Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Oleks linad puhtad hoidnud, oleks korratud aegade suurimat võitu.

Päris muljetavaldavalt võideti antud alagrupp.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kas treener vallandatakse?

Kommentaar

Jah. Ventura tuleb asemele. Sest on suurturnade proff vs mõned liigad võitnud Mancini.

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust
          Jah. Ventura tuleb asemele. Sest on suurturnade proff vs mõned liigad võitnud Mancini.
          Ära ropenda.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Avagem shampad. eEURO 2020 võit kuulub Itaaliale!

Kommentaar

Algselt postitas keenjus250 Vaata postitust
              Avagem shampad. eEURO 2020 võit kuulub Itaaliale!
              Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Azzurri 2020, kes tulevad?
                THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas Ericc Vaata postitust
                  Azzurri 2020, kes tulevad?
                  del Tofoa kohal

Kommentaar

Logo on leakinud
                    THEO HERNANDEZ

Kommentaar

List uue Nation league-i hooaja esimesteks mängudeks.

L’elenco dei convocati

Portieri:*Alessio Cragno (Cagliari), Gianluigi Donnarumma (Milan), Alex Meret (Napoli), Salvatore Sirigu (Torino);

Difensori:*Francesco Acerbi (Lazio), Alessandro Bastoni (Inter), Cristiano Biraghi (Inter), Leonardo Bonucci (Juventus), Mattia Caldara (Atalanta), Giorgio Chiellini (Juventus), Danilo D’Ambrosio (Inter), Giovanni Di Lorenzo (Napoli), Alessandro Florenzi (Roma), Gianluca Mancini (Roma), Luca Pellegrini (Juventus), Leonardo Spinazzola (Roma);

Centrocampisti:*Nicolò Barella (Inter), Giacomo Bonaventura, Gaetano Castrovilli (Fiorentina), Bryan Cristante (Roma), Jorginho* (Chelsea), Roberto Gagliardini (Inter), Manuel Locatelli (Sassuolo), Lorenzo Pellegrini (Roma), Stefano Sensi (Inter), Sandro Tonali* (Brescia), Nicolò Zaniolo (Roma);

Attaccanti:*Andrea Belotti (Torino), Federico Bernardeschi (Juventus), Francesco Caputo (Sassuolo), Federico Chiesa (Fiorentina), Stephan El Shaarawy (Shanghai Shenua), Ciro Immobile (Lazio), Lorenzo Insigne (Napoli), Moise Kean (Everton), Kevin Lasagna (Udinese), Riccardo Orsolini (Bologna).
                      FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
                      FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Uus särk ka.

Fino alla fine FORZA JUVE

Kommentaar

36-aastase Torino Juventuse keskkaitsja Chiellini asemel jooksis platsile temast neli aastat noorem Rooma Lazio mängija Francesco Acerbi.

"Tegin vea. Mulle näidati algkoosseisu, aga mul polnud prille peas. Ütlesin, et see sobib. Ma ei pannud tähele, et Chiellini asemel oli paberil Acerbi," rääkis Mancini Football Italiale.
                          Juhtub

Kommentaar

Pull on selles, et sisuliselt oli Acerbi süüdi ka Bosnia väravas.

Kommentaar

FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
                              FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Põhiosas koosneb koondis keskpäraste Serie A klubide mängijatest, kes on kõrgliigat mänginud paar aastat, suurema osa ajast veetnud Serie B-s ja kelle vanus on 30 kandis. Pikas plaanis ei näe siit midagi tulemas.

Kommentaar

Working...
                                X