No announcement yet.

Soovitus/ettepanek foorumi osas

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

No kui sellele praegusele annaks külge pookida twitteri(et annaks tweete tweetidena postitusse lisada) ja vimeo tugi oleks asi väga viis.
    "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
      No kui sellele praegusele annaks külge pookida twitteri(et annaks tweete tweetidena postitusse lisada) ja vimeo tugi oleks asi väga viis.
      See käib nii:
      PHP kood:
      [video]Vimeo video URL[/video
      Last edited by wiiner; 17.12.14, 17:29.

Kommentaar

See käib nii:
        PHP kood:
        [twitter]Tweet ID[/twitter
        Last edited by wiiner; 17.12.14, 17:29.

Kommentaar

Algselt postitas wiiner Vaata postitust
          See käib nii:
          PHP kood:
          [twitter]Tweet ID[/twitter
          Kas selle koodi nuppu oleks võimalik saada? (nagu on URL, email <- wtf, miks see vajalik üldse on, img, video, quote.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mõtlen välja midagi.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Kas selle koodi nuppu oleks võimalik saada? (nagu on URL, email <- wtf, miks see vajalik üldse on, img, video, quote.
              Kus kohas sul need nupud üldse on? Sul ikka see roheline vaikimisi teema?
              BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                Kus kohas sul need nupud üldse on? Sul ikka see roheline vaikimisi teema?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ja soundcloudi ikka ei saa

Kommentaar

Ma tegelikult tahtsin vimeo asemel kirjutada Vine kui nüüd aus olla loll pea on wiineri nuhtluseks. Twitteri vastuse eest tänud !
                    "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Ma tegelikult tahtsin vimeo asemel kirjutada Vine kui nüüd aus olla loll pea on wiineri nuhtluseks. Twitteri vastuse eest tänud !
                      PHP kood:
                      [vine]Vine URL-i parameeter[/vine]

URL-i https://vine.co/v/Orit5DwMe2V puhul Orit5DwMe2V 

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                        Ja soundcloudi ikka ei saa
                        PHP kood:
                        [soundcloud]https://soundcloud.com/jarekkasar/tyhi-kleit[/soundcloud] 

Kommentaar

Algselt postitas wiiner Vaata postitust
                          PHP kood:
                          [soundcloud]https://soundcloud.com/jarekkasar/tyhi-kleit[/soundcloud] 

Kommentaar

Oot. Misasi see mu telefonis nüüd on?

Kommentaar

Vägev. Kõik mured said lahenduse!
                              Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                              Algselt postitas taku*
                              Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                                Oot. Misasi see mu telefonis nüüd on?

Kommentaar

Working...
                                X