This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas F.Totti Vaata postitust
    Said mu mõttest aru kyll, et Florenzi-De Bossi-Totti-Destro tegid kõik oluliselt parema hooaja kui Balotilli-Metroliivio-DeShitGayLo-Anaalbate...

Aga nuh ilmselt parimad ei pääse enam ammu koondistesse,loeb meeskonna mäng ja kes on nt Prandelli sugupuus lähemal.

Roma poisid ei tea söödumängust ja asjadest midagi.
    Muidu jutt õige, lihtsalt väiksed typod.

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    Kuna Balo saab nagunii inglismaa vastu punase ja pärast seda platsile ei saa, on tema osas savi.
    Kuna MMil pole Itaalia jalgpalliliidu mehi, siis ma olen enam kui 120% kindel et 60ndaks minutiks saab punase ennem Balotillit BitchielliniCunt
    FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
    sigpic

Kommentaar

Üks lemmikutest......... MM 1998 Dario G -Carnaval de Paris
      FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
      FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

lemmik teema! pange ainult edasi niimoodi!

JA TOTTI KOONDISESSE! kes selle montoliivo asemel saab?

Kommentaar

Aquilani? Verratti? Parolo? noh et üks neist äkki oleks koju jäänud kui Monto terve oleks püsinud.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
            Aquilani? Verratti? Parolo? noh et üks neist äkki oleks koju jäänud kui Monto terve oleks püsinud.
            Kuskil keegi tark ütles, et see olevat Parolo olnud. Ei vaidleks vastu.
            So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
              Verratti nüüd küll koju poleks jäänud.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Pole minu spekulatsioon.

Ma ise oleks ka igal juhul Verratti kaasa võtnud, kas koos Montolivoga.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                  Ma pole jah itaalia keele alal mingi ekspert, aga Azzurri peaks ikka sinised olema. Taeva jaoks on vaja lisa- või teist sõna. Vist. Ma arvan.
                  Kaua üks premmikas saab lällata? Kõik korras ikka v?

Azzurro = means "Sky blue"

(Azzurri) is sort of like an adjective that is "plural",

Like calling a red sports team "The Reds".
                  FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                  sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                    Ma pole jah itaalia keele alal mingi ekspert, aga Azzurri peaks ikka sinised olema. Taeva jaoks on vaja lisa- või teist sõna. Vist. Ma arvan.
                    Eesti keeleski sõna olemas: as`uur <22e: asuuri, as`uuri> taevasina;taevassinine värv(us).Asuur+sinine

Kommentaar

noh, purjus peaga ehk isegi kõlbab laliseda #lordflow

less do dis

Mariocana time!

tunne koondislasi harjutus 2014

PS! Stok alguses ikka teadis, ma arvan. lihtsalt open goal ja pärast läks jauramiseks.
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                        tunne koondislasi harjutus 2014
                        Kus Balotelli on?

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          Kus Balotelli on?

jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

tänase mängu põhjal Perin ikka päris nõrk. samuti kaitse. see-eest Immobile pani härga
                            Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Varumehed said trenni. Perin ja Sirigu saavad mänguaega ainult siis kui Gigi Buffon viga saab.

Immobile võib Balo veel pingile peksta.

Kommentaar

Huvitav veel see, et kui Itaalia oma 1cat staarid platsile tõi 61min (va Buffoni), siis väravani enam ei jõutud ja imeti ise hoopis 1 sisse.

Kommentaar

Working...
                                X