No announcement yet.

Itaalia klubid Euroopas

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Torinol juba +1 ja võõrsil löödud värava eelis veel ka, seega kui mäng nüüd täitsa kokku ei kuku, siis järgmisesse vooru pääs olemas

Briti tiimidest saab edaspidi vaid Evertoni vastu mängida, sest Spurs ja Pool väljas
    May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Forza calcio italia!!!!!!
      FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
      FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa
        Torino aga lihtsalt nautigu oma viimast mängu Euroopas järgmise 20a jooksul.
        ei ole mingi Napoli, et laseb ennast Athletic Bilbaol lükata.
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Napoli on 95% edasi.
          Romaffia on 55% edasi.
          Torino on 25% edasi.
          Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Torino aga lihtsalt nautigu oma viimast mängu Euroopas järgmise 20a jooksul.
          Fuk jes. Ilusti jinxitud.

FORZA ITALIA!

Kui Juventus ka suudab CLis edukas olla, siis võib loota tänavuselt Euroopa aastalt midagi ilusat.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Torot nägin poole silmaga ja meeskond oli ikka selgelt südamega asja kallal. Seda nähes ei saa neid kellegi vastu konkurentsist välja arvata. Ehk siis tundub, et kõik viis Euroopa liiga klubi on hetkel 100% pühendunud, et edukad olla. Annaks lootust, et paar neist end ka vähemalt poolfinaali pressivad.

Homme loositavaid vastaseid vaadates, siis ilmselt Wolfsburg on ainus tiim, kellega kokku minekut tõepoolest kõik kindlasti vältida sooviksid.

Aga noh, Itaalia klubidega samal tasemel olevaid satse on veelgi - Sevilla, Zenit, Villarreal kindlasti.
            Last edited by Tanel; 27.02.15, 02:26.
            sigpic

Kommentaar

“Now we have made history. Our names will remain in the books. We are the first Italian club ever to win at the San Mames."
              Not only have Toro ended the run of one draw and seven defeats for Italian sides in Bilbao, but they also became the first Serie A club to eliminate a Liga team in five years.

The last who achieved this were Inter on their way to the 2010 Champions League, knocking out Barcelona.

Pole paha.
              Algselt postitas Iceman
              Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Peaasi, et nüüd väga palju "derbysid" ei loositaks!
                “Whatever we plant in our subconscious mind and nourish with repetition and emotion will one day become reality.”

Kommentaar

Haah, eilne õhtu oli kaunis kaunis kaunis... Lisaks sellele, et italiaanod said edasi, feilisid pea kõik premmi klubid. Loodetavasti Juve suudab ka BD ära kottida.

Forza Italia, Forza Serie A

Kommentaar

zenit-torino

Eile tegi Zenit PSV-ga mida ise tahtis. Vastane samast klassist mis athletic. Kerge eelis Zenidile. Pakuks 60-40 edu zenidile.

wolfsburg-inter

Inter sai kõige valusama loosi, aga see eest kordusmäng kodus. Kui kaitse samasugune nagu glasgow-s, on Dostil ja Schürrlel lihtsad tööpäevad tulemas. 45-55

napoli-dinamo moskva

Esmapilgul tundub, et napolil vedas loosiga enim, aga vaadates moskva meeskonna nimekirja, siis leiab paar huvitavat nime. Mahakäinud dzudzsaki kõrval veel nt zhirkov, kokorin ja kõige suuremaks täheks valbuena. Märtsis peaks juba nii soe olema küll, et see takistuseks ei saa. 65-35

fiorentina-roma

Kahju, et üks peab välja langema. Hetke vormi pealt fiore edasi, aga küll Konn midagi välja nuputab. 50-50

Kommentaar

Algselt postitas keenjus250 Vaata postitust
                      wolfsburg-inter

Inter sai kõige valusama loosi, aga see eest kordusmäng kodus. Kui kaitse samasugune nagu glasgow-s, on Dostil ja Schürrlel lihtsad tööpäevad tulemas. 45-55
                      See paar 45-55 Interile?

Kommentaar

TofoaBET

Napoli on 60% edasi.
                        Fiorentina on 50% edasi.
                        Romaffia on 50% edasi.
                        Inter on 45% edasi.
                        Torino on 10% edasi.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas ericbana Vaata postitust
                          See paar 45-55 Interile?
                          Mõtlesin tegelt Itaalia klubide koefid esimesena panna. See paar wolfsburgile seega.

Kommentaar

Ainuke mis ma lootsin oli et me Fioret ei saaks. Jube kahju ikka.
                            So self aware so full of shit

Kommentaar

Kui just oleks kedagi vältinud siis oleks see wolfsburg olnud. Läheb raskeks. Kui kaitse ennast kokku ei võta siis pole küll erilist lootust.

Kommentaar

Zenidi kohtumised Itaalia klubidega:

Meistrite Liiga alagrupiturniir (2008/2009) Juventus 1-0 Zenit
                                Meistrite Liiga alagrupiturniir (2008/2009) Zenit 0-0 Juventus
                                UEFA Karikas 1/8 finaal (2008/2009) Udinese 2-0 Zenit
                                UEFA Karikas 1/8 finaal (2008/2009) Zenit 1-0 Udinese
                                Meistrite Liiga alagrupiturniir (2012/2013) Zenit 2-3 Milan
                                Meistrite Liiga alagrupiturniir (2012/2013) Milan 0-1 Zenit

Ja kui nüüd vaadata seda, kuidas Zenit mängib, siis Torino sai endale ühe parima vastase. Venemaa liiga tempo on madal, natuke pressi ja see Zenit vajub ära. Kõige tähtsam on kuidagimoodi Venemaal see värav kätte saada.

Rääkides Napoli vastasest, siis siin pigem alahinnatakse Dinamot. Tegelikult on tegu OK satsiga ja kui Napoli ei lähene neile 100%-lise keskendumisega, saab edasi Venemaa võistkond.
                                Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Working...
                                X