No announcement yet.

Soovitus/ettepanek foorumi osas

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

häbipost on täitssa olemas (läbus või offtopicus). Inglasi täis.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
      häbipost on täitssa olemas (läbus või offtopicus). Inglasi täis.
      icicicicic, yah. võix selle teema era kaaperdada, icicic gogogo ericc
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma saan aru, et Ericcu ettepaneku mõte oli sinna pista igasugu spekulandid ja muud sellised vargad, mitte lihtsalt inglaste fännidest päevavargad.

Kommentaar

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
          Ma saan aru, et Ericcu ettepaneku mõte oli sinna pista igasugu spekulandid ja muud sellised vargad, mitte lihtsalt inglaste fännidest päevavargad.
          1+1=2
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Minu mõte oli see, et sinna teemasse panna kõik kasutajad, kes ei täida oma kohustusi asjade ostmises/tellimistes ja ka kihlvedudes. Siis saab ennetada ülelaskmisi.
            THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas Ericc Vaata postitust
              Minu mõte oli see, et sinna teemasse panna kõik kasutajad, kes ei täida oma kohustusi asjade ostmises/tellimistes ja ka kihlvedudes. Siis saab ennetada ülelaskmisi.
              Võid ju ise sellise teema teha ja vajadusel muudetakse stickiks?
              BVB - Vaprus

Kommentaar

Rõõmustav teadaanne

Viime lähiajal Soccerneti foorumi üle uuele versioonile. Lisandub uut funktsionaalsust ja mobiiliäpid iOS-ile ja Androidile

Kommentaar

Algselt postitas wiiner Vaata postitust

Viime lähiajal Soccerneti foorumi üle uuele versioonile. Lisandub uut funktsionaalsust ja mobiiliäpid iOS-ile ja Androidile
                  Mine persse nupp tuleb tagasi?

Kommentaar

Soundcloud, Twitter, Vine tulevad?

Kommentaar

mobiiliäpid iOS-ile ja Androidile

Kommentaar

Täna alates südaööst on foorum kättesaamatu. Proovime, kas õnnestub foorumi tarkvara uuendus ära teha.

Kommentaar

Täna alates südaööst on foorum kättesaamatu. Proovime, kas õnnestub foorumi tarkvara uuendus ära teha.

Kommentaar

Vara rõõmustasid - tekkisid mõned tehnilised probleemid, mis takistavad uuenduse tegemist. Proovin uuesti homme-ülehomme.

Kommentaar

Täna öösel uus katse. Südaööst paneme foorumi lukku.

Kommentaar

Täna öösel uus katse. Südaööst paneme foorumi lukku.
                                Ja kui uuendus läbi läheb, siis saab foorumi ka androidile?
                                THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Working...
                                X