Peamurdmist Inglise jalgpallist

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Stok
    Kahtlen, kas keegi kõiki teab, aga nende osas, keda võiks teada, on üsna lihtne. Kahjuks sai aeg otsa, nii et sain 8/11, aga oleks võinud ka üheksanda ära panna.

Name the highest-scoring teenagers in the Premier League
    Tuleb välja, et Emil Heskey on ka väravaid löönud...

Kommentaar

9/11 , üks oli täiesti tundmatu nimi , teist ei oleks ka ära arvanud.
      "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

9/11, üks ka minu jaoks täiesti tundmatu. Teine mitte, kuid vaevalt, et ka pikema mõtlemisajaga meelde tulnuks.

Kommentaar

Gary Lineker, the BBC presenter and former striker, tells Donald McRae how VAR must change, his views on Klopp and Guardiola, Brexit ‘lies’ and why the licence fee should be voluntary

Täitsa meeldis see intekas Linekeriga. VARi koha pealt näiteks:
          “I told them what I think VAR should be. The referee on the pitch needs a mate sitting with all these monitors. He’s watching the game and he lets it go, lets it go, and then he says: ‘Mate, you absolutely fucked up there. You’ve got to change that otherwise you’re going to look a complete dick.’ That stops the Maradona/Thierry Henry handballs. The absolute howler. That’s all you need VAR for.”
          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas Stok
            Väga hea lugemine. Aga nüüd pead murdva küsimuse ka esitama.
            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas Stok
              Väga hea lugemine. Aga nüüd pead murdva küsimuse ka esitama.
              Kas Linekeril on õigus? Linnupoja ei tohi vastata.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                Kas Linekeril on õigus? Linnupoja ei tohi vastata.
                i loled.

Murphy's law states that the best way to get the right answer on the internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.
                Je suis Nasfal

Kommentaar

Kui Snodgrass eile mängis, siis ta on küll Leedsis mänginud omal ajal. Kas ta seal karikas mängis, ei tea, aga pakuks ikkagi poolpuusalt, et Snodgrass.
                  "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Isaac Success?

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
                      Isaac Success?
                      Ta veel mängib(vegeteerib) premmis.
                      Ühtegi Dick´i või Gay´d vist liigas pole...Drinkwater?

Kommentaar

Windass oli ka üsna vinge nimi...

Kommentaar

Max Power?

Kommentaar

Emre Can?
                            armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                              Täpselt nii. Kõik teised pakutud on ka kahtlemata toredad nimed, millega saaks kalambuuritseda, aga Emre Can'i puhul piisas vaid häälduse muutmisest. Kahjuks Itaalias ta vist väga ei suuda mänge ise ära otsustada. Või noh, pigem õnneks, vaadates, mis klubis ta on.
                              Emre Can mängiib Saksamaal.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Your score: 5 / 10
                                Disappointing. Which gives you something in common with Memphis Depay.

Pakkusin ühe spaanlasest väravahi nimeks Romero ja ühe rootslase nimeks Lundstram

Kommentaar

Working...
                                X