No announcement yet.

Stam!

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

ju siis jah 16, 5 milli teist juttu kuulsin ETV-st...

--------------------------------------------------------------------------------

United make move for Blanc

Monday 27th August 2001

Manchester United are closing in on Internazionale defender Laurent Blanc as they seek to plug the gap left by the shock departure of Jaap Stam to Lazio. The Holland international, meanwhile, says he was forced out of Old Trafford by manger Alex Ferguson.

"United have been in touch with us about Blanc and we are willing to let him go," Inter sports director Gabriele Oriali confirmed.

Stam's transfer leaves United desperately short of cover at the back, and they need to sign a new defender by the end of the week if they are to register him for the Champions' League.

Blanc has been among the top defenders in Europe for the past ten years, and as captain of world and European champions France there can be little doubting his pedigree.

He is, though, 35, and, despite a decent season last year, Inter coach Hector Cuper has made no secret of the fact that Blanc does not feature in his plans for the coming campaign.

Stam, meanwhile, has admitted to being shocked his £16.5 million transfer. "I cannot believe what has happened," he said. "I never saw this coming. I love Manchester United, I love Manchester and I did not want to leave.

"The manager spoke to me after training on Saturday and told me they had accepted a bid for me," he said. "I was surprised and am still trying to take it all in. I do not understand why this happened."

Ferguson claimed that Stam was off-loaded because he had already planned to bring in another defender, but the suspicion is that the United boss felt that comments made in Stam's recently-published autobiography have undermined team spirit.

"The only conclusion I can draw is that I have been kicked out by Sir Alex Ferguson," Stam went on. "I can think of no good sporting reason why I should be sold. For three years I have been in the first team and we have won every trophy we could."

Stam also revealed that an attempt to patch things up with Ferguson had been rejected. "I wanted to clear the air but when we sat down for the talks, they took a very different turn," he said.

"If I hadn't been forced out, though, there is no way I would have signed for Lazio."

Which ship has never docked at Liverpool?
    The Premiership.

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer" - Arnold Schwarzenegger, 1975

Kommentaar

No jah 29 aastase kaitsja asemele ostetakse 35 aastane PRANTSLANE,kes suudab mängida ainult paar hooaeg veel!
      C’mon Man United!!!

Kommentaar

ma kardan et sedagi mitte , ferguson lihtsalt vanaduspõlves segaseks läinud
        Pärtel Tomberg

isePankur.ee - Inimeselt inimesele
        http://www.isepankur.ee
        info@isepankur.ee

Kommentaar

Kuradi jama värk ikkagi. Stam on ju üks parimaid kaitsemängijaid maailmas. Ja kui Ferguson ta selle raamatu pärast maha müüb, siis on Ferguson ka parajalt rumal. Parem oleks mõne ründaja maha müünud kui raha vaja.
          Blanc on ju ka üpriski hea, aga kas suudab Stami täielikult asendada.
          Stami ju viimase 3 aasta jooksul oli iga kord algrivistuses(kui terve oli) kuni Blackburni mänguni.
          24 april, 1999......108th minute

Kommentaar

arvan, et blanc on lihcalt 1 hooaja m2ngija, ta ju juba 35 ka ja. fergie andis m6ista, et stam ei sobinud tema plaanidesse, kuid siiski ei saa ma aru, mix myya oma parim kaicja, stam armastab manut ja ei olex mingil muul juhul lazioga liitunud...
            v2ga kahju, et sir alex oma ametiaja l6pul sellise m6ttetu liigutuse tegi...
            Which ship has never docked at Liverpool?
            The Premiership.

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer" - Arnold Schwarzenegger, 1975

Kommentaar

Orginally posted by vibu

Stam meeldib. ManU mitte. Seetõttu uudis minu jaoks teretulnud nähtus.
              ei ole öelnud et stam meeldib aga et öelda et ta mõttetu mees on nagu keegi ütles on natuke nõme.

Kommentaar

Ferguson põhjendab:

Sir Alex Ferguson has explained his decision to sell defender Jaap Stam to Serie A side Lazio, a transfer which was confirmed on Monday afternoon.The Dutchman's £16.5 million departure has sent shockwaves through Old Trafford and beyond, especially as he only signed a new five-year deal in February.
                "It is a football decision and you have to trust me on that," said Fergie, denying the sale had anything to do with Jaap's recent book which criticised several United figures."It is nothing to do with other nonsense. I said that to Jaap. I wouldn’t let an issue like that cloud my judgment."It was my decision. I explained to Jaap that I planned to bring someone in and out of respect to him I didn’t want him to sit on the bench. It would be hard for him to do that, with his career for Holland and after his career with us."With the kind of money on offer from Lazio, it is a good opportunity to bring someone in. An offer came in at the same time we had more or less fixed up another player, and the person we are bringing in can maybe help us to change the way we play at the back."I thought about it for a couple of days. It was a major decision. But sometimes major decisions come easy to me," he explained.Stam himself is said to be shellshocked at the news, which was broken to him on Saturday afternoon.We wait with baited breath as to who the new player to replace one of the heroes of the Treble season will be.
                C’mon Man United!!!

