X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Nohik Vaata postitust
    RQS endiselt kehva?
    = läbi aastate.
    When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
      = läbi aastate.
      No Bayernis ebaonnestus vigastuste ja suure konkurentsi pärast. Blackburnis nii palju kui teda nägin oli ikka päris hea

Praegu oleme siiski neljandad ja meil on üks mäng vähem mängitud kui Tottenhamil ja Liverpoolil ja seis on tegelikult täitsa hea, aga siiski mitte tänu sellele, et oleme väga hästi mänginud vaid tänu sellele, et teised on lihtsalt rohkem koperdanud.

Kolm mängu järjest pole kasutatud voimalust oma positsiooni parandada. Eriti valus oli Fulham, kus mindi 2:0 ette ja lepiti viigiga kodus lopuks...

Järgmised mängud on:

Burnley kodus, kus kui veab saab see viikide seeria lopetatud...

Liverpool Anfieldil, mis saab olema 6 punkti mäng ja ülioluline kui tahame Liverpooli sealt nelja hulgast välja lüüa juba see aasta. Loodetavasti ei mängi Gerrard ja Torres siis ja Liverpool voiks ikka Champions Leagueis püsida, et Benitez teeks naljakaid vahetusi nagu Torres ja Benayoun välja kui väravaid on vaja.

Hull kodus

ja

Chelsea kodus

6 Punkti oleks nendest ok 9 fantastiline...

Kommentaar

Ära enam triigi, mul on niigi viigid...

Viikide seeria on mõtlemapanev - eelmisel hooajal oleks kolm võõrsilmängu tähendanud üsna kindlaid kaotuseid, kuid praeguses olukorras on need ikka mahavisatud punktid ja dengi na veter.

Tundub, et Ireland'i ohverdamisega on meeskonnast ka igasugune loovus ja ehitamine automaatselt kõrvaldatud. Järgi jäävad ainult kontrad ja punnitamine. Samas, Superman ei olnud pikka aega säravaim kriit karbis - mine võta kinni.

Burnley ja Hull'i osas koduseinad aitavad, kuid Pool'i mängust üle viigi on ilmselt palju loota.

Kommentaar

Anfieldil te ei saa sittagi.
          Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
          Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

pigem pakuks et nad saavad anfieldilt rohkem kui 0 punkti
            "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Algselt postitas mjaasa Vaata postitust
              Anfieldil te ei saa sittagi.

Mingi selgeltnägija oled v? Ei tea mis vabandusi sa peale kaotust leiad?

Kommentaar

Ei otsigi vabandusi. Lihtsalt sa hakkad jälle Givenit kiitma ja ütled, et ilma temata oleks kaotu kordades suurem.

Edit. Sorry, pidasin sind Nohikuks See selleks, aga ega teilgi teab mis super vorm pole. Vaatab, mis ülejärgmine nädal toob. Ikka ei saa te mitte midagi sealt.
                Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
                Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

Paistab, et Robinho peaks varsti meeskonnaga trenni tegema hakkama:

Algselt postitas Douglas Higginbottom
                  Back to the cold wet miserable Carrington weather today. Vinnie and Lescott back in full training with RSC and Bridge having a pretty good work out with a physio and expected back in full training tomorrow. AND Robinho was out doing a 1 to 1 with a physio and is a possible for full training next week.

Plenty of warm up stuff and as they started off with a jog around the field Adebayor got a special round of applause and laughter as he came out late and had to catch up. MJ was the first out by quite a few minutes and having a lengthy chat with EN. The warm up stuff ended with the keep ball circles and the liveliness of the group started to develop. All the time EN pushing them to be sharp in everything they did.

EN then took them through some attacking routines with the emphasis on pace and movement and definitely a shot on goal at the end. It wasn't all great but overall fairly positive.Then they moved onto a match scenario but not before Hughes had got them altogether for some words. He did this before the first pitch exercise too! Whilst he always does have words it isn't that often he gathers them all twice in quick succession.

In the match play EN would stop things quite often when they weren't getting it right. Hard to be sure from a distance but the imperession I got there were a few things he was picking on. One was the defenders not using the space often in front of them to move forward with the ball rather than playing something hopeful. They do not want hopeful but much more assured passing starting from the back and through NDJ/GB/SI or whoever.

Another was having some patience. Similar to the first issue but even more so when getting into the attacking half. Not to just go for the first thing that appears like a hopeful ball in the middle to the 1 man who might be there but work it around. It's all about pass and move but the last aspect was also getting people in the box . That was all the impressions I got.

As it was fairly stop start not a lot to pick from the general play. Nedum did look assured though. Shay was in the closest goal and when I congratulated him for Sunday he reacted with " I would rather we had won 5 .4 " Legend.

The final part of the session today was 6 a side with smaller nets in driving rain at times. He won't like me for saying it but when Benjani nutmegged Bellers it was very funny and he did see the funny side when he swore. Needless to say he got his own back with a hat trick in his sides victory with David Gonzales whatsisname keeping everything out at the other end.

A few knocks and bruises along the way today but nothing of note I hope. NDJ limping at one time but he shrugged off the trainer, SWP hitting the deck regularly but bouncing up as usual

Reservid voitsid Unitedit miniderbys. Kokkuvote: http://www.youtube.com/watch?v=3h2iq4cRZwc

Kommentaar

Typical City...

Kommentaar

City on sitt, mis sitt. Palju õnne Adebayorile, Barryle ja Tevezele!

Kommentaar

Pohui, Adebayoril vähemalt lahe soeng.

Kommentaar

Man City 3:3 Burnley

Kommentaar

Algselt postitas Grinch Vaata postitust
                            See oli vist Burnley esimene punkt voorsil ja jaime 2:0 taha ja lopuks 3:2 pealt lasime viigivarava luua KODUS....

1:1 Villa

1:1 Wigan

2:2 Fulham

0:0 Birmingham

3:3 Burnley

Vahemalt Liverpoolist oleme ees JEE!

Kommentaar

Burnley muidugi suudab üllatada, senini võõrsil vist kaks kotti ainult löödud ja nüüd siis nõnda, paberil oleks City kaitse justkui tip-top. Kuda Emmanuel mängis, oli seda nägu ka, et lähikuudel mõne värava võib koksata?

Kommentaar

Algselt postitas olegtoivo Vaata postitust
                                Burnley muidugi suudab üllatada, senini võõrsil vist kaks kotti ainult löödud ja nüüd siis nõnda, paberil oleks City kaitse justkui tip-top. Kuda Emmanuel mängis, oli seda nägu ka, et lähikuudel mõne värava võib koksata?
                                No ta tegi koguaeg nägusi aga ega muuga eriti silma ta ei jäänud.Küsimus kas Petrov ongi vaid vahetusmees?tuli küll vahetusest aga võitles ja lõi olukordi,võiks pigem juba kohe alustada.Aga Burnleyga ei saa kellegil lihtne olema
                                Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                                Ott Järvela

Kommentaar

Working...
                                X