• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

http://nabokovbitches.tumblr.com/
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Coverage includes audio and video clips, interviews, statistics, schedules and exclusive stories.

"Today I am checking myself into an alcohol rehabilitation center to receive the professional care and assistance needed to treat my disease," Sabathia said in a statement issued through the Yankees.

See lause ajas muigele, tuli kohe meelde South Park osa, kus Randy Marsh arvas, et tal oli ravimatu tõbi alkoholism.

Kommentaar

Istutame metsa
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Eriti tore oleks, kui ka Eesti Nortal selle ette võtaks.
          BVB - Vaprus

Kommentaar

Kel huvi igast sarjade jms alla laadimise poolt on siis:

Googeldage "Index of /Serial/sarjanimisiia"

Nii leiab igale sarjale otselingi alla laadimiseks osade kaupa. Ei mingit jamamist kolmandate lehtede ja reklaamidega.

Kommentaar

Algselt postitas rallikas Vaata postitust

Nii leiab igale sarjale otselingi alla laadimiseks osade kaupa. Ei mingit jamamist kolmandate lehtede ja reklaamidega.
              Aplaus.

Kommentaar

Algselt postitas rallikas Vaata postitust

esimene sari, 1992, ei leidnud kellagi

proovime kuulsamaga-> Game of Thrones-> esimene link-> moviefarsi.org has expired

proovime testisk Gomorra/Gomorrah -> jälle ikaldus.

mis ma valesti teen?
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                  esimene sari, 1992, ei leidnud kellagi

proovime kuulsamaga-> Game of Thrones-> esimene link-> moviefarsi.org has expired

proovime testisk Gomorra/Gomorrah -> jälle ikaldus.

mis ma valesti teen?
                  Mina leidsin Dexteri (tööl netflix ei tööta).

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

http://www.toivohingamine.com/index.html

kas need gorillad(?) teevad joogat? või on neil hingamistreeningud?
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

www.viaplay.ee/live

Kommentaar

Watch movies full HD online free. Watch latests episode series online. Over 9000 free streaming movies, documentaries & TV shows.

Kommentaar

Järgnev artikkel ei ole tõsine ning seda on keelatud südamesse võtta. Eesmärk on ajaviiteks kulgeda mööda halba (ja veel halvemat) huumorit. Artikli autor on ise kirjeldatud “reeglite” vastu korduvalt eksinud. Käisin mõni…

kuidas kanda tosse

Kommentaar

Jeebus, kui kaugele see teema on langenud. Aga enda igapäevasel wikipedialugemisel jõudsin ühe toreda artiklini: https://en.wikipedia.org/wiki/Decemb...on_(Argentina)
                              Ehk kuidas vinge kindral riietas enda sõdurid vastaspoole ratsanikeks ja läks nende luurele. Aga siis ajas enda mehed vastastega segamini ja läks vastaseid juhendama.

Kommentaar

Algselt postitas Malfoy Vaata postitust
                                GTA V

GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                                GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                                (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Working...
                                X