikemat aega üks jura. Vanasti said selle mehed, kes olid meeskonnale kasulikud ja mitte arvestades mingeid ulme hulka väravaid oma koduklubide eest. Vt. nt. Zidane, Cannavaro, Lev Yashin, Figo, Nedved... korotche list on pikk.
          Tegelt polegi siin palju arutada. Saab auhinna see kellel suurema summalisem leping Adidase, või Nikega.
          Samas pole ennem sellist väravatesadu mängijate poolt korraldatud. Varem oli kõva, kui ründaja lõi hooajaga 20 väravat, nüüd enam neid Messi ja Ronaldo pärast päris samamoodi ei vaata.

Kommentaar

kes see jobu siin ütles, et Ballon D'or on jura? see on kõige tähtsam auhind jalgpallis ja Ronaldo on taaskord mäekõrguselt seda endale võtmas. muide ma loodan, et Real messi endale ostab, siis saab veelgi rohkem Barca fännidele näkku naerda

Kommentaar

Algselt postitas jaalo Vaata postitust
              kes see jobu siin ütles, et Ballon D'or on jura? see on kõige tähtsam auhind jalgpallis ja Ronaldo on taaskord mäekõrguselt seda endale võtmas. muide ma loodan, et Real messi endale ostab, siis saab veelgi rohkem Barca fännidele näkku naerda
              Ballon d'Or on aastatega oma väärtuse kaotanud.

Kommentaar

Individuaalne auhind pole jalgpallis kõige tähtsam. Unustage ära. See on missivõistlus. Spordis on võitjaks siiski väljakul võitev mees ja tiim. Aga mitte pole tähtis mingi ülikondades punase vaibaga üritus.

Kommentaar

Real Madrid XI: Casillas; Carvajal, Ramos, Pepe, Marcelo; Kroos, Isco, James; Bale, Benzema, Cristiano
                  Real Madrid Bench: Navas, Varane, Coentrao, Khedira, Chicharito, Arbeloa, Nacho

Keskväli on täna igastahes väga huvitav ja loov. Igastahes ma arvan, et tuleb raske mäng kuna Eibari plats on üsna väike ja nagu Baskidele kombeks annavad nad kõva lahingu.

Kommentaar

Hüva ülejooks tulossa

#iscodisco

Kommentaar

Naabruskond on mänguks valmis ja klõpsitakse pilte iga nurga alt

Messi...The never ending legend!

Kommentaar

Esimene poolaeg siis.. 2-0. James Ronaldo söödust ja Ronaldo Carvajali söödust. Esimese värava ajal küll oli ka suluseis. Ramosel oli üks 5 meetri pealt koht ka aga sai ikka väravavahile pihta. Üks hea võimalus oli veel aga nurk paistis suhteliselt suur olevat. Samas nii Ramos kui Carvajal on oma väljakupoolel ikka olnud ebakindlad. Benzema samuti demonstreeris oma oksakohta. Kuidagi aeglane paistab see mäng olevat. Ancelotti reaktsioon Ronaldo väravale.. korralik huumor Ronaldo on minu arust ülihea olnud täna, ei kaota palli roppu moodi, ei raiska ka võimalusi.

Kommentaar

Üsna pingeline on mäng olnud jah. Eibaril on olnud paar head võimalust, aga Casillas on läinud iga mänguga järjest paremaks. Tegi umbes sarnase tõrje mis 2010 MMi finaalis Robbeni vastu. Ma usun, et kui nad oleks oma võimalused ära löönud siis oleks seis viigiline olnud.

Kommentaar

James lõi värava aga palju tähtsam on, et Ronaldo sai söödu. James parem jagagu ise ka nüüd Ronaldole sööte selle eest, siit võiks jälle hattrick tulla. lihtne võit nagu kombeks juba saanud. loodame, et nullipoiss messi jätkab täna samas vaimus ja on sama sitt edasi

Kommentaar

aa ja seda ka veel. võtan kõik halvad sõnad tagasi, mis Casillase pihta olen öelnud, ta on mu usalduse nüüdseks võitnud. parem ärgu vedagu meid enam alt

Kommentaar

Tänane mäng oli minu arust kvaliteetne. Pärast Marcelo sõnu, et Carlo lubab neil palju improviseerida, on see eriti hakanud silma paistma. Õhkkond on rahulik ja lõbus, see on tähtis. Neljas kohtunik lagistas koos Reali pingiga naerda, ilmselt oli huumor samast klassist väljakul toimuvaga, et kohtunik oma professionaalsuse minetas. Väga hea meel on praegu Reali mängupilti jälgida, kõik on sujuv ja voolav, puudub masinlikkus.
                                Eibar on samuti korralik sats, täiesti sobiv euroopale tutvustamiseks, edu neile selles suhtes.

Fábio Coentrão
                                Hay método en su locura

Kommentaar

Working...
                                X