No announcement yet.

Real Madrid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Realil on see hooaeg ikka eriti sitt seis nende vigastustega. ElClassicot on nii natuke nigel vaadata

Kommentaar

Hakkate tasapisi Juve olukorda jõudma.
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Aga meil ei ole hetkel kahte sellist meest nagu teil DP ja Amauri.
        Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
        Algselt postitas taku*
        Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Meil pole Casillast.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Teil pole Ramost ja Heinzet, kellest esimene on taas väga masendavalt mängima hakanud ning noh, Heinzet teate ja tunnete te kõik ning ma ei saa aru, kuidas Benitez saab sellisest mehest huvitatud olla.
            Algselt postitas taku*

Kommentaar

Okei, nüüd mul pole midagi öelda. Jumal tänatud, et meil Heinzet pole
              Ramos - no juhtub, kõigil omad halvad päevad.

Kommentaar

Okei siis Huntelaariga on diil tehtud, igati hea ost nyyd on vähemalt Raulil ründepartner ei pea üksi seal tõmblema.

Kommentaar

Algselt postitas Xatex Vaata postitust
                  Okei siis Huntelaariga on diil tehtud, igati hea ost nyyd on vähemalt Raulil ründepartner ei pea üksi seal tõmblema.
                  Oot, Hunter ongi done deal ve
                  Järjekordne hollandlane...head aastad tagasi olid asjad Barcal ja Realil vastupidi ikka hollandlastega seoses
                  the absence of evidence is not the evidence of absence

Kommentaar

tglt võiks ikka ramosele ka selle lifetime diili ära pakkuda, saab vend sellest kindluse tagasi ja mngib uuesti nagu maailma parim kaitsja

Kommentaar

Kust te võtate seda Goal.com-ist??The Sun? Igast paska ka ei saa uskuda ju.
                      Niikaua, kui ametlik klubi koduleht seda kirjutanud pole ei ole midagi siin kindlalt. Cristianoga oli sama jutt, et suht kindel värk.

Kommentaar

Ajax kinnitas Realiga läbirääkimisi Huntelaari müümise osas

Kommentaar

Iker jäi Ballon d'Ori paremusjärjestuses neljandaks siis.
                          Algselt postitas taku*

Kommentaar

Algselt postitas Kasper Vaata postitust
                            Iker jäi Ballon d'Ori paremusjärjestuses neljandaks siis.
                            Ehk tahapoole Torresest, nagu ma sulle eelmine kuu seletasin

Kommentaar

http://sport.err.ee/index.php?0584192 ei tea kas ka tõele vastab..loodame, et vastab

E:Reali koduleht kinnitab, seega vastab tõele ja Huntelaar alates jaanuarist sammub Bernabeu murule
                              FC Flora

Kommentaar

Real siis päris 1999-2000 a Barca saavutust ei suuda korrata kui van Gaali käe all pallis 8 !!! hollandlast. Tänaste spekulatsioonide kohaselt ei õnnestunud Los Merengues-el Tsaar Guusi Venemaalt Santiago Bernabeu-le tagasi meelitada.

Sellekohane uudis ka

Wij komen terug met de cup in de hands

Kommentaar

Working...
                                X