No announcement yet.

SAFC vs NUFC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

NUFC-i fännid kindlasti loodavad, et ei kordu 13 aastat tagasi juhtunu. Kuid vaadates koosseisu, siis Stevenage allahindlust ei saa.
    AILTON

Kommentaar

Maailma kõigi aegade kõige teenitum lutt üle ülTse.

Kommentaar

Algselt postitas Aílton Vaata postitust
        NUFC-i fännid kindlasti loodavad, et ei kordu 13 aastat tagasi juhtunu. Kuid vaadates koosseisu, siis Stevenage allahindlust ei saa.
        Juhtus veel hullem, kordusmängu asemel saadi kaotus. League Two beats Premierleague
        AILTON

Kommentaar

kas pole vahva,et kaks lahedat võistkonda kinnitasid veelkord,et nad sobivad ühte rubriiki! ja sajaga!
          Invest In Africa

Kommentaar

On ja nii jääb. Lisaks sörgib sabas ka väikevend boro

Kommentaar

Als

Tundub et käiku läheb plaan B -- poistele tehakse süsti

A Love Supreme is a place we can all go to celebrate and commiserate being a Sunderland fan. Take solice in the pages of this site.

Steve Bruce has given us a hint of a glimmer of hope and said that Sunday could see the return of Cattermole, Welbeck and Onuoha which would be mint and mean that we definitely stuff The Mags: "Onuoha, Cattermole and Welbeck might be in the equation, but we'll see how things go. It's early in the week right now. I hope we'll have some of our big players back for Sunday's game. One thing you want is your players going out there 100% fit. If they're not they don't play, it's as simple as that. They will have to train tomorrow, Thursday, Friday before I even consider them. One thing I've learnt over the years is if you try to rush someone back before they are fully fit, they are useless."

In other little bits of news the midfielder that makes Lee Cattermole look like a saint, Chiek Tiote, has had his ridiculous appeal against the red card he received when trying to kill a Stevenage player rejected. That means he will miss Sunday, not that I’m too bothered either way.
              Jalgpallihaigla liige
              Member of SAFC Supporters Community Estonia/Finland

Kommentaar

Algselt postitas aiFo Vaata postitust

A Love Supreme is a place we can all go to celebrate and commiserate being a Sunderland fan. Take solice in the pages of this site.

Steve Bruce has given us a hint of a glimmer of hope and said that Sunday could see the return of Cattermole, Welbeck and Onuoha which would be mint and mean that we definitely stuff The Mags: "Onuoha, Cattermole and Welbeck might be in the equation, but we'll see how things go. It's early in the week right now. I hope we'll have some of our big players back for Sunday's game. One thing you want is your players going out there 100% fit. If they're not they don't play, it's as simple as that. They will have to train tomorrow, Thursday, Friday before I even consider them. One thing I've learnt over the years is if you try to rush someone back before they are fully fit, they are useless."

In other little bits of news the midfielder that makes Lee Cattermole look like a saint, Chiek Tiote, has had his ridiculous appeal against the red card he received when trying to kill a Stevenage player rejected. That means he will miss Sunday, not that I’m too bothered either way.
                Usu mind AiFO, om Stadium Of Plight`il saate lutti hoolimata sellest, et ka meil pool satsi rivist väljas Millal stardite?

Kommentaar

Algselt postitas aiFo Vaata postitust

Usu mind AiFO, oma Stadium Of Plight`il saate lutti hoolimata sellest, et ka meil pool satsi rivist väljas
                  Millal stardite? Anna siis ülevaade kuidas kõige paremini(kiiremini, odavamalt) Edinburghist kohale jõuda? Head reisi !

Kommentaar

Algselt postitas INCE Vaata postitust
                    Usu mind AiFO, oma Stadium Of Plight`il saate lutti hoolimata sellest, et ka meil pool satsi rivist väljas
                    Millal stardite? Anna siis ülevaade kuidas kõige paremini(kiiremini, odavamalt) Edinburghist kohale jõuda? Head reisi !
                    ei taha sulle küll pettumust valmistada, aga sunderland on stadium of light'l põhimõtteliselt võitmatu meeskond. usu mind. kahju et wigan pole suutnud nii head kodurekordit hoida kui seda on sunderland.

aga edu ikkagist. loodetavasti tuleb hea derby neutraalsetele vaatajatele.
                    LATICS FOREVER!

Kommentaar

Algselt postitas latic007 Vaata postitust
                      ei taha sulle küll pettumust valmistada, aga sunderland on stadium of light'l põhimõtteliselt võitmatu meeskond. usu mind. kahju et wigan pole suutnud nii head kodurekordit hoida kui seda on sunderland.

aga edu ikkagist. loodetavasti tuleb hea derby neutraalsetele vaatajatele.
                      ... sama võitmatu kui wigan oli Newcastle vastu

Kommentaar

Tra kui valus rsk. Sitakotid ei suutnud midagi II pa-l luua, aga kobistasid ikkagi 94. min. viigi ära.

Kommentaar

Kuradi kahju viimasel minutil löödud väravast aga ka 1 punn võõrsilt kulub ära.
                          José Enrique kindlalt mängu parim ja üldiselt kogu kaitseliin oli hea väljaarvatud Simpson.
                          Bartonil polnud just kõigeparem päev täna

Kommentaar

antz! sitakott oled sina,aga 1:1 on tõsiasi!
                            Invest In Africa

Kommentaar

Minu arvates on hooaeg juba õnnestunud
                              S********d`il jäi Toon sellel hooajal alistamatuks ja muu ei ole oluline. Eks oli täna ka näha kuidas Webb hoidis koduvõistkonda nagu s***a pilpa peal.
                              Ja mängu parim oli platsil julgelt vägesid juhtinud harakas (keda üks valgepunasetriibulises ürbis mustade kõrvadega tolgus taga ajas)

Kommentaar

Poliitiliselt korrektselt ei näidata kuskil Steve Harperi ründamist S*********i fänni poolt. Iseenesest võiks selline asi põhjustada mängu poolelijätmise (jah, isegi kui 1 minut on lõpuni - mis siis kui järgmise rünnaku tõrjumisel Harper eksiks, kuna ei suuda kontsentreeruda enam ja sats kaotab?) ja -:1 Newcastle'le, aga kuna ei ole Premieri juhenditega kursis, siis ei ütle, et nii kindlasti peaks olema. Küll aga võiks selline teema põhjustada suured trahvid ja ehk ka mõned kodumängud tühjade tribüünide ees. Kohtunike ründamise eest rahvusvahelises mängus on mõnda satsi üsna karmilt karistatud. Ei näe, miks peaks mõne mängija ründamine kuidagi lubatavam olema.
                                “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
                                The Special One

Kommentaar

Working...
                                X