Kommentaar

okei okei

Jah, ma ütlesin, et Stam on mõttetu. Ma ei mõelnud sellega seda, et ta nõrk kaitsja oleks, lihtsalt minu jaoks ta eriti mõtet ei oma ja mul jummala ükskõik kus ta mängib, kuni ta ei mängi mõnes mu lemmikmeeskonnas. See oli hetke ajel öeldud väljend. Muide ma oleks tahtnud kuulda, mida need suured Stami vännid siin oleks talle karjunud, kui ta 2 juunil lillekülas oleks mänginud. Palju enamat, kui mõttetu
                  Mamps on tubli, nii päeval laudas kui ka õhtul klubist tulles hilja..

Kommentaar

Krt, see oli küll Fergie poolt täiesti ebaloogiline liigutus (nagu ka selle aasta taktika, kus ründes on vaid Ruud ja tema taga Scholes). Aga kui mees teab, mis mees teeb, siis peab teda lihtsalt usaldama. Kusjuures mingid spekulatsionnid on ka selle kohta, et ManU ostab Ugo Ehiogu ära. Elame näeme, aga Blanci ost oleks ka väga imelik.
                    Jube Tige Kala

Kommentaar

hofland?

Sopaleht TheSun: MANCHESTER UNITED have moved to land PSV Eindhoven centre-back Kevin Hofland in a £15million deal.

United plan to make a formal bid today after contacting PSV yesterday. The Dutch giants say they will consider the offer.

---
                      Muidugi kirjutas The Sun ka et Vieira vihkab Arsenali ja ei tõmba eales selle klubi särki selga, et Mart läheb kindlalt ManUsse jne jne ...

Kommentaar

Kuna ManU tegeleb suurpuhastusega, siis võiks ju ka Alexi välja vahetada, sest mees on omadega päris ära pööranud.
                        tulevik on tunni aja pärast

Kommentaar

ManU on ka ilma stammita tukev,see on miinu arvamus
                          ei,ei,ei taavi ei läinud sinna!!Tuli siis ta vä?Krt ta olex võind ikka ära maksta!Davai,saame siis kokku

Kommentaar

Nagu näha ikka ei ole küll aga seda siis järgmiste mängude ajal on näha
                            Pärtel Tomberg

isePankur.ee - Inimeselt inimesele
                            http://www.isepankur.ee
                            info@isepankur.ee

Kommentaar

Uhhhuuhhuu hakkan ka lõpuks shokist üle saama. Stam ongi läinud. Igatahes jääb mulle täiesti arusaamatuks Fergie käitumine: hooaja alguses, vahetult enne CL müüakse kaitsetugisammas ja võistkonna üks raudvarasi Keane ja Barthezi kõrval. Täiesti arusaamatu.

Lugesin ka Fergusoni enda põhjendust, miks Stami teenedest loobuti. Otistud põhjused minu meelest. Ei tundu just eriti loogiline, et mees mängib 3 aastat põhikeskkaitsja rolli ja siis kahe nädala jooksul näidatakse ust, põhjendusega - sa ei sobi meie taktikalistesse plaanidesse. Kentsakas. Kas tõesti üritas Alex jällegi ennast tõestada ja näidata kes on kes? Kahju.

Mina arvan, et Stami lahkumise taga oli Fergie plaan tuua juurde uus keskkaitsja. Kuid klubi juhtkond polnud nous raha andma, Alex pidi kellestki loobuma. Stam oli samal ajal nagu nii inglise pressi tule all oma autobiograafiaga. Ja kui Lazio tegi pakkumise. Oli juhtkond kohe nous.

Laurent Blanc aga on olnud Fergusoni märgade unenägude p§ohitegeleaseks juba mitu aastat. Kuna tüüp saadaks kätte vaba agendina siis ei oleks vastu ka juhtkond. Jutud käivad ka Kevin Hoflandi kohta, räägitakse et ManU ostes eelmine kevad Ruudi leppis kokku ka Hoflandi ostus, seda aga tulevaks kervadeks. Ehk nüüd kiirendatakse seda protsessi.

Igal juhul on minu arvates ManU saanud hakkama totrusega, mida nüüd kuidagi lappida üritatakse.

Kommentaar

Stam on S**t. Mul on Laziost kahju.
                                Eim ruulib, daa

Kommentaar

Working...
                                X