Kooli Kooli Kooli Kooli:D

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas erxu Vaata postitust
    tra ma ikka vihkan seda, kui peab vara ärkama ja uni on meeletu + astud voodist välja ja sured külmavärinate kätte ära sest nii külm onn :S:S:S
    Mu hommikud on täpselt kopi-peist It sucks, kuid tunnid lähevad kiiresti (10 klass ja tunnid 8-7-5-8-5)
    "Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

Algselt postitas football2u Vaata postitust
      Mu hommikud on täpselt kopi-peist It sucks, kuid tunnid lähevad kiiresti (10 klass ja tunnid 8-7-7-8-5)
      Viis reedel, veab sul raibel.

Kommentaar

Algselt postitas football2u Vaata postitust
        Mu hommikud on täpselt kopi-peist It sucks, kuid tunnid lähevad kiiresti (10 klass ja tunnid 8-7-7-8-5)
        duubeldan mudu, aga 10 klass ja tunnid 7-8-6(2 essat vabad, niiet varem ära ikka ei saa)-9-7

Kommentaar

No mis seals ikka. 10 klass, majanduse suund. Hetkel tunde 7-8-8-7-7, kui nüüd valikained ka ära peab valima, siis läheb asi tunduvalt hullemaks. Tuleb juurde riigikaitse, saksa keel ja nii mõnigi veel. Aga noh, ma ei kurda... V.a muidugi see vara ärkamise osa jah...

Kommentaar

8-9-8(varsti11)-9-7
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

selle 11 sees on ainult õppetunnid?

Kommentaar

Täna hakkas uus aine inglise ärikeel, päris korralikult arendab sõnavara ja õpetaja on ka võimas inglise vanaproua.

Kommentaar

Mu nädala tunnid.

6-7-6-7-6

klass:8

Vot nii

Kommentaar

Algselt postitas freestyle01 Vaata postitust
                    selle 11 sees on ainult õppetunnid?
                    valikaine
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

11.klass
                      tunnid 8-8-9-7-5
                      Reedel on teiseks tunniks kooli ka

Kommentaar

mul polnud kogu kooli aja kunagi 9 või 10 tundi. te olete kõik marsi elanikud.
                        forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

77787. Homme spordipäev.

Kommentaar

Mis asi see Inglise arikeel on?

Kommentaar

Algselt postitas Nohik Vaata postitust
                              Mis asi see Inglise arikeel on?
                              http://www.youtube.com/watch?v=1KPwj2v1sco

Kommentaar

Working...
                              X