No announcement yet.

Itaalia klubid Euroopas

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Esimene voor Euroopas läks hästi. 5 võitu ja 1 viik. Väravatevahe 14-2 ning ainsa riigina kõik meeskonnad võistlustules. Ootan kõigilt peale Torino alagrupist edasipääsu. Kas lõpuks ometi on ka Euroopa Liigat tõsiselt võtma hakatud?
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mainitud 3 EL meeskonda võiks teoorias päris viisaka punktisaagi ka koju tuua. Portodest on Itaalia hetkel virtuaalselt ees, aga Euroopa kohtade mõttes ei ole sel tähtsust. Inglased ja sakslased pikalt ees ja selleks et ette trügida tuleks 3-4 korralikku hooaega Euroopas teha.

Praktikas aitab vist ainult maailmasõda siin muidugi.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Esimene voor Euroopas läks hästi. 5 võitu ja 1 viik. Väravatevahe 14-2 ning ainsa riigina kõik meeskonnad võistlustules. Ootan kõigilt peale Torino alagrupist edasipääsu. Kas lõpuks ometi on ka Euroopa Liigat tõsiselt võtma hakatud?
        Eks siin mängi kindlasti rolli ka see, et Euroopa Liiga võitja saab pääsu CLi järgmine hooaeg.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
          Mainitud 3 EL meeskonda võiks teoorias päris viisaka punktisaagi ka koju tuua. Portodest on Itaalia hetkel virtuaalselt ees, aga Euroopa kohtade mõttes ei ole sel tähtsust. Inglased ja sakslased pikalt ees ja selleks et ette trügida tuleks 3-4 korralikku hooaega Euroopas teha.

Praktikas aitab vist ainult maailmasõda siin muidugi.
          Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitust
          Eks siin mängi kindlasti rolli ka see, et Euroopa Liiga võitja saab pääsu CLi järgmine hooaeg.
          Ma lugesin ka ühest foorumist seda infot, aga UEFA ametlikku infot pole veel välja jõudnud otsida.
          100% kindel, et EL võitja preemiaks CL koha saab?
          May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas Maarek Vaata postitust
            Ma lugesin ka ühest foorumist seda infot, aga UEFA ametlikku infot pole veel välja jõudnud otsida.
            100% kindel, et EL võitja preemiaks CL koha saab?

Titleholder
            2.06 Unless the UEFA Europa League titleholder qualifies for the UEFA
            Champions League through its domestic championship, it is guaranteed a
            place in the group stage of the UEFA Europa League. If the titleholder
            qualifies for the UEFA Europa League through its domestic competitions, the
            number of places to which its association is entitled in the UEFA Europa
            League does not change. If the UEFA Europa League titleholder does not
            qualify for either the UEFA Champions League or UEFA Europa League
            through its domestic competitions, its participation in the UEFA Europa
            League is not at the expense of the contingent of its association.

http://www.uefa.com/MultimediaFiles/...5_DOWNLOAD.pdf
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Euroopa liigas 4 võitu ühe õhtuga. Sellist nalja vist pole äkki kunagi varem nähtud.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                Teine voor Euroopas läks hästi. 4 võitu, 1 viik ja 1 kaotus. Väravatevahe kahe vooru järel 23-4. Võimas!
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Hetkel euroopa nr 1 ka sel hooajal.

Kommentaar

Niipalju siis sakslastele järgi võtmisest....

Kommentaar

Kas see sakslastele järgi võtmine on üldse veel teema?

Kommentaar

Algselt postitas ericbana Vaata postitust
                        Kas see sakslastele järgi võtmine on üldse veel teema?
                        Ainult märgades unenägudes.

Kommentaar

nagu ma ütlesin, et siis enne saame inglased kätte.

Aga selle hooaja top3 hetkel:
                          Saksamaa
                          Hispaania
                          Itaalia.

Roma ja Juve peavad edasi saama, siis oleks suht lill. Ja muidugi mõni aasta võiks meie play-off meeskond ka alagrupiturniirile saada. Seal on küll muidugi loosiga alati portod, inglased või hispaanalsed vastu saadud, et õnnejumal pole ka kaasa aidanud.

Kommentaar

Eelmine aasta Milan sai ju play-offist edasi.
                            THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Ausalt öeldes ootaks kõigi kuue meeskonna alagrupist edasipääsu.

Kommentaar

Working...
                              X