Stoke City

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas malagar Vaata postitust
    ma ei pidand kohanemist silmas vaid seda, et kuidas kurat ta poole aasta sees kaks korda liikuda saab.
    Samas aknas ei tohi kaks korda liikuda. Kes liigub suvel, see või talvel uuesti liikuda.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

jep, kas seal ei olnud midagi sellist, et ühe hooaja jooksul ei tohi 3 klubi eest mängida vms?

Kommentaar

Imbula on olnud ikka üks kuradi hea ost sinna keskväljale.

Kommentaar

Nagu sookoll ja sisalik vms.

Kommentaar

Kus saab teha panuseid Joe Hart to Stoke City?
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Kus saab teha panuseid Joe Hart to Stoke City?
              http://www.oddschecker.com/football/...ransfer-window

Kommentaar

Tnx. Free money!

Kommentaar

mis tal sinna asja? Butlandi on üli kõva vend ja jätkab puuris, kui terveks saab, seni saab lege Given hakkama küll.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    Tnx. Free money!
                    Butland on noorem ja vb isegi parem kui Hart. Kindlasti oluliselt v2iksema palgaga. Lihtsalt miks?
                    Giggs will tear you appart.

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas sulev86 Vaata postitust
                        Ma arvan, et see on just see diil mis võib Stoke tõsta sinna top 7 võitlusesse.. Mees kes oskab kindlasti neid palle ära lüüa, mida Stoke ründavad poolikud ette annavad.

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
                          Ma arvan, et see on just see diil mis võib Stoke tõsta sinna top 7 võitlusesse.. Mees kes oskab kindlasti neid palle ära lüüa, mida Stoke ründavad poolikud ette annavad.
                          Suht kindel, et top7 nad ei saa, realistlikum on top10.

Kommentaar

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
                            Suht kindel, et top7 nad ei saa, realistlikum on top10.

Võitlusesse
                            See 7-10 punt tuleb ilmselt suht tihe jälle.

Kommentaar

Stoke ja need postid/latid seni, päris numpsik mäng Esmaspäeva õhtusse.

Kommentaar

Corner taken quickly...

Kommentaar

Working...
                                X