3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
    "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Lootke te, et Insigne välja jääb.

Kommentaar

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
        Kuna lõplik kirves kukub?
        2. juunil.
        "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
          Lootke te, et Insigne välja jääb.
          Kui aus olla siis isiklikult Verratti-Insigne on mehed, keda tahaksin eelkõige koondises näha, eriti peale seda kui Totti välja jäeti.

Cerci-Immobile-Destro kohal on kõva haip, kuid minumeelest nende klass ei küündi pooltki nende kahe mehe tasemele.

Verratti-Insigne on palliga ikka suht käsitlematud, mida see Destro seal teeb, mees ei suuda ju iseseisvalt ühtegi normaalset puudet teha ja vaevalt Metroliivio suudab talle need pallid Tottilikult jäsemete pihta sööta-tsenderdada.
          sigpic

Kommentaar

Buffon ja Candreva igatahes otsivad hotelli juba.
            Verratti-Insigne peaksid samuti minumeelest kaasa võetama.
            Kes on Francesco Totti? Googeldades annab ainult mingi Oriflame ja Tupperware lehekülgi?
            Daje!!!
            1.totti koondisesse.
            2.Money talks bullshit(totti) walks.

Kommentaar

Logi vahelduseks buduaarist välja

Kommentaar

oh snap
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Ennustan

Välja jäävad:

Kaitsjatest:
                  Ranocchia või Paletta
                  Pasqual või Darmian

Poolkaitsjatest:
                  Aquilani
                  Parolo või Romulo

Ründajatest:
                  Cassano
                  Destro või Immobile
                  Insigne või Cerci

Kahju, et Ogbonna, De Silvestri, Santon, Giaccherini ja Berardi koju jäävad.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

A kes käskis Giaccherinil kodumaalt lahkuda? Nüüd las lakub panni.
                    Daje!!!
                    1.totti koondisesse.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      Ennustan

Välja jäävad:

Kaitsjatest:
                      Ranocchia või Paletta
                      Pasqual või Darmian

Poolkaitsjatest:
                      Aquilani
                      Parolo või Romulo

Ründajatest:
                      Cassano
                      Destro või Immobile
                      Insigne või Cerci

Kahju, et Ogbonna, De Silvestri, Santon, Giaccherini ja Berardi koju jäävad.
                      Paletta ei jää välja. Cassano ei jää välja. Immobile ei jää välja.

Konn ja Destro eeldatavasti ei sõida. Aquanaator ka.

Kommentaar

Ok, koondis lastakse meie endi silme all põhja, fännid keelduvad Itaaliat pooldmast ja jätavad heameelega üldse MMi vahele ja seda kõike tänu Pede-Prandellile. See selleks. Aga kas keegi tra v/ttu selgitaks rumalale inimesele mille põhjal on koondisesse koht leitud Metroliivole? Nagu nii ausalt kui võimalik. See ei saa ju jumala eest olla tema mänguoskus! Mille põhjal see Austria eurolauliku boyfriend võib endale maailma parima jalgpallikoondise särgi selga tõmmata ja seda rüvetama hakata?

No Totti(Toni) , No Party !
                        FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                        sigpic

Kommentaar

Kuule see Wurst Titty boyfriend ei pidanud olema?
                          Daje!!!
                          1.totti koondisesse.

Kommentaar

BREAKING NEWS: SERIE A STAR REFUSES WC CALL (reuters, May 14th 2014)

Roma and Italian star-player Danielle de Rossi has sensationally refused the call-up for his national team during this summers world-cup.
                            An apparantly very emotional De Rossi replied in front of the camera’s:"I am a man of pride, honesty and sincerity and I didn’t find those vallues in our national team anymore.
                            I am a sportsman who is always honest and likes to take consequence for his actions. I have made my fair share of mistakes in my career and paid for them, I fully respect and agree with that, I was one of the first to agree on the ‘code of ethics’ my former coaches Luis Enrique and Cesare Prandelli applied and have paid for my mistakes in the past, rightfully so.
                            But whereas my former Roma coach Enrique always stood firm and never made exceptions for anyone, which I totally appreciate and respect, I feel my NT-coach measures with different measures. I have been banned before, but I feel that if others make the same mistakes as me, they walk away with it.
                            I am a man of principles and these principles tell me I can not fully commit to a team that treats some players different than others. “All animals are equal, some are just more equal than others” sums up best how I feel and I can not face my own face in the mirror if I don’t stand up against these incosequent and unreliable actions from some people. It hurts me a lot as I was always honoured wearing the beautifull Azzuri shirt, but I can’t agree with what it stands for with Mr Prandelli in charge."

Moved to tears De Rossi stopped the press-conference, consolodated by his coach Garcia and father.
                            Cesare Prandelli was unavailable for comment, though rumour has it he will all up Thiago Motta instead, the man who was senhsationally send off during PSG last match after punching the referee in the face.

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                            sigpic

Kommentaar

Sardellis' "code of ethics"

So self aware so full of shit

Kommentaar

Kui Chiellini oleks aumees, siis ta loobuks respecti märgiks 2014 world cup spotist ja oma 2012 täielikult ebaõnnestunud turniiri vastutuse võtmise eesmärgil.

Oleme ausad koondis ei vaja Chiellinit, meil on asendusi võtta kyll, kellel suurturniiril jalg ei värise ja vajadusel võib ka De Rossi ise kaitset mängida ja selle koha saaks seega väga edukalt loovutada Totti kaasamisele, kuid see on juba Prandelli asi ja sellel mehel oleks ka aeg vabandada ja kiired korrektuurid teha oma nimekirjas.
                                sigpic

Kommentaar

Working...
                                